Vraagje m.b.t. Spa!

Gestart door gerard78, 10 augustus 2009 - 20:45:12

« vorige - volgende »

Niels_

Citaat van: jandr op 16 augustus 2009 - 13:05:16
Citaat van: Beco op 16 augustus 2009 - 12:05:18
noem mij één helpdesk die je helpt via email.  ::)
mij hebben ze redelijk snel geholpen. Hier het direct mail adres:

info@spagrandprix.com


Algemeen denk ik dat met openbaar vervoer niet ideaal is om naar francorchamps te gaan. Tenzij je veel tijd hebt (zou normaal moeten als je geen auto hebt en dus nog studeert...)

In dat geval zou ik donderdagmorgen vertrekken, je geraakt sowieso in Francorchamps. In het slechtste geval is het dan donderdagavond... Voor één dag op en af zou ik niet direct riskeren.
Bedankt voor het e-mailadres jandr, heb antwoord gekregen en zeer nuttige info!

robbert

Citaat van: fawlty op 20 augustus 2009 - 11:43:58
Citaat van: robbert op 19 augustus 2009 - 17:56:17
Citaat van: fawlty op 19 augustus 2009 - 16:56:24
http://www.formula1.com/races/in_detail/belgium_817/event_timetable.html  ==> programma

wat bedoelen jullie met open campingplek? ik heb nochtans goed moeten betalen voor een campingplek...

@ robbert : hoe zijn die tickets aangekomen? heb de mijne nog steeds niet aangekregen...

merci voor de link.

Mijn kaarten zijn via fedex express aangekomen. De postbode heeft ze afgeleverd bij onze buren omdat we niet thuis waren. Ga anders eens gaan vragen in het postkantoor. Want het is volgende week al de grote prijs hé

mja, wij hebben nen brief in de bus gehad dat ze geweest waren maar dat ze niet konden leveren omdat we niet thuis waren. dan moest ik een mail sturen wanneer dat wel kon. dus dan zullen ze niet op postkantoor liggen zeker?

dan moet je maar een mail sturen zoals er op die brief stond. Bij ons proberen ze dan bij de buren of doen ze ze terug mee naar het postkantoor

meatball

Citaat van: fawlty op 20 augustus 2009 - 11:43:58
Citaat van: robbert op 19 augustus 2009 - 17:56:17
Citaat van: fawlty op 19 augustus 2009 - 16:56:24
http://www.formula1.com/races/in_detail/belgium_817/event_timetable.html  ==> programma

wat bedoelen jullie met open campingplek? ik heb nochtans goed moeten betalen voor een campingplek...

@ robbert : hoe zijn die tickets aangekomen? heb de mijne nog steeds niet aangekregen...

merci voor de link.

Mijn kaarten zijn via fedex express aangekomen. De postbode heeft ze afgeleverd bij onze buren omdat we niet thuis waren. Ga anders eens gaan vragen in het postkantoor. Want het is volgende week al de grote prijs hé

mja, wij hebben nen brief in de bus gehad dat ze geweest waren maar dat ze niet konden leveren omdat we niet thuis waren. dan moest ik een mail sturen wanneer dat wel kon. dus dan zullen ze niet op postkantoor liggen zeker?


Gewoon die mail versturen voor een nieuwe afspraaak,heb ik ook moeten doen en dat liep perfect.








When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

gerard78

Zo, kaarten zijn binnen!

Maar nu heb ik toch een vraagje, kreeg 2 kaarten (vierkante kartonnetjes met een gaatje) en 2 keycords en een plattengrond van het circuit. Nu staat er op de kaartjes het volgende:

BRONZE, Parking met een zwart vakje, SUNDAY, 145 EUR en een nummer. Dit lijken mij bijna geen officiele kaartjes. Dus maak me stiekem een beetje zorgen hierover. Heb nog nooit F1 kaarten besteld, maar kan me niet voorstellen dat je voor 145 euro per kaart zo'n simpel kartonnetje krijgt.

Klopt dit wel???

Groetjes!

robbert

ja man, ik kreeg gewoon een kartonnen emveloppe van fedex express met gewoon de kaarten erin en zakjes om die kaarten erin te steken. Zelfs geen plan of programma

gerard78

Maar die kaarten waren voor jou dus hetzelfde??

Ja ik heb echt geen idee, maar in nederland zien zelfs concert tickets er professioneler (lees minder goed na te maken) uit!


Ferrari 2010

#36
Citaat van: gerard78 op 21 augustus 2009 - 17:56:37
Maar die kaarten waren voor jou dus hetzelfde??

Ja ik heb echt geen idee, maar in nederland zien zelfs concert tickets er professioneler (lees minder goed na te maken) uit!


Vaker naar een (Belgisch?) circuit gaan man :) Circuitkaarten zijn doorgaans gewone dikkere papiertjes met een streepjescode op ;) En bovendien is België niet zo'n showland als Nederland, al die bling bling geeft echt geen toegevoegde waarde aan het ticket. Enkel de streepjescode wordt uiteindelijk echt bekeken, dus waarom een hele plastic kaart maken? Plastic is ook namaakbaar hoor :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

"Plastiek"..... ;D
Belgen zijn grappig in hun taalgebruik, al zullen jullie dat ook van de Nl's vinden.
Heb op mijn autonavigatie de Belgische lucy als stem, klinkt veel aangenamer dan het nederlands.... 8)

RadioActiveMan

Eigenlijk was dat een geweldige schrijffout. Het moet natuurlijk plastic zijn ook in Vlaanderen en niet plastiek. 2 verschillende dingen trouwens.

Ik heb een Nederlandse griet uit mijn TomTom komen. Ik vind het een trut, stuurt mij altijd verkeerd.  8)

Jasper

De reden van de schrijffout is dan weer dat we het in de Vlaamse volksmond, zoals zoveel woorden, op z'n Frans uitspreken, dus met de klemtoon op de laatste lettergreep. Als je dan nog uit (de omgeving van) Antwerpen komt en bijgevolg elke i uitspreekt als een ie, is de stap naar plastiek snel gemaakt natuurlijk. :)

Maar bon, daarmee dwalen we wel heel erg af van het onderwerp.

Ferrari 2010

Voilà, aangepast. Zolang ik het niet als 'pleshtik' (op zen hollands dus :D) ga uitspreken, kan het me voor één keer eens niet schelen hoe ik het schrijf :p ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

fawlty

mijn tickets zijn ook binnen... uiteindelijk afgeleverd bij overbuur...
ik heb een weekendticket, maar dat blijken nu drie losse kaartjes te zijn per dag... had ik me ook anders voorgesteld...
nog vier dagen en we zijn weg :)
vanavond naar zolder trouwens voor de 24 h ...
Ja sluw is die Hamilton

fawlty

blijkbaar is de camping dus niet open vanaf het begin van de week... ik kreeg mailtje van organisatie dat deze pas open is vanaf donderdagavond 19 uur... wel sterk balen, want donderdagnamiddag is er een pitwalk, dan moeten wij ons tentje daarmee tussen zeulen ofwat?
Ja sluw is die Hamilton

RadioActiveMan

Of je steekt het in een rugzak en sleurt enkel die rugzak mee.  ;)

Zo doe ik het althans iedere keer ik een week ga trekken in één of andere wildernis.

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 25 augustus 2009 - 20:19:33
Of je steekt het in een rugzak en sleurt enkel die rugzak mee.  ;)

Zo doe ik het althans iedere keer ik een week ga trekken in één of andere wildernis.
Als je een tent hebt die al wat weegt, wordt dat toch verdomd lastig lijkt me :) Dat is toch allesbehalve praktisch ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.