GP van Japan

Gestart door Supermariobros, 29 september 2009 - 20:09:49

« vorige - volgende »

Supermariobros

Na een afwezigheid van twee jaar trekt het F1- circus eindelijk terug naar het mooie circuit van Suzuka.

Welke teams halen de bovenhad: BrawnGP, Red Bull, Toyota of toch McLaren met Lewis Hamilton al maakt die naar eigen zeggen weinig kans op de zege. Kan Glock zijn goede vorm bevestigen in zijn laatste races voor Toyota? Komt Jenson Button nog wat dichter bij zijn eerste wereldtitel?

Genoeg stof voor discussie. Shoot!

flupke3

Die gp doet me altijd denken aan 1988 toen Prost en senna als teamgenoten
de titel beslisten door een aanrijding en disqwalificatie van Senna.
Voor zondag denk  ik dat Rubens gaat winnen.

scho0634


KVDracer

Dit is terug een echt race circuit. Ik ben heel blij dat dit circuit terug op de kalender staat. Williams gaat het volgens mij hier redelijk goed doen en McLaren natuurlijk.

meatball

1 Vettel
2 Button
3 Kimi

Normaal moeten we hier terug een race krijgen en geen optocht  :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

Citaat van: meatball op 29 september 2009 - 21:27:24
1 Vettel
2 Button
3 Kimi

Normaal moeten we hier terug een race krijgen en geen optocht  :)

ik denk niet dat kimi 3de zal worden. Ze gaan waarschijnlijk weer geen snelheid halen

RadioActiveMan

Citaat van: 0634 op 29 september 2009 - 21:12:47
Dat was in 89.

Das waar, maar een jaar eerder gebeurde hetzelfde en was Senna wereldkampioen.

RadioActiveMan

De Red Bulls verwacht were wat meer achteraan en de Brawns meer vooraan.
Ik verwacht ook weer wat meer van de Force India's, Mercedes slaat dus weer een coupe op de GP.
Ferrari, Red Bull, Williams en Toyota vechten om de kruimels.

Gokje
1. Button
2. Hamilton
3. Barrichello

robbert

Citaat van: Beco op 30 september 2009 - 09:22:29
De Red Bulls verwacht were wat meer achteraan en de Brawns meer vooraan.
Ik verwacht ook weer wat meer van de Force India's, Mercedes slaat dus weer een coupe op de GP.
Ferrari, Red Bull, Williams en Toyota vechten om de kruimels.

Gokje
1. Button
2. Hamilton
3. Barrichello

ik denk dat het podium hetzelfde zal zijn maar met winnaar Hamilton

Enzo

Denk nog met pijn in me hart terug aan het moment dat Schumacher hier zijn motor opblies.
Wat was dat een drama moment zeg, vond het mooi om te zien hoe hij zich beruste in het feit dat het voorbij was en iedereen ging bedanken.

robbert

Citaat van: Enzo op 30 september 2009 - 12:50:44
Denk nog met pijn in me hart terug aan het moment dat Schumacher hier zijn motor opblies.
Wat was dat een drama moment zeg, vond het mooi om te zien hoe hij zich beruste in het feit dat het voorbij was en iedereen ging bedanken.


ja toen was de ferrari nog snel

Folkert

Word denk ik herhaling kijken of heel lang door gaan. Zaterdag feest in leiden, dus dat word bier en tieten lalalalalalala
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Gaat vrijdag en zaterdag waarschijnlijk regenen, we weten allemaal dat als het daar regent het geen kattepis is!


gloudiesaurus

Zie Sutil wel als outsider... hij kent het circuit goed want hij reed F3 in Japan. En daarnaast gaat die Force India goed op het rechte stuk... en Suzuka is en blijft een snel circuit :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: Enzo op 01 oktober 2009 - 20:27:19
Gaat vrijdag en zaterdag waarschijnlijk regenen, we weten allemaal dat als het daar regent het geen kattepis is!



miljaar, dat is nu de eerste keer dat die beelden zie. Gelukkig is zal dat nu niet het geval zijn, of we krijgen weer rode vlag en een afschaffing van de race