FIA goed bezig of?

Gestart door webberonpole, 13 mei 2009 - 10:23:33

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 26 juni 2009 - 12:32:35
De hele tendens van het stukje is tegen Mosley maar ik moet eerlijk zeggen dat het stukje wat ik bedoelde inderdaad op een andere site stond, mijn excuses daarvoor.

De tendens in dat stukje vind ik helemaal niet zo tegen Mosley. Vind het eerder neutraal.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert


We hebben iig wel een kleurloos jaar ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Jasper op 26 juni 2009 - 12:44:36
Je weet niet waarover je spreekt, dus ik zou het heel fijn vinden dat je eerst eens zou nadenken voordat je wat zegt.

Ik weet heel goed waar ik het over heb, dat ik nu toevallig een artikel van een andere site door elkaar haalde doet daar niet aan af.

CitaatDe FOTA heeft nooit een budgetlimiet gewild, de FOTA is altijd tegen budgetlimieten op zich geweest en heeft altijd willen doorvoeren dat er bezuinigingen kwamen door verdere technische beperkingen.

De FOTA heeft nooit een voorkeur gehad voor een budgetlimiet, dat is wat anders, ze waren alleen pertinent tegen een limiet van 45 miljoen euro. Dat vonden ze veel te weinig.

Ten tweede heb je duidelijk niet het persbericht van de FIA gelezen waarin staat te lezen:

Citaat
Dus schreeuw over geruchten en riooljournalistiek wat je wil. Dat was het toch niet dus we zullen toch geen rekening houden met je kritiek.

Ik heb mijn excuses al aangeboden omdat ik twee artikels door elkaar haalde dus als je dan een kerel bent accepteer je dat en ga je er verder niet op door.

CitaatVerder zit er geen tendens in dat bericht. Het is een opsomming van pure feiten: eerst datMax Mosley bekend maakt dat hij zich niet opnieuw kandidaat stelt, dan een citaat van Mosley, dan wat achtergrond over de crisis. Er zitten geen tendensen in dat artikel...

De tendens van het artikel is dat de FOTA erop was Mosley te verwijderen, wat dus volgens Mosley duidelijk niet zo is. Jullie brachten dat als feit, zonder dit blijkbaar te checken.

CitaatVoor de rest lees je dingen verkeerd en ben je te arrogant om het even opnieuw te lezen wanneer dat wordt gevraagd. (Ja, hiermee doel ik op de uitspraak van 0634 "bezuinigen is wat anders dan een budgetlimiet" waar jij van maakt "Een budget limiet is geen bezuiniging" - twee letterlijke citaten.)

0634 leest verkeerd wat ik zeg waardoor hij een verkeerde uitspraak doet, daar reageer ik op.

CitaatDus houd je kalm en voer in het vervolg een onderbouwde discussie in plaats van zomaar van alles te roepen.

De enige die hier goed onderbouwd en naar de feiten kijkt ben ik, de rest schreeuwt maar wat raak in het licht van populaire opinies en sluwe media-praat van de FOTA.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Als je nou voortaan eerst je feiten checkt voordat je een site neerzet als onbetrouwbaar, zou je dat sieren.

Blijkbaar was ik niet degene die last heeft van slecht lezen. Blijkbaar haal jij regelmatig wat feiten door elkaar heen.


Hier laat ik het verder maar bij.

Niels_

En jawel hoor, daar gaan we weer.

Vettelredbull

Die Mosley moet echt opzouten, wat een irritant mannetje is dat tog. hij verziekt de Formule 1 echt. Kan die man niet gewoon lekker met de Fut ofzo, lekker met zijn kleinkinderen naar de dierentuin. Maar laat hem in hemelsnaam niet meer met de F1 bemoeien.

Enzo

#428
*Edit* Na een paar goede borrels denk ik er inmiddels anders over.... Heb post gewist..... :-X

robbert

jongens toch, da begint tegen te steken. Nu het leek dat alles in orde was, begint Mosley terug belachelijk te doen. Dit zal dus werkelijk blijven voortduren tot de teams daadwerkelijk f1 verlaten. Mosley wil de f1 kapot

Enzo

Citaat van: robbert op 26 juni 2009 - 17:59:41
jongens toch, da begint tegen te steken. Nu het leek dat alles in orde was, begint Mosley terug belachelijk te doen. Dit zal dus werkelijk blijven voortduren tot de teams daadwerkelijk f1 verlaten. Mosley wil de f1 kapot

Denk dat dat wel meevalt, Mosley ziet zijn einde naderen en maakt nog wat gekke sprongen, meer is het niet volgens mij..... ::)

robbert

Citaat van: Enzo op 26 juni 2009 - 21:45:06
Citaat van: robbert op 26 juni 2009 - 17:59:41
jongens toch, da begint tegen te steken. Nu het leek dat alles in orde was, begint Mosley terug belachelijk te doen. Dit zal dus werkelijk blijven voortduren tot de teams daadwerkelijk f1 verlaten. Mosley wil de f1 kapot

Denk dat dat wel meevalt, Mosley ziet zijn einde naderen en maakt nog wat gekke sprongen, meer is het niet volgens mij..... ::)

maar ondertussen zoekt hij weer spel en miserie in de f1 terwijl het leek opgelost te zijn

Enzo

Tijdperk Mosley is voorbij, don't worry.... ;)

Martin

Maar ondanks eerdere toezeggingen om op te stappen komt hij daar weer op terug.
"Naar aanleiding van de FOTA's pogingen de media te misleiden, houd ik nu alle opties open. Ik ben de president van de FIA en heb de macht tot oktober. Daarna beslist de FIA over de toekomst van het leiderschap binnen de bond", aldus Mosley in een brief aan FOTA-voorzitter én Ferrari-baas Luca di Montezemolo.

Ferrari 2010

En als FOTA nu Mosley op zen plaats wil zetten, dreigen ze opnieuw met een eigen kampioenschap. Mosley, waar denkt die aap dat hij mee bezig is? Hij heeft zowat alle symptomen van een gefrustreerde ouwe zak...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.