GP Formule 1 van België wordt goedkoper

Gestart door RadioActiveMan, 25 april 2009 - 15:02:19

« vorige - volgende »

kaisz

Goedkoper of niet....lijkt me niet egt leuk om ergens in een diepe bocht te zitten. Alleen start-finish is leuk, maarja dan betaal je ook ff 500 euro ervoor.

RadioActiveMan

Er zijn mooie plekken genoeg op Francorchamps. Start Finish is misschien wel de saaiste vind ikzelf.

Ferrari 2010

#17
Citaat van: kaisz op 29 april 2009 - 14:07:21
Goedkoper of niet....lijkt me niet egt leuk om ergens in een diepe bocht te zitten. Alleen start-finish is leuk, maarja dan betaal je ook ff 500 euro ervoor.
Duidelijk nog nooit op Francorchamps rondgelopen. Start finish lijkt me zelfs eerder saai, ok, je ziet de pits, that's it. Les Combes en bovenaan de Raidillon zijn voor mij zeer mooie plekken op het circuit. Aan Bruxelles sta je echt heel dicht bij, wat het er ook zeer mooi maakt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 29 april 2009 - 14:20:43
Citaat van: kaisz op 29 april 2009 - 14:07:21
Goedkoper of niet....lijkt me niet egt leuk om ergens in een diepe bocht te zitten. Alleen start-finish is leuk, maarja dan betaal je ook ff 500 euro ervoor.
Duidelijk nog nooit op Francorchamps rondgelopen. Start finish lijkt me zelfs eerder saai, ok, je ziet de pits, that's it. Les Combes en bovenaan de Raidillon zijn voor mij zeer mooie plekken op het circuit. Aan Bruxelles sta je echt heel dicht bij, wat het er ook zeer mooi maakt.
Vlak voor de busstop gezeten, net voor Les Combes, keertje net na Eau Rouge, (Beste race ooit. alles wat er die race gebeurde, gebeurde bijna voor onze ogen.) Zijn genoeg plekken leuker dan start finish. Al moet ik zeggen dat de start altijd gaaf is om te zien.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Ik vind altijd jammer dat je op Spa eigenlijk maar een "klein stukje van het circuit" ziet, op de Hungaroring zie je bijv. zowat de hele ronde... en kun je de race/ actie veel beter volgen. En op Spa komen ze ook nog maar eens 44x voorbij.... Maar goed het blijft een fantastisch circuit!

Al vind ik wel dat ze wel wat meer faciliteiten mogen bieden voor de fans. Als je de toiletten en soms de wandelpaden ziet... en die modderboel waar wij in mogen zitten ;)

Ik op het circuit op verschillende plekken gezeten, Eau Rouge/ Radillion blijft prachtig. Maar ik moet zeggen dat ik de plek in de bocht Fagnes ook wel een aanrader vond.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

Vorig jaar op vrijdag heb ik bij Rivage gezeten. Komen ze ook wel behoorlijk dicht bij, enkel kut dat je dan aan de binnenkant van de bocht zit en je ze dus niet echt lang ziet.

Zaterdag ben ik gewoon beetje rondegegaan op het circuit, plaats uitzoeken voor zondag.

Op zondag in bocht 10, Pouhon, gezeten. Was wel behoorlijk goed, je ziet ze van een stukje afkomen, een groot scherm voor onze neus. Gelukkig een goed plekje gehad, mag ook wel om er van half 7 te zitten. De situaties op voorhand blijven ook prachtig. Mensen die naar boven klauteren om de wc op te zoeken en dan uitschuiven, mensen die hun stoel niet recht gezet krijgen omdat het zo steil is. Beste wat ik vorig jaar gezien heb was een heel stuk grond wat uitgegraven was en die ze in de vorm van 3 zitjes gegraven hadden. ;D

gloudiesaurus

Pouhoun is ook leuk! Alleen jammer van die grote grindbak... Ik heb er eens gezeten in de regen, dan zie je de mensen echt naar beneden schuiven door de modder met de koelboxen van de buren in hun val meenement ;D Mensen die er nog nooit geweest zijn komen op hun beste schoenen, dat is hier niet zo'n goed idee ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jasper

Citaat van: Alan Blues op 29 april 2009 - 12:48:34
Citaat van: Jasper op 27 april 2009 - 02:00:46
Het is eeuwen geleden dat de GP van België uitverkocht was, denk ik.

