Vraagje m.b.t. Spa!

Gestart door gerard78, 10 augustus 2009 - 20:45:12

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Ik zou gewoon op goed geluk gaan, het kan toch niet dat er geen bus rijdt naar zo'n evenement? ;D ;D En desnoods kan je ook nog liften, maar het zou me enorm verbazen als je geen bus vind aan het station :-)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Niels_

Ja ik ga zowiezo met de trein. Heb ook een mailtje gestuurd naar de site www.f1belgium.com. Er stond dat je niet moest aarzelen als er vragen zijn, maar ik verwacht er niet te veel van. :P

RadioActiveMan

noem mij één helpdesk die je helpt via email.  ::)

jandr

Citaat van: Beco op 16 augustus 2009 - 12:05:18
noem mij één helpdesk die je helpt via email.  ::)
mij hebben ze redelijk snel geholpen. Hier het direct mail adres:

info@spagrandprix.com


Algemeen denk ik dat met openbaar vervoer niet ideaal is om naar francorchamps te gaan. Tenzij je veel tijd hebt (zou normaal moeten als je geen auto hebt en dus nog studeert...)

In dat geval zou ik donderdagmorgen vertrekken, je geraakt sowieso in Francorchamps. In het slechtste geval is het dan donderdagavond... Voor één dag op en af zou ik niet direct riskeren.

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 16 augustus 2009 - 12:05:18
noem mij één helpdesk die je helpt via email.  ::)
Ik ken er behoorlijk wat hoor ;) Bellen is inderdaad nog steeds het beste, dan kunnen ze moeilijke vragen niet ontwijken. Sommige helpdesks gooien moeilijke vragen zo de prullenbak in, maar dat doen ze zeker niet allemaal.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Mijn ervaring zegt me dat ongeveer 80% van de problemen die ik via mail wil proberen oplossen niet opgelost geraken.
Als ik telefoneer moet ik wel geholpen worden e zeker als ik de zogenaamde klootjesklant begin uit te hangen als ze me niet goed genoeg helpen naar mijn zin.  ;D

fawlty

weet er iemand of de camping al toegankelijk is vanaf woensdag?
Ja sluw is die Hamilton

robbert

ik denk dat dat zelfs van begin van de week al toegankelijk is

Folkert

Citaat van: robbert op 18 augustus 2009 - 22:15:13
ik denk dat dat zelfs van begin van de week al toegankelijk is
DAt lijkt mij ook. Volgens mij is Spa doorgaands ook een open camping plek.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 18 augustus 2009 - 22:51:05
Citaat van: robbert op 18 augustus 2009 - 22:15:13
ik denk dat dat zelfs van begin van de week al toegankelijk is
DAt lijkt mij ook. Volgens mij is Spa doorgaands ook een open camping plek.

dat weet ik niet.

Heb vandaag mijn tickets gekregen en was toch een beetje verbaasd dat er geen programmatie bij zat. Heeft er iemand een link naar de programmatie van het f1 weekend in spa??

fawlty

http://www.formula1.com/races/in_detail/belgium_817/event_timetable.html  ==> programma

wat bedoelen jullie met open campingplek? ik heb nochtans goed moeten betalen voor een campingplek...

@ robbert : hoe zijn die tickets aangekomen? heb de mijne nog steeds niet aangekregen...
Ja sluw is die Hamilton

robbert

Citaat van: fawlty op 19 augustus 2009 - 16:56:24
http://www.formula1.com/races/in_detail/belgium_817/event_timetable.html  ==> programma

wat bedoelen jullie met open campingplek? ik heb nochtans goed moeten betalen voor een campingplek...

@ robbert : hoe zijn die tickets aangekomen? heb de mijne nog steeds niet aangekregen...

merci voor de link.

Mijn kaarten zijn via fedex express aangekomen. De postbode heeft ze afgeleverd bij onze buren omdat we niet thuis waren. Ga anders eens gaan vragen in het postkantoor. Want het is volgende week al de grote prijs hé

Folkert

Citaat van: fawlty op 19 augustus 2009 - 16:56:24
http://www.formula1.com/races/in_detail/belgium_817/event_timetable.html  ==> programma

wat bedoelen jullie met open campingplek? ik heb nochtans goed moeten betalen voor een campingplek...

@ robbert : hoe zijn die tickets aangekomen? heb de mijne nog steeds niet aangekregen...
Open in de zin dat je er tegen betaling altijd wel kan kamperen.
Trotse vader van Rosalie(L)

fawlty

Citaat van: robbert op 19 augustus 2009 - 17:56:17
Citaat van: fawlty op 19 augustus 2009 - 16:56:24
http://www.formula1.com/races/in_detail/belgium_817/event_timetable.html  ==> programma

wat bedoelen jullie met open campingplek? ik heb nochtans goed moeten betalen voor een campingplek...

@ robbert : hoe zijn die tickets aangekomen? heb de mijne nog steeds niet aangekregen...

merci voor de link.

Mijn kaarten zijn via fedex express aangekomen. De postbode heeft ze afgeleverd bij onze buren omdat we niet thuis waren. Ga anders eens gaan vragen in het postkantoor. Want het is volgende week al de grote prijs hé

mja, wij hebben nen brief in de bus gehad dat ze geweest waren maar dat ze niet konden leveren omdat we niet thuis waren. dan moest ik een mail sturen wanneer dat wel kon. dus dan zullen ze niet op postkantoor liggen zeker?
Ja sluw is die Hamilton

fawlty

op de site van de ticketverkoop stond nog dat er een driver meeting was voor mensen met een weekendticket... maar er staat niet bij op welke dag, jullie een idee?
Ja sluw is die Hamilton