GP van Maleisie

Gestart door scho0634, 30 maart 2009 - 06:48:28

« vorige - volgende »

Wie wint er in Maleisie?

Button
16 (39%)
Barrichello
8 (19.5%)
Massa
6 (14.6%)
Raikkonen
2 (4.9%)
Kubica
1 (2.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Hamilton
1 (2.4%)
Alonso
2 (4.9%)
Trulli
3 (7.3%)
Glock
1 (2.4%)
iemand anders....
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 35

_Makke_

Citaat van: Bart VD op 31 maart 2009 - 22:16:52
Als er regen komt, mag je je lijstje wel wat aanpassen, denk ik.  Er zijn maar weinig piloten die zo vlot inhalen als Hamilton, en er zijn er nog veel minder die zijn niveau halen in de regen.  Zelfs met een matige Mac heeft hij dan geen safety car of klungelende Vettel/Kubica nodig om op het podium te eindigen.

Vergeet niet dat McLaren te weinig grip heeft, dus als het dan nog eens begint te regenen... De kans lijkt me groter dat de McLaren's ergens in een zandbak terechtkomen.

Niels_

1. Barrichello
2. Vettel
3. Button
4. Alonso
5. Raikkonen
6. Heidfeld
7. Glock
8. Trulli

Denk dat we een rare race gaan krijgen, de regen begint nadat de eerste rijders hun pitstop hebben gemaakt en daar halen degenen die nog niet zijn binnen geweest natuurlijk een enorm voordeel uit... :)

TheIceman

1. BAR
2. BUT
3. ALO
4. VET
5. KUB
6. PIQ
7. TRU
8. BUE

De regen brengt verrassingen met zich mee :)

Enzo

Gerucht gaat dat Toyota zich terug trekt in het geval van een slecht resultaat in Sepang.
Glock zou zich alvast proberen in te dekken door te praten met verschillende teams in de DTM.
Het hele team is geschokt van dit nog onofficieel persbericht,
Toyota verklaart dat het alleen interessant is om in de f1 te blijven als ze winnen, anders kunnen ze de hoge kosten niet verantwoorden naar de aandeelhouders.
Quote " The health of our company is primairy, f1 is just a way of advertising"

http://www.f1newsgroups.com/news/2009/Toyota stops f1/

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

What's next? Na 1 april komt volgens mij 2 april. ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 01 april 2009 - 13:49:37
What's next? Na 1 april komt volgens mij 2 april. ::)
Had ik ook al wel door, had iets gepost maar wilde zijn mopje en eigen plezier niet verpesten, en de verwijderknop was er niet...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Jongens het is echt....

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 01 april 2009 - 13:53:43
Jongens het is echt....
Daarom dat de domeinnaam zelfs niet geregistreerd is, klein schoonheidsfoutje ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Jeetje dat was teleurstellend.... ;D

Folkert

Kunnen ze dat eigenlijk wel maken? Ze hebben x mensen in dienst en 2 coureurs( die tot nu toe goede seizoensstart hebben gehad. Ondanks de straffen e.d.) Is er geen regel of wet die garant staat voor het zomaar opzeggen van jou activiteiten waar veel mensen van afhankelijk zijn?
Trotse vader van Rosalie(L)

GK

Zou massa of hamilton kunnen winnen en zo ja wie heeft de meeste kans van de twee??? ::)

leproffesseur

Als het regent moeten ze de race stopzetten door het beperkt zicht op bij avondschemering.
Als ze in melbourne al niet meer de markeringen aan de rand van het circuit zagen  wat
gaat dat geven als het nog eens begint te regen en die kans zit er zeker in volgens de weersvoorspellingen.
Dit zou wel eens een fiasco kunnen worden en voor 1 keer hoop ik dat het geen regenrace wordt!

GK

Zou massa of hamilton kunnen winnen en zo ja wie heeft de meeste kans van de twee???  ::)

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 01 april 2009 - 15:23:57
Als het regent moeten ze de race stopzetten door het beperkt zicht op bij avondschemering.
Als ze in melbourne al niet meer de markeringen aan de rand van het circuit zagen  wat
gaat dat geven als het nog eens begint te regen en die kans zit er zeker in volgens de weersvoorspellingen.
Eeuh, dat ze de markeringen niet meer zagen kwam door de laaghangende zon, en als het regent, dan is er meestal geen zon, en zeker niet als het stormt ;) Ik denk dat het bij regen nog steeds veiliger is dan bij laaghangende zon.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.