Waar is de tijd!!! Herinner je je de GP nog van 19 augustus 1512? Keispannend!!! ;)

Inderdaad, maar toch een controversieel einde, en dat allemaal door de schuld van Schumacher en Ferrari.

Jan Dijkstra

Weet iemand wanneer je voor deze korting in aanmerking komt en of deze ook voor nederlandse bezoekers geldt..

Heb nu een aantal site's vergeleken, waaronder de site waar ik elk jaar mijn tickets koop, maar nergens zie ik kortingen waar jullie het over hebben, of is er maar één aanbieder die deze kortingen hanteert??

Ik hoor graag van jullie!!

Alvast bedankt!
F1 is like a box of chocolate.. You never know what you gonna get.

RadioActiveMan

Ik dacht enkel Belgen. Buitenlanders krijgen enkel een bus om hen te voeren.
Hmmm... buitenlanders met grote aantallen vervoert naar een centrale plaats. Doet me aan iets denken maar kan niet zeggen wat.  ;) 

MP

Hoezo goedkoper?

Ieder jaar wordt GP België duurder.  EUR. 150,00 voor brons(weekend), parkeergeld(weekend) EUR. 32,00, totaal EUR. 182,00. 

Weekend brons naar Nurburgring  EUR. 94,40 incl. verzendkosten. Daarbij zijn de faciliteiten in Duitsland veel beter.

Folkert

Citaat van: MP op 06 mei 2009 - 10:08:27
Hoezo goedkoper?

Ieder jaar wordt GP België duurder.  EUR. 150,00 voor brons(weekend), parkeergeld(weekend) EUR. 32,00, totaal EUR. 182,00. 

Weekend brons naar Nurburgring  EUR. 94,40 incl. verzendkosten. Daarbij zijn de faciliteiten in Duitsland veel beter.
Is Nurnburgring zo goed koop? Dacht dat het daar minimaal op de 200 zat.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Voor Belgen is het dit jaar idd goedkoper.
Er zouden zo'n 6000 kaarten beschikbaar zijn aan verlaagd tarief.
90 voor een weekend en 70 voor zondag dacht ik.
Ik weet niet of er tribune kaarten aan goedkoper tarief beschikbaar zijn.

Jasper

#28
Op spa-tickets.be lees ik: "De ticketprijzen op de website zijn inclusief 5% korting en is geldig tot 31/05/2009." Een weekend brons kost 150 euro, zondag brons 145 euro...

Heb je enig idee waar er meer over die korting te vinden zou zijn? Want spa-tickets.be is misschien niet de aanbieder ervan.

Edit: op www.f1belgium.com, de officiële site voor tickets, wordt als "promo" weergegeven dat een weekend brons van 160 naar 150 gaat, zondag brons is 145 euro en wordt niet goedkoper. De promo geldt dus alleen voor weekendtickets.

Folkert

Citaat van: Jasper op 06 mei 2009 - 14:21:13
Op spa-tickets.be lees ik: "De ticketprijzen op de website zijn inclusief 5% korting en is geldig tot 31/05/2009." Een weekend brons kost 150 euro, zondag brons 145 euro...

Heb je enig idee waar er meer over die korting te vinden zou zijn? Want spa-tickets.be is misschien niet de aanbieder ervan.


En is die aanbieding/korting alleen voor belgen?
Trotse vader van Rosalie(L)