Main Menu

Gran Turismo

Gestart door Ferrari 2010, 28 augustus 2009 - 18:21:03

« vorige - volgende »

Is GT5 prologue de moeite?

Ja
0 (0%)
Neen
2 (20%)
Ik heb geen GT5 prologue
8 (80%)

Totaal aantal stemmen: 7

T.Nuvolari

Heb je de nodige dingen geïnstalleerd op je HD? Gaan de laadtijden iets sneller. Je hebt wel 8GB vrije ruimte nodig, ik heb het standaard HD-tje van 40 dan maar vervangen door ééntje van 650.

Het blijft trouwens een topper, die regelmatig uit mijn kast de PS3 induikt.

SanderD

Is de academy edition de hele editie inc. updates en circuit packs of alleen die soort uitbreidingspaketten?

T.Nuvolari

Uitleg van Bol.com


CitaatGran Turismo 5: Academy Edition is een speciale versie van het racespel Gran Turismo 5 voor de Playstation 3. De speciale editie is een geremasterde versie van GT5, met alle updates en heel veel downloadbare content (DLC) die sinds de introductie van de game in november 2010 is verschenen. Deze nieuwe content was eerder verkrijgbaar in de PlayStation Store en bevat nieuwe auto's, circuits, lakwerk en uitrusting.

De content bestaat uit het Totaalpack (Autopack 1, Circuitpack 1, Lakwerkpak en Uitrustingspack), Autopack 2, Autopack 3 en Snelheidstestpack. Ook inbegrepen is een speciale bonusauto: de Nissan GT-R die onlangs tijdens de 24-uursrace op de Nürburgring werd bestuurd door Gran Turismo-bedenker Kazunori Yamauchi.

Gran Turismo 5 is het ware paradepaarde van de PlayStation 3 op racegebied. Dit nieuwste deel uit de befaamde race-serie heeft een unieke online modus, honderden realistisch uitziende auto's, talloze banen en wordt via het PlayStation Network continu van nieuwe inhoud voorzien!

Met Gran Turismo 5 kunnen racefans op de PlayStation 3 hun geluk niet op. De game bevat 100 keer zoveel detail in de auto in vergelijking met zijn voorganger. Je kunt rijden in auto's uit bekende races als de World Rally Championship en NASCAR, maar daarnaast maken ook normale auto's, van de Fiat 500 tot en met een Ferrari, deel uit van deze grootse racegame.

Gran Turismo 5 bevat voor het eerst in de serie een online modus waarin 16 spelers het tegen elkaar kunnen opnemen. De race-actie wordt extra intens in beeld gebracht met behulp van heuse schademodellen voor de auto's. Je kunt zowel mechanische als blikschade aan het binnen- en buitenmodel van de wagens rijden.

Gran Turismo 5 heeft meer dan duizend auto's om uit te kiezen waarmee je op zeventig circuits verspreid over twintig exotische locaties rond mag scheuren. Elke race kan bovendien overdag of 's nachts gereden worden waarbij realistische weerseffecten de race-ervaring compleet maken. Er zijn vele beroemde banen beschikbaar, zoals het testcircuit van TopGear, Daytona International Speedway, Indianapolis Motor Speedway en de Nürburgring Nordschleife.

Trek je driepuntsgordel extra strak voor de enige echte next generation drive simulator op de PlayStation 3!

SanderD

Dus als ik het goed begrijp is het de hele gran turismo incl uitbreidingspaketten?

T.Nuvolari

CitaatDe speciale editie is een geremasterde versie van GT5, met alle updates en heel veel downloadbare content (DLC) die sinds de introductie van de game in november 2010 is verschenen.

gloudiesaurus

Leuk hoor 24 uurs - race op de Nurburgring.........  :o
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SanderD

Citaat van: gloudiesaurus op 21 maart 2013 - 18:52:32
Leuk hoor 24 uurs - race op de Nurburgring.........  :o

Zag het ja, je hebt ook de 24 H van Le Mans. Ben nu aan het sparen voor een F1, nog 5 miljoen te gaan.

gloudiesaurus

Ja die wil ik ook  :)

Alleen jammer ook van die B-races, die je eigenlijk wel moet doen. Gruwelijk saai zijn die zeg.........
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SanderD

#23
Citaat van: gloudiesaurus op 21 maart 2013 - 21:12:14
Ja die wil ik ook  :)

Alleen jammer ook van die B-races, die je eigenlijk wel moet doen. Gruwelijk saai zijn die zeg.........

Wat ik doe is dat ik die coureur races laat rijden waar geen limieten voor de wagen gelden, dan kan je een van je beste wagens gebruiken en dan kan je rustig iets anders doen. Wat ik ook kan aanbevelen zijn die seizoensraces, die leveren aardig wat geld op. Heb daarmee vandaag alleen al 3 miljoen verdiend. Zorg wel dat je een verdubbeling hebt door 5 dagen achter elkaar GT5 op te starten, dan gaat het veel sneller.

T.Nuvolari

Ik vind die B-spec races net heel leuk, maar that's me offcourse, ik speel ook graag football manager.
Die seizoensraces doe ik ook regelmatig alleen lukt elke dag racen me niet. Kan die F1 van GT zelf al kopen, maar spaar liever voor één van die Ferrari's.

SanderD

Citaat van: M@rc op 22 maart 2013 - 08:15:27
Ik vind die B-spec races net heel leuk, maar that's me offcourse, ik speel ook graag football manager.
Die seizoensraces doe ik ook regelmatig alleen lukt elke dag racen me niet. Kan die F1 van GT zelf al kopen, maar spaar liever voor één van die Ferrari's.

Inloggen in de GT-mode is al genoeg ;)

SanderD

Zullen we binnenkort eens een race rijden?

T.Nuvolari

Lijkt me leuk, ben enkel niet zo'n held op het online racecircuit. Hoe noemen ze dat? nOoB of zoiets.