Man van de race: China

Gestart door scho0634, 19 april 2009 - 11:19:58

« vorige - volgende »

Wie maakte de race leuk?

Vettel
19 (65.5%)
Webber
1 (3.4%)
Button
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Glock
2 (6.9%)
Buemi
5 (17.2%)
iemand anders, nl...
2 (6.9%)

Totaal aantal stemmen: 23

TheIceman

Citaat van: Burorri op 19 april 2009 - 19:48:22
Citaat van: Luc. op 19 april 2009 - 19:39:02
Kimi? Vooral het incasseren van inhaalacties ::)

Ik heb niks positiefs meer over hem na deze race, tenzij blijkt dat hij echt heel serieuze problemen had met zijn motor.[b/]
Inhaal actie op geloof ik Trulli Eerst buiten om proberen om vervolgens binnen door te komen en er voor bij gaan. Verder vond ik hem ook wat matig eerlijk gezegt, maar kennelijk had hij probleem met de motor.
Heel erg serieus? Ik zal eens gaan kijken :) Goed, ik geef je gelijk :)
"Een paar keer leek de motor ineens alle vermogen te verliezen, vooral op momenten dat ik vlak achter een andere auto zat."

sloggerke

GLOCK

Vanuit de pits naar een zevende plek, met een beschadigde voorvleugel in hectische omstandigheden.

Heel knap ook van Buemi! Verplichte Bourdais andermaal tot talrijke en nutteloze verontschuldigingen, zowel tijdens de kwali als tijdens de race.
Wordt vervolgd....

RadioActiveMan

Tot zijn crash had ik Sutil ook vernoemd kunnen hebben.
Ik denk dat iedereen wel eens naast de baan heeft/is gestaan, gereden of gegleden.
Ik stem Vettel. Als 1 van de weinigen foutloos, heel het weekend. Wat hij zaterdag in de quali's liet zien getuigt van een enorm concentratievermogen.
Iets wat me hard aan Ayrton Senna deed denken.

DJKEVKE

Vettel voor mij, al noem ik het hele RBR team goed, en Sutil was ook lekker bezig.
Je krijgt geen hoofdpijn van drank maar van nadenken.

Forza F1

Citaat van: Beco op 20 april 2009 - 12:56:44
Ik stem Vettel. Als 1 van de weinigen foutloos, heel het weekend. Wat hij zaterdag in de quali's liet zien getuigt van een enorm concentratievermogen.
Iets wat me hard aan Ayrton Senna deed denken.

Deed mij aan M. Schumacher denken. Zenuwslopend wachten tot het allerlaatste nippertje en dan toch nog één snelle ronde rijden en pole pakken  :)
Vettel houdt er misschien niet van de nieuwe Schumacher genoemd te worden, maar hij beschikt wel over evenveel talent.

F_A_Diaz

Citaat van: sloggerke op 20 april 2009 - 10:09:36
GLOCK

Vanuit de pits naar een zevende plek, met een beschadigde voorvleugel in hectische omstandigheden.

Heel knap ook van Buemi! Verplichte Bourdais andermaal tot talrijke en nutteloze verontschuldigingen, zowel tijdens de kwali als tijdens de race.
Wordt vervolgd....

Buemi heeft in de winter wel veel meer getest he dan Bourdais. Was dan wel met een interim auto maar wel met 2009 banden, downforce niveau ect.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: Forza Ferrari op 20 april 2009 - 19:16:51
Citaat van: Beco op 20 april 2009 - 12:56:44
Ik stem Vettel. Als 1 van de weinigen foutloos, heel het weekend. Wat hij zaterdag in de quali's liet zien getuigt van een enorm concentratievermogen.
Iets wat me hard aan Ayrton Senna deed denken.

Deed mij aan M. Schumacher denken. Zenuwslopend wachten tot het allerlaatste nippertje en dan toch nog één snelle ronde rijden en pole pakken  :)
Vettel houdt er misschien niet van de nieuwe Schumacher genoemd te worden, maar hij beschikt wel over evenveel talent.
Hij en Hamilton worden "De nieuwe Schumachers". Hamilton heeft zondag mij ook laten zien dat hij over de kwaliteiten beschikt om goed te racen met mindere auto. Ok, hij spinde best vaak, maar zijn strijdlustigheid en gedrevenheid waren mooi om te zien.
Vettel super mooie prestatie geleverd in China, ik had echt echt niet verwacht dat hij zou winnen en denk dat Hij in het droge ook niet had kunnen winnen.

