De Grand Prix van Spa Francorchamps, Belgie.

Gestart door Enzo, 23 augustus 2009 - 19:00:28

« vorige - volgende »

Wizard

Dat betekend niet dat de inhaal poging dan ook legitiem is. ;)

Wizard

Citaat van: Scuderia91 op 06 september 2009 - 03:21:02
Citaat van: Wizard op 05 september 2009 - 15:49:11
Kimi haalt er voordeel uit, doordat hij meer snelheid kan maken en niet aansluit achter Trulli met het risico dat zowel Trulli als beide BMW's voor hem zouden rijden.
Kan het wel een vuil gedeelte zijn, maar hij wint niet voor niks 2 plaatsen daar.
En tegensturen op een vuile strook en grip verliezen daar maak je inderdaad snelheid mee buiten de lijnen...

Meer snelheid dan stapvoets de hoek om rijden. Hij wint niet voor niks posities.

robbert

maar de beste heeft gewonnen, en blijkbaar kunnen er dat weinig verdragen dat iemand die veel kritiek gekregen heeft omdat hij niet meer presteerde, gewonnen heeft ;D ;D

meatball

Kunnen we er nu echt niet van genieten dat de beste man de race terecht heeft gewonnen zonder al dat gemuggezift  >:( En iedereen die mij kent weet dat ik geen echte Kimifan ben,maar ik zou niet weten wie er nu meer recht had op de overwinnig dan Kimi.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

De FIA zou eens vaker een keertje niet moeten straffen. Ze straffen sowieso al veel te vaak en dan krijg je dat inconsequente. Als je nou alleen ingrijpt in exceptionele gevallen, zoals vroeger, dan zou dat de transparantie ten goede komen.

Kimi wijkt uit in de drukte, komt buiten de baan waar geen grind ligt maar wel wat viezigheid, en haalt 1 of 2 wagens in. Nou, poeh. Voor dit soort dingen moet helemaal geen straf komen. Okee, als je een chicane afsnijdt om in te halen gaat dat te ver, maar als je in het gedrang min of meer per ongeluk terecht komt waar Kimi reed, dan heb ik daar weinig problemen mee hoor.


Forza F1

De FIA heeft de GP van Spa 2008 al grandioos verpest. Ben blij dat ze het nu niet gedaan hebben voor dat manoeuvre van Kimi.
Ook al vind ik niet dat hij iets verkeerd gedaan heeft. Hij week uit voor de auto's, en ging in een rechte lijn door. 't Is niet alsof ie een bocht afgesneden heeft. Vandeweek in Monza gaat ge wat zien zi! Eerste bocht...  :)