Waar kijk jij dit seizoen F1?

Gestart door Tim C, 29 maart 2009 - 10:25:57

« vorige - volgende »

Waar kijk jij dit seizoen F1?

Sporza
15 (39.5%)
RTL
10 (26.3%)
RTBf
4 (10.5%)
BBC
24 (63.2%)
Een ander kanaal
2 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 38

Eric

Citaat van: Beco op 30 maart 2009 - 14:29:56
BBC. Meer beleving, passie en kennis.
Keek jaren geleden ook al op BBC, toen in België buiten Eurosport nergens F1 te zien was.
Met Murray Walker was het trouwens helemaal af.

Ik denk dat die periode weer aan het naderen is, zeker nu de BBC de F1 weer uitzend. Idd BBC beter dan ITV, vooral het gebrek aan reclame is een vooruitgang en ook dat we verlost zijn van Louise goodman, kwam irritant over dat mens. Wat me wel opviel (digitale kijkers) is dat de beeldkwaliteit minder is bij BBC dan VRT/Sporza...maar dan nog komt de VRT te kort.

Jasper

Ik weet niet of je BBC digitaal ontvangt in België (zou wel kunnen hoor). Maar als niet-digitale kijker is de beeldkwaliteit van de BBC ook minder. Gelukkig heb ik hier op kot toch zo'n slechte tv dat je daar niks van merkt. ;D Dus het was me niet opgevallen gisteren. Als ik thuis zit, zal het dan wel merkbaar zijn, vrees ik. :(

RadioActiveMan

Misschien op de HD versie gekeken van één of canvas?
BBC heeft nog geen BBC-HD

Jasper

Nee, gewoon op de kabel bij ons thuis. Als mijn pa 3 uur tv kijkt per week, is het al veel, dus hij heeft ook niet bepaald zin om digitale tv of zo aan te schaffen. :) Niet-HD kwaliteit is nog niet noodzakelijk slecht. Bij de BBC kun je wel vaak spreken van slecht. Diagonale strepen door het beeld bijvoorbeeld, vooral bij donkere kleuren.

Mikacouli

Citaat van: Jasper op 30 maart 2009 - 17:21:08
Nee, gewoon op de kabel bij ons thuis. Als mijn pa 3 uur tv kijkt per week, is het al veel, dus hij heeft ook niet bepaald zin om digitale tv of zo aan te schaffen. :) Niet-HD kwaliteit is nog niet noodzakelijk slecht. Bij de BBC kun je wel vaak spreken van slecht. Diagonale strepen door het beeld bijvoorbeeld, vooral bij donkere kleuren.

Yep, is digitaal hoor. Ik kijk op telenet digicorder en is in superkwaliteit. Ben blij eigenlijk, een grote vooruitgang en een groot verschil met sporza. Echt amateuristisch in vgl met BBC!

r-tak

ik kijk gwoon naar Sporza, commentaar welliswaar slaapverwekkend, maar ze weten wel waar ze het over hebben, en dat ene schoonheidsfoutje tussen Trulli en Glock....zulke foutjes maakte Olav Mol ook de hele tijd. ik zou wel graag naar de BBC willen kijken, maar volgens mar is dat (natuurlijk) niet ondertiteld, en dan moet ik nadenken terwijl ik op mijn gemak de race aan t volgen ben. ooh, en tussen haakjes, voordat men denkt dat ik wel heel erg overdrijf, ik ben 14!!

RadioActiveMan

Citaat van: r-tak op 31 maart 2009 - 08:05:22ooh, en tussen haakjes, voordat men denkt dat ik wel heel erg overdrijf, ik ben 14!!

Dan is het net goed naar BBC te kijken. Ik keek al BBC toen ik 11 was. Daar heb ik dan ook mijn Engels geleerd. Maar iedere doet zijn zin natuurlijk. ;)

F_A_Diaz

Had er nog niet bij nagedacht dat het ook op de BBC is dit jaar, dan ben ik zeker van plan om het daar te kijken.

Volgens mij was Olav Mol ook ontzettend veel afgevallen of is dat al langer zo?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Citaat van: F_A_Diaz op 31 maart 2009 - 13:16:42
Had er nog niet bij nagedacht dat het ook op de BBC is dit jaar, dan ben ik zeker van plan om het daar te kijken.

Volgens mij was Olav Mol ook ontzettend veel afgevallen of is dat al langer zo?
Nee, hij is flink afgevallen met de kerst blijkbaar.

De BBC is zeker het aankijken waard. Super.

Alan Blues

Ik heb in de namiddag gekeken op BBC. En dat ga ik in de toekomst blijven doen!
Doet me ook terugdenken aan de goeie, ouwe tijd toen Murray Walker er nog commentaar gaf... :)
Die zal nooit geëvenaard worden...

dannymida834

Ik kijk RTL GP, maar in die reclames (waarvan er veel te veel zijn) schakel ik altijd over naar de BBC, geweldig commentaar en mensen met veel verstand van de sport. (ook bij RTL GP hoor!! :P)

Folkert

Heb de kwalificatie op BBC geloof ik gekeken(internet site) was met DC, Eddy Jordan en...Davidson geloof ik. Beeld was niet heel duidelijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

cookie

Citaat van: Forza Ferrari op 29 maart 2009 - 21:06:55

Wordt dat uitgezonden op BBC1 / BBC2 / BBC World ... ???
Ik zou dat daar ook op willen volgen, probleem is dat ik via satelliet kijk, en zenders zoals LaDeux / BBC2 niet digitaal ondersteund worden  :(

BBC zenders zijn gewoon te ontvangen via de schotel, je moet een lnb bijplaatsen voor astra 2. Je kan dan alle BBC kanalen ontvangen, ook de interactieve kanalen waar BBC alle vrije trainingen live op uitzend. Een aanrader voor iedereen.

Martin

RTL7 als het op de reguliere uren is en dan overswitchen naar de BBC.
Voor de zekerheid zet ik ook de DVD-recorder aan en dat kwam zondag goed van pas.
Ik had me verslapen. :-[

Vettelredbull

ik kijk gewoon bij Rtl 7. als er reclame is schakel ik gewoon over naar BBC. het commentaar van olav mol blijft toch geweldig. 8)