Man van de Race: Spanje

Gestart door scho0634, 10 mei 2009 - 16:11:43

« vorige - volgende »

Wie was de grote smaakmaker van Barcelona?

Button
1 (5.6%)
Barrichello
0 (0%)
Webber
13 (72.2%)
Vettel
0 (0%)
Alonso
1 (5.6%)
Massa
2 (11.1%)
Heidfeld
0 (0%)
Rosberg
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 14

scho0634

Het bekende concept. Zeg het maar, heren.

Ik ga voor Webber :).

Forza F1

Ik ook voor Webber!

Jenson goed gereden, maar gewonnen door strategie. Rubens heeft minstens even goed gereden maar pech door strategie.

Chapeau voor Massa, ontzettend jammer voor hem  :(
Ik hoop dat er nu eindelijk eens wat Italiaanse koppen gaan rollen bij Ferrari, wat we dit weekend weer allemaal meegemaakt hebben kan niet langer door de beugel !!

Ferrari 2010

Webber, ik heb eigenlijk niemand iets speciaals gezien, maar vond zen duel met Alonso in het begin wel geestig, snel gereageerd! Ik denk niet dat er iemand deze GP echt spectaculaire dingen heeft gedaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Sept

Citaat van: Forza Ferrari op 10 mei 2009 - 16:17:03
Ik ook voor Webber!

Jenson goed gereden, maar gewonnen door strategie. Rubens heeft minstens even goed gereden maar pech door strategie.


Je kan evengoed zeggen: Webber, goed gereden, maar enkel 3e door strategie..

Eigenlijk steekt er niemand bovenuit deze wedstrijd.. Ze hebben allemaal mooi hun rondjes afgemaald..
1991 - 2004 = 7

Ferrari 2010

Citaat van: Sept op 10 mei 2009 - 18:51:42
Citaat van: Forza Ferrari op 10 mei 2009 - 16:17:03
Ik ook voor Webber!

Jenson goed gereden, maar gewonnen door strategie. Rubens heeft minstens even goed gereden maar pech door strategie.


Je kan evengoed zeggen: Webber, goed gereden, maar enkel 3e door strategie..

Eigenlijk steekt er niemand bovenuit deze wedstrijd.. Ze hebben allemaal mooi hun rondjes afgemaald..
Vind ik niet. De strategie van Rubens was rotslecht, precies een Ferrari-strategie. Ik dacht dat bij Brawn alle piloten gelijk waren, maar daar lijkt het voor mij niet op.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman


Enzo

Ik heb op Massa gestemd, onder erg moeilijke omstandigheden toch maximaal gepresteerd.
Ben blij dat Ferrari weer mee doet om de punten.
Nu nog de strategie en de betrouwbaarheid.... ::)

leproffesseur

Er stak niemand echt uit dus ga ik ook voor Webber :)
Zouden ze bij Brawn opzettelijk een mindere strategie
voor Rubens gekozen hebben?

meatball

Net als de vorige race steek er niemand bovenuit,we kunnen beter de flop van de race gaan stemmen en dan gaat het Ferrariteam weer met de hoofdprijs naar huis.En wat Rubens betreft hij was bij Ferrari niet goed genoeg voor de nr1 plaats en dat zal hij nooit in wat voor team dan ook zijn,dus terecht dat hij plaats moet maken voor de nieuwe wk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Forza F1

Citaat van: leproffesseur op 10 mei 2009 - 22:00:58
Zouden ze bij Brawn opzettelijk een mindere strategie
voor Rubens gekozen hebben?

Ik zou graag "ja" zeggen, maar ik twijfel toch ook nog... Op een bepaald moment leek een 3-stopper niet zo'n gek moment. Maar ze hadden het beter omgeschakeld naar een 2-stopper... Maarjah... Zelfs meester-tacticus Ross Brawn maakt wel eens een foutje  :)

Ergens zou het wel logisch zijn dat ze voor Button kiezen. 't Is ook een Brit, en het (Honda-)team investeert al jaren in hem. Rubens is misschien toch aan z'n laatste jaar bezig.

Gelijke statussen binnen teams zijn leuk, maar voor een absolute #1 kiezen brengt ook voordelen met zich me, ben erg benieuwd of we hier tijdens de volgende races nog tekens van gaan zien  :)

Ferrari 2010

Citaat van: Forza Ferrari op 10 mei 2009 - 23:06:24
Citaat van: leproffesseur op 10 mei 2009 - 22:00:58
Zouden ze bij Brawn opzettelijk een mindere strategie
voor Rubens gekozen hebben?

Ik zou graag "ja" zeggen, maar ik twijfel toch ook nog... Op een bepaald moment leek een 3-stopper niet zo'n gek moment. Maar ze hadden het beter omgeschakeld naar een 2-stopper... Maarjah... Zelfs meester-tacticus Ross Brawn maakt wel eens een foutje  :)
Welk moment was dat dan? Vanaf dat je eerste hangt, de 2de voor jouw pit en je genoeg voorsprong hebt op de 3de, pit je toch gewoonweg 2 keer? Voor de start was 3 stops misschien zo slecht nog niet, maar vanaf Rubens eerste hong hadden ze die strategie moeten omgooien.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros


F_A_Diaz

Citaat van: Ferrari 2009 op 10 mei 2009 - 21:14:58
Citaat van: Sept op 10 mei 2009 - 18:51:42
Citaat van: Forza Ferrari op 10 mei 2009 - 16:17:03
Ik ook voor Webber!

Jenson goed gereden, maar gewonnen door strategie. Rubens heeft minstens even goed gereden maar pech door strategie.


Je kan evengoed zeggen: Webber, goed gereden, maar enkel 3e door strategie..

Eigenlijk steekt er niemand bovenuit deze wedstrijd.. Ze hebben allemaal mooi hun rondjes afgemaald..
Vind ik niet. De strategie van Rubens was rotslecht, precies een Ferrari-strategie. Ik dacht dat bij Brawn alle piloten gelijk waren, maar daar lijkt het voor mij niet op.

Rubens had weer zijn traditionele slechte stint waarin de auto ineens "enorm moeilijk" te besturen was. Dat heeft hij altijd altijd. Als hij gewoon de rondetijden had gereden die hij had moeten rijden dan was hij voor Button gefinisht.

Verder denk ik dat Webber de man van de race is.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

sloggerke

Webber.
Fijn dat hij eens voor Vettel was, want die dreigt met alle pluimen te gaan lopen terwijl hij volgens mij Webber dit seizoen niet "naar huis" zal rijden.

Jammer dat Buemi's race zo kort was. Ik kan me vergissen maar volgens mij heeft Bourdais nog geen meter voor hem gereden, noch in de kwali's, noch in de race. (Geen tijd om het nu te checken)

Subliem van Button nochtans.
Maar mensen worden alles zo rap gewoon. ;)
(Naast me zaten enkele mensen te kijken die het seizoen NU al saai vonden...Ironisch genoeg Ferrari-freaks...)


janke

Ik vond Massa het gehele weekend niet slecht. Had waarschijnlijk een podiumplaats ingezeten.
Some things are too important to be left in the past.