Hongaarse GP

Gestart door gloudiesaurus, 16 juli 2009 - 21:31:46

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Over 2 weken de Hongaarse Grand-Prix, wie wordt het Red Bull of BrawnGP? Het zal hier wat warmer zijn dus BrawnGP zal waarschijnlijk geen problemen hebben met de banden. Red Bull komt met een update, Toro Rosso zal een nieuwe coureur hebben en tevens een grote update...

Ik zie BrawnGP hier goed voor de dag komen evenals Ferrari en McLaren met KERS. Ik denk dat KERS hier wel een groot voordeel gaat zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

webberonpole

Red Bull gaat er goed bij zitten en moeten nu door blijven pakken om nog mee te strijden om de titels. Brawn laat zich alleen niet uit het veld slaan. Verder zal Hamilton wat willen doen evenals Ferrari.

Ik hoop natuurlijk weer op een mooie overwinning voor Webber! 8)

robbert

ik denk dat het een strijd zal worden tussen  Button en barrichello. Ik zie Ferrari niet zo goed presteren, aangezien het heel warm is in hongarije en dat de ferraris alleen maar goeie resultaten halen in koude weersomstandigheden dit seizoen

Enzo

Dat ben ik niet helemaal met je eens, de Ferrari's hebben het ook moeilijk om de banden op temperatuur te krijgen als het koud is.
Het warme weer zal de Ferrari juist wel goed doen, tevens beschikken ze over goede mechanische grip wat voordeel oplevert in langzame bochten zoals we zagen in Monaco.
Ik verwacht dat Ferrari het goed zal doen in Hongarije... 8)

RadioActiveMan

Hongarije is inderdaad vergelijkbaar met Monaco. Een goeie rijder kan hier met een mindere wagen prima uit de verf komen.
Ik verwacht iets van Hamilton en Alonso. Buemi verwacht ik ook verder naar voren met de neiuwe updates op de Torro Rosso.

F_A_Diaz

Als het warm is wordt is het spannend tussen Brawn en Red Bull denk ik.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

robbert

Citaat van: Enzo op 17 juli 2009 - 00:29:39
Dat ben ik niet helemaal met je eens, de Ferrari's hebben het ook moeilijk om de banden op temperatuur te krijgen als het koud is.
Het warme weer zal de Ferrari juist wel goed doen, tevens beschikken ze over goede mechanische grip wat voordeel oplevert in langzame bochten zoals we zagen in Monaco.
Ik verwacht dat Ferrari het goed zal doen in Hongarije... 8)

hoe komt het dat Ferrari in engeland en duitsland zo goed presteerden als het koud is en in Turkije slecht presteerden als het zo warm is??

sutje

Mensen, ik ben hier net nieuw en ik weet niet of ik met het volgende berichte hier op het juiste topic ben.

Wegens een geannuleerde vakantie heb ik nog 2 kaarten in de verkoop voor de grand prix in hongarije 26 juli.

Iemand interesse? Het betreft alleen het kaartje dus niet het vervoer + eventueel verblijf.

Ik hoor het wel als er iemand geinterreseerd is.

Groet, Suheyla

Enzo

Citaat van: robbert op 17 juli 2009 - 13:39:23
Citaat van: Enzo op 17 juli 2009 - 00:29:39
Dat ben ik niet helemaal met je eens, de Ferrari's hebben het ook moeilijk om de banden op temperatuur te krijgen als het koud is.
Het warme weer zal de Ferrari juist wel goed doen, tevens beschikken ze over goede mechanische grip wat voordeel oplevert in langzame bochten zoals we zagen in Monaco.
Ik verwacht dat Ferrari het goed zal doen in Hongarije... 8)

hoe komt het dat Ferrari in engeland en duitsland zo goed presteerden als het koud is en in Turkije slecht presteerden als het zo warm is??

Naast het hele banden verhaal, is het type circuit ook van invloed op de prestaties.
Turkije heeft een aantal hoge snelheids bochten waar de Ferrari niet goed uit de verf komt, met name bocht 8 was een probleem.
Het feit dat het warm was is dus nog een meevaller geweest, anders was het nog zwaarder voor ze geweest.
Engeland heeft ook van deze snelle bochten, hier hebben ze dan ook het maximaal haalbare gehaald. Misschien zelfs wel een beetje mazzel gehad......
Duitsland is een circuit wat de Ferrari wat beter ligt door de wat langzamere bochten, hier is mechanische grip weer belangrijk.
Hongarije is misschien nog wel geschikter, dus wie weet. ...
Maar laten we alles niet teveel door een rode bril bekijken, de Ferrari is simpelweg niet goed genoeg dit jaar en ze moeten het echt hebben van een goede strategie en wat mazzel, willen ze op het podium komen.
Aankomende race is i.m.o. theoretisch gezien de beste kans op een goed resultaat voor Ferrari dit seizoen.

Enzo

Citaat van: sutje op 18 juli 2009 - 15:51:53
Mensen, ik ben hier net nieuw en ik weet niet of ik met het volgende berichte hier op het juiste topic ben.

Wegens een geannuleerde vakantie heb ik nog 2 kaarten in de verkoop voor de grand prix in hongarije 26 juli.

Iemand interesse? Het betreft alleen het kaartje dus niet het vervoer + eventueel verblijf.

Ik hoor het wel als er iemand geinterreseerd is.

Groet, Suheyla
Welkom!!

Lijkt me het juiste topic!! 8)
Wat voor kaarten zijn het? Wat wil je ervoor hebben?
Jammer dat je zelf niet meer kan gaan.... ::)

Vettelredbull

Ik verwacht eigenlijk gewoon weer een strijd tussen Redbull en BrawnGP in Hongarije. tsja het is lastig te voorspellen wie er gaat winnen, ik houd het toch maar op Vettel. Verder denk ik dat Mclaren gaat verassen en denk ik dat als de Force India coureurs een redelijke startpositie hebben, ze de eerste punten van het seizoen gaan pakken. Ook verwacht ik de Toyota boys weer wat verder naar voren.

Naja, we shall see.

sutje

Citaat van: Enzo op 19 juli 2009 - 21:08:00
Citaat van: sutje op 18 juli 2009 - 15:51:53
Mensen, ik ben hier net nieuw en ik weet niet of ik met het volgende berichte hier op het juiste topic ben.

Wegens een geannuleerde vakantie heb ik nog 2 kaarten in de verkoop voor de grand prix in hongarije 26 juli.

Iemand interesse? Het betreft alleen het kaartje dus niet het vervoer + eventueel verblijf.

Ik hoor het wel als er iemand geinterreseerd is.

Groet, Suheyla
Welkom!!

Lijkt me het juiste topic!! 8)
Wat voor kaarten zijn het? Wat wil je ervoor hebben?
Jammer dat je zelf niet meer kan gaan.... ::)

Het zijn 2 kaarten voor de Silver 4 tribune. Wij hebben ze voor 240 euro per stuk betaald, voor 350 euro mag je ze allebei hebben!

Groet, Suheyla

daan

Brawn zegt dat ze een nieuwe update hebben die veel zal schelen, het zou mij niks verbazen als Butten weer eens wint, voor Vettel en misschien Raikkonen die weer op het podium komt?

sutje

Mensen mijn prijs voor de formule 1 kaarten voor zondag is gezakt in prijs!
300 euro voor 2 kaarten voor de silver 4 tribune.
k moet er vanaf dus please help mij van die kaarten af haha.

waard500

Weet iemand de live stream? Alvast bedankt :D
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009