Wie vervangt Luca Badoer?

Gestart door Forza F1, 22 augustus 2009 - 15:11:42

« vorige - volgende »

Forza F1

Citaat van: F_A_Diaz op 08 september 2009 - 10:52:28
En de Ferrari is ook geen pole auto meer.

We'll see.... Dit klopt ook niet gans hé! Zowat iedere race heeft er al een andere wagen op pole vertrokken: Brawn, Red Bull, Toyota, McLaren en nu zelfs Force India... Alles is mogelijk, ook voor dat kreng van een F60  :)

Folkert

Citaat van: Forza Ferrari op 08 september 2009 - 18:58:50
Citaat van: F_A_Diaz op 08 september 2009 - 10:52:28
En de Ferrari is ook geen pole auto meer.

We'll see.... Dit klopt ook niet gans hé! Zowat iedere race heeft er al een andere wagen op pole vertrokken: Brawn, Red Bull, Toyota, McLaren en nu zelfs Force India... Alles is mogelijk, ook voor dat kreng van een F60  :)
Ferrari is misschien geen pole auto, maar wel een auto die races kan winnen :P. Ferrari heeft een beetje een op en neer jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

De andere teams vertonen anders ook wisselvallige resultaten,  Brawn, Mclaren, Red Bull, Toyota om maar niet te spreken van Force India.
Het is een erg onvoorspelbaar seizoen,een direct gevolg van het testverbod en de bandenregels als je het aan mij vraagt.

flupke3

Klopt en voor Button niet slecht dat de andere niet constant genoeg zijn.
Ik ben echt benieuwd wie kampioen wordt want er is niet echt een topfavoriet meer.

Jasper

Citaat van: Enzo op 08 september 2009 - 22:39:39
De andere teams vertonen anders ook wisselvallige resultaten,  Brawn, Mclaren, Red Bull, Toyota om maar niet te spreken van Force India.
Het is een erg onvoorspelbaar seizoen,een direct gevolg van het testverbod en de bandenregels als je het aan mij vraagt.

Volgens mij vooral een direct gevolg van de immense regelwijziging én de intense titelstrijd van 2008. Anders had je gewoon weer Ferrari en McLaren vooraan gezien, het hele seizoen. Nu zie je zelfs dat Ferrari en McLaren gedurende het seizoen naar voren kruipen, ondanks het testverbod.

Enzo

Intense titelstrijd hadden we het seizoen daarvoor ook, dat alleen zou niet de reden mogen zijn...
Maar bovenstaande i.c.m. de verschillende interpretatie van de regelwijziging en het testverbod zal samen wel de oorzaak zijn van de fluctuerende prestaties.

Kortom......je hebt gelijk... ;D

_Makke_

#171
Citaat van: Enzo op 08 september 2009 - 23:51:03
Intense titelstrijd hadden we het seizoen daarvoor ook, dat alleen zou niet de reden mogen zijn...

Maar in de eerdere seizoenen waren er dus zo geen immense reglementswijzigingen.  :P

Enzo

Citaat van: Makke op 15 september 2009 - 17:58:27
Citaat van: Enzo op 08 september 2009 - 23:51:03
Intense titelstrijd hadden we het seizoen daarvoor ook, dat alleen zou niet de reden mogen zijn...

Maar in de eerdere seizoenen waren er dus zo geen immense reglementswijzigingen.  :P

Mis de boot even, wat probeer je te zeggen?

_Makke_

Citaat van: Enzo op 16 september 2009 - 11:34:43
Citaat van: Makke op 15 september 2009 - 17:58:27
Citaat van: Enzo op 08 september 2009 - 23:51:03
Intense titelstrijd hadden we het seizoen daarvoor ook, dat alleen zou niet de reden mogen zijn...

Maar in de eerdere seizoenen waren er dus zo geen immense reglementswijzigingen.  :P

Mis de boot even, wat probeer je te zeggen?

De eerlijkheid gebeid me te zeggen dat ik te snel reageerde en zodoende jouw post ook niet volledig gelezen had. Toen ik dat wel deed zag ik dat je eigenlijk hetzelfde zei als mij, waardoor ik er dit maar van gemaakt had. 't Is niet dat het niet klopt wat ik zeg. Maar blijkbaar heb je hier de mogelijkheid niet om een post te verwijderen nadat je die geplaatst hebt?

Wizard

Citaat van: Forza Ferrari op 07 september 2009 - 21:52:21
Citaat van: Wizard op 06 september 2009 - 12:36:53
Ja. Als ik me niet vergis heeft Schumacher wel getest om zo kennis te maken met de stuurbediening maar hebben ze tegenlijk met het testverbod in de F60, de simulator ook verboden.

Da's zever... zoiets kunnen ze niet verbieden.... noch controleren!

Het nieuws beter volgen voordat je iets gezever noemt.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 20 september 2009 - 11:19:53
Citaat van: Forza Ferrari op 07 september 2009 - 21:52:21
Citaat van: Wizard op 06 september 2009 - 12:36:53
Ja. Als ik me niet vergis heeft Schumacher wel getest om zo kennis te maken met de stuurbediening maar hebben ze tegenlijk met het testverbod in de F60, de simulator ook verboden.

Da's zever... zoiets kunnen ze niet verbieden.... noch controleren!

Het nieuws beter volgen voordat je iets gezever noemt.
In het 2de puntje heeft hij wel gelijk: ze kunnen dat niet controleren...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Kennelijk wel. Zal toch wel iets van verplichte data registreren, anders heeft verbieden geen enkel nut.

Forza F1

Ze kunnen het inderdaad niet controleren!

en waarschijnlijk zit er nu in de catacomben van Ferrari ne Spanjaard vollen bak te oefenen op diene simulator  :P

Wizard

Heb je ook een bron? En dan doel ik op het niet sarcastische gedeelte van je post. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 23 september 2009 - 18:23:43
Kennelijk wel. Zal toch wel iets van verplichte data registreren, anders heeft verbieden geen enkel nut.
Wie maakt die simulator? Ferrari. Wie moet het controleren? De FIA. Wie moet er voor zorgen dat alles geregistreerd wordt? Ferrari. Wie kan er dus perfect voor zorgen dat er delen niet geregistreerd worden? Ferrari. Dat lijkt me geen overdreven redenering :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.