Een wereld vol gekken ?

Gestart door meatball, 30 april 2009 - 20:19:58

« vorige - volgende »

meatball

Wat bezield iemand om op koninginnedag op de menigte in te rijden met een hoop doden en gewonden als gevolg  >:( Ik ben ook geen grote fan van welk koningshuis dan ook,maar deze actie is te gek voor woorden.Soms begrijp ik deze wereld niet  :(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Mij lijkt het eerder iemand die zijn leven beu was en letterlijk dacht: "go out with a bang".

scho0634

Ziek natuurlijk dit. Mensen in plassen bloed, vijf doden. Wat een mongool...

TheIceman

#3
Ik was op het moment Koninginnedag aan het vieren in Maastricht. Zeer geschokt door dit bericht. We hebben zelfs CNN bereikt.

Op zich moet Nederland nog blij zijn dat het geen buitenlander was, want dan kwam Geert Wilders zeer waarschijnlijk aan de macht en was het in ieder geval gedaan met onze buitenlandse relaties.

Zeer triest dit. De dader is overigens op sterven na dood.

Zijn er trouwens meer mensen die het belachelijk vinden dat op vergrijp op iemand van het Koninklijk Huis een hogere straf staat dan op een vergrijp op iemand anders. Dat zijn ook maar mensen.

Jasper

Nope, een aanslag op een staatshoofd is een aanslag op een heel land.

TheIceman

Citaat van: Jasper op 30 april 2009 - 22:18:50
Nope, een aanslag op een staatshoofd is een aanslag op een heel land.
Ik vind de (minister)-president toch zeker wel belangrijker dan het Koningshuis.

supersteven

ik hoop voor onze noorderburen en de hele wereld dat ze die terrorist (zo is het toch) hard aanpakken >:(
let the sunshine shine in your heart

Jasper

Citaat van: Luc. op 30 april 2009 - 22:24:36
Citaat van: Jasper op 30 april 2009 - 22:18:50
Nope, een aanslag op een staatshoofd is een aanslag op een heel land.
Ik vind de (minister)-president toch zeker wel belangrijker dan het Koningshuis.

Een aanslag op een president is ook een aanslag op een heel land. :P

TheIceman

Citaat van: Jasper op 30 april 2009 - 22:34:18
Citaat van: Luc. op 30 april 2009 - 22:24:36
Citaat van: Jasper op 30 april 2009 - 22:18:50
Nope, een aanslag op een staatshoofd is een aanslag op een heel land.
Ik vind de (minister)-president toch zeker wel belangrijker dan het Koningshuis.

Een aanslag op een president is ook een aanslag op een heel land. :P
Maar, ik weet niet of er op een president hardere straffen staan, op het Koningshuis in ieder geval wel.
Citaat van: supersteven op 30 april 2009 - 22:33:53
ik hoop voor onze noorderburen en de hele wereld dat ze die terrorist (zo is het toch) hard aanpakken >:(
Hij is toch nagenoeg dood.. Ik denk niet dat er nog erg veel van een proces terecht gaat komen, in ieder geval de komende tijd niet.



scho0634


scho0634

Citaat van: supersteven op 30 april 2009 - 22:33:53
ik hoop voor onze noorderburen en de hele wereld dat ze die terrorist (zo is het toch) hard aanpakken >:(

Zal niet meer gaan. Hij is inmiddels dood.

_Makke_

Citaat van: Jasper op 30 april 2009 - 21:19:34
Mij lijkt het eerder iemand die zijn leven beu was en letterlijk dacht: "go out with a bang".

Ik vermoed dat ook. Blijkbaar een marginaal geval. Mocht blijkbaar zijn kinderen niet meer zien, kon zijn huur niet meer betalen...

Martin

Wat dacht die Karst T. te bereiken in een Suzuki, zonder explosieven, tegen een bus?
Een deukje in de bumper van bus misschien. Maar geen schrammetje van de passagiers.
Ik ben geen voorstander van het koningshuis maar dit slaat alles.
Als je het doet doe het dan goed, prop je auto vol met bommen en raak de bus en niet een monument.


Tim C

Opnieuw zo'n uitspraak die alleen een zeer verlicht individu kan maken...