Waar kijk jij dit seizoen F1?

Gestart door Tim C, 29 maart 2009 - 10:25:57

« vorige - volgende »

Waar kijk jij dit seizoen F1?

Sporza
15 (39.5%)
RTL
10 (26.3%)
RTBf
4 (10.5%)
BBC
24 (63.2%)
Een ander kanaal
2 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 38

Tim C

En hoe doen ze dat?

Ben onder de indruk van de BBC, al is Martin Brundle nog steeds even verliefd op Lewis Hamilton...

Rustig, duidelijk, maar toch slaagden ze er in om alles enorm boeiend te verslaan.

scho0634

BBC is met voorsprong de beste. Al blijf ik Olav Mol een gepassioneerde man vinden. De BBC zijn zo vakkundig. Die zien en snappen veel.

Ferrari 2010

Sporza, omdat de commentaar mij weinig boeit, ik zal overal het mijne wel van denken :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Goh BBC, ongelooflijk, ik wist niet dat F1-verslaggeving zo goed kon zijn. Wat een heerlijkheid om naar te luisteren.

Rustig, to the point, zien bijna alles, kennen veel van de sport, en maken het nog redelijk boeiend ook. Ongelooflijk. :)

Supermariobros

BBC, de reden is hierboven al vermeld.

Toyoda

Alles zolang het maar geen Sporza is...
Die twee kennen er niks van en ik irriteer mij daar al jaren aan!
Net zoals bij de MX.
Ronden lang volhouden dat Trulli maar ingehaald word terwijl het Glock is die ze aan het filmen zijn!

Zo!
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

gloudiesaurus

Ik heb naar RTL en Mol gekeken... hij blijft toch ook erg goed. Maar RTL heeft veel reclame en ik moet zeggen dat ik toen wel ben overgeschakeld naar de BBC, daar zijn ze iig. erg goed.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

_Makke_

Citaat van: Jasper op 29 maart 2009 - 10:33:16
Goh BBC, ongelooflijk, ik wist niet dat F1-verslaggeving zo goed kon zijn. Wat een heerlijkheid om naar te luisteren.

Rustig, to the point, zien bijna alles, kennen veel van de sport, en maken het nog redelijk boeiend ook. Ongelooflijk. :)

Inderdaad! Al hadden hadden ze hier en daar iets laat door. Maar dat is werkelijk niets vergeleken met Meneer Lammens... Hier zal het BBC boven zijn gedurende het F1 seizoen.

SDG

BBC, omwille van de hierboven al vermelde redenen en omdat ze een uitgebreide reportageploeg ter plaatse hebben (met in Melbourne o.a. David Coulthard en Eddie Jordan) en zelfs op de startgrid interviews doen (met Martin Brundle). Deze morgen was er overigens een hilarisch moment toen Brundle op de grid probeerde Barrichello te strikken. Barrichello was een interview aan het doen met een Italiaanse verslaggever, waarop Brundle tot de kijkers sprak: 'dat is de Italiaan waar ik ooit eens een dispuut mee gehad heb'. Vervolgens richtte hij zich tot Barrichello met de woorden 'my former team-mate', waarop Rubens snelsnel het interview met de Italiaan beƫindigde en zich naar Brundle draaide. LOL!!!!

Vettel

Ik heb naar de BBC gekeken. Geen reclame en geen Olav met zijn vele fouten :)

Forza F1

Citaat van: Toyoda op 29 maart 2009 - 10:55:07
Alles zolang het maar geen Sporza is...
Die twee kennen er niks van en ik irriteer mij daar al jaren aan!
Net zoals bij de MX.
Ronden lang volhouden dat Trulli maar ingehaald word terwijl het Glock is die ze aan het filmen zijn!

Zo!

Zo denk ik er ook over !!

Forza F1

Citaat van: Tim op 29 maart 2009 - 10:25:57
En hoe doen ze dat?

Ben onder de indruk van de BBC, al is Martin Brundle nog steeds even verliefd op Lewis Hamilton...

Rustig, duidelijk, maar toch slaagden ze er in om alles enorm boeiend te verslaan.

Wordt dat uitgezonden op BBC1 / BBC2 / BBC World ... ???
Ik zou dat daar ook op willen volgen, probleem is dat ik via satelliet kijk, en zenders zoals LaDeux / BBC2 niet digitaal ondersteund worden  :(


Mikacouli

BBC
Nog een stapje hoger dan ITV (al was ITV al super) maar het grote voordeel tov ITV is dat er geen reclame te zien is op BBC.
Bovendien veel professionele mensen aan boord bij BBC!

RadioActiveMan

BBC. Meer beleving, passie en kennis.
Keek jaren geleden ook al op BBC, toen in Belgiƫ buiten Eurosport nergens F1 te zien was.
Met Murray Walker was het trouwens helemaal af.