@F_A_Diaz: Ja, maar is dat dan niet verdienste van Buemi dat hij zoveel moeite heeft gedaan en dat Bourdais zich zelf dan te kort heeft gedaan?
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 21 april 2009 - 11:55:35
Hij en Hamilton worden "De nieuwe Schumachers". Hamilton heeft zondag mij ook laten zien dat hij over de kwaliteiten beschikt om goed te racen met mindere auto. Ok, hij spinde best vaak, maar zijn strijdlustigheid en gedrevenheid waren mooi om te zien.
Ik vraag me af hoe de reacties waren geweest had het Massa of Kimi geweest die zo vaak spinde. Lewis is een goede rijder, vooral in de regen, maar zondag was hij slecht, zo simpel is dat. Hadden er nog grindbakken geweest, dan was hij niet gefinished.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 21 april 2009 - 12:02:47
Citaat van: Burorri op 21 april 2009 - 11:55:35
Hij en Hamilton worden "De nieuwe Schumachers". Hamilton heeft zondag mij ook laten zien dat hij over de kwaliteiten beschikt om goed te racen met mindere auto. Ok, hij spinde best vaak, maar zijn strijdlustigheid en gedrevenheid waren mooi om te zien.
Ik vraag me af hoe de reacties waren geweest had het Massa of Kimi geweest die zo vaak spinde. Lewis is een goede rijder, vooral in de regen, maar zondag was hij slecht, zo simpel is dat. Hadden er nog grindbakken geweest, dan was hij niet gefinished.
Daar heb je een puntje. Wil ook niet zeggen dat hij super reed, maar hij liet wel zien wat hij in de regen kan, met een Mclaren die niet echt de snelheid nog heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Citaat van: Ferrari 2009 op 21 april 2009 - 12:02:47
Citaat van: Burorri op 21 april 2009 - 11:55:35
Hij en Hamilton worden "De nieuwe Schumachers". Hamilton heeft zondag mij ook laten zien dat hij over de kwaliteiten beschikt om goed te racen met mindere auto. Ok, hij spinde best vaak, maar zijn strijdlustigheid en gedrevenheid waren mooi om te zien.
Ik vraag me af hoe de reacties waren geweest had het Massa of Kimi geweest die zo vaak spinde. Lewis is een goede rijder, vooral in de regen, maar zondag was hij slecht, zo simpel is dat. Hadden er nog grindbakken geweest, dan was hij niet gefinished.

Iedereen zat vaak naast de baan. Goed van Hamilton hebben we dat meer gezien maar er waren wel bij meer rijders plotse verschillen in afstand t.o.v. voor- en achterligger die enkel door een spin of een glij partij verklaard konden worden.

Ferrari 2010

Iedereen? Ik heb Vettel, Button of Rubens er nooit naast zien zitten, en van een Ferrari kan ik me ook niets herinneren. Hoewel, 1 keer is Kimi of Massa er af gegaan tijdens de eerste SC denk ik, puur omdat de remmen koud waren, en bovendien niet in race.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 21 april 2009 - 13:42:13
Iedereen? Ik heb Vettel, Button of Rubens er nooit naast zien zitten, en van een Ferrari kan ik me ook niets herinneren. Hoewel, 1 keer is Kimi of Massa er af gegaan tijdens de eerste SC denk ik, puur omdat de remmen koud waren, en bovendien niet in race.
Ze zijn er allebei af gegaan. Webber en Button zijn ook 2 keer naast de baan gekomen. Zo kwam Webber 2de te liggen en zo haalde Button Webber ook weer in. Vettel heb ik inderdaad geen foutjes zien maken. Rubens reed om onbekende reden erg traag, of hij was aan het consolideren. Maar goed ik vond het een half half race voor Hamilton. Iets te vaak naast de baan, maar toch 6de worden vind ik best ok.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: Ferrari 2009 op 21 april 2009 - 13:42:13
Iedereen? Ik heb Vettel, Button of Rubens er nooit naast zien zitten, en van een Ferrari kan ik me ook niets herinneren. Hoewel, 1 keer is Kimi of Massa er af gegaan tijdens de eerste SC denk ik, puur omdat de remmen koud waren, en bovendien niet in race.

Button verloor zijn positie aan Webber door een fout en Rubens, tja, als je zo traag rijdt, maak je minder snel een fout hé... Vettel was de enige van wie we geen slechte dingen hebben gezien zondag, denk ik.

F_A_Diaz

Buemi deed het ook behoorlijk hoor, goed, hij reed achterop Vettel, kan een keer gebeuren.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Jasper

Vettel reed (terecht) wat traag door die auto met problemen (Trulli?) die hij misschien niet mocht inhalen vanwege SC. Dat gecombineerd met het slechte zicht door de regen, maakt dat ik het inderdaad ook iets vind dat wel kan gebeuren.