Man van de race: Japan

Gestart door Supermariobros, 04 oktober 2009 - 08:48:51

« vorige - volgende »

Wie was jouw man van de race?

Vettel
11 (61.1%)
Trulli
5 (27.8%)
Hamilton
1 (5.6%)
Raikkonen
1 (5.6%)
Rosberg
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Button
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Supermariobros

Zonder twijfel Sebastièn Vettel

meatball

Vettel,maar ook mooi van Trulli en Toyota.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634


Jasper

Moeilijke keuze tussen Vettel en Trulli... Vettel heeft goed gereden maar ik had toch het gevoel dat hij tot aan de safety car op zijn gemak kon rijden om de kloof met Hamilton constant te houden.

Ferrari 2010

Vettel, hoewel hij niets bijzonders gedaan heeft. Niemand heeft echt iets bijzonder gedaan. Ofja, Sutil heeft een mooie inhaalpoging gedaan. En Alguersuari (mijn excuses als dat fout gespeld is) heeft een mooie crash gemaakt. Mooi recht door het reclamebord!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Ik ben voor Trulli gegaan. Vettel beschikte gewoon over de beste wagen. Volgens mij kon hij naar de overwinning cruisen (naar F1-normen). Webber bewees de snelheid van de Red Bull ook, al zijn hij achteraan het veld.

Het verschil tussen de McLaren in de Toyota was klein, en Trulli raakte uiteindelijk toch nog voor Hamilton, al was zijn wagen niet meer 100% naar het einde toe. Ik ga voor Trulli.

waard500

Jarno natuurlijk. Vettel wel erg dominant deze race :)
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Wizard

Citaat van: 0634 op 04 oktober 2009 - 08:51:06
Vettel. By far.

Licht eens toe. Want, winnen met de beste wagen is geen kunst aan, toch? Althans, natuurlijk moet je het wel doen maar het is niet bijzonder ofzo.
Button, bijvoorbeeld, die nu knokt voor wat-ie waard is, offensief moet rijden en mensen inhaalt, krijgt nu geen waardering maar toen hij met 2 vingers in de neus won, werd hij in de hemel geprezen. Ik begrijp dat niet.

Jasper

Heeft Button vandaag mensen ingehaald? (mensen die niet met hun auto in de andere richting stilstonden op de baan, bedoel ik)

Wizard

Heidfeld sowieso, ook nog best een fraaie inhaalactie + hij reed een opvallende race. Lekker offencief i.p.v zijn rondjes te draaien. ;)

Ferrari 2010

Die "by far" wil ik eigenlijk ook wel uitgelegd zien, want dat vind ik er toch ook wat over. Foutloze race, ik heb hem ook mijn stem gegeven, maar by far? Precies of hij zo'n opvallende race reed.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Citaat van: Schumi 2009 op 04 oktober 2009 - 15:39:18
Die "by far" wil ik eigenlijk ook wel uitgelegd zien, want dat vind ik er toch ook wat over.

Ik ook eigenlijk. Ik vond dat de zege niet meer dan logisch was. RBR leek me echt wel het sterkste team.

Folkert

Citaat van: Wizard op 04 oktober 2009 - 14:40:56
Heidfeld sowieso, ook nog best een fraaie inhaalactie + hij reed een opvallende race. Lekker offencief i.p.v zijn rondjes te draaien. ;)
Volgens mij was het Kubica die hij in haalde. Mooi, maar niet bijzonder specatculair.
Vettel, Trullie of Kimi voor mij. Kimi reed tegen mijn verwachtingen in een bijzonder sterke race.

Ik ga er nog ff over denken.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Trulli omdat hij nog eens liet zien wat hij kan. Vettel reed een gemakkelijke race vooraan.

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 04 oktober 2009 - 17:26:18
Trulli omdat hij nog eens liet zien wat hij kan. Vettel reed een gemakkelijke race vooraan.
Trulli was ik eerlijk gezegd ook verbaasd van. Na de kwali dacht ik van: Het is Japan, gewoon even tonen dat ze er zijn met een lichte wagen en dan door het veld opgezogen worden na een vroege pitstop. Maar niets was minder waar, petje af voor Toyota en Trulli!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.