Australie: Man van de race

Gestart door scho0634, 29 maart 2009 - 10:07:20

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race vandaag?

Button
13 (37.1%)
Barrichello
3 (8.6%)
Trulli
9 (25.7%)
Hamilton
7 (20%)
Glock
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Buemi
3 (8.6%)
iemand anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

RadioActiveMan

Hamilton.
Heeft laten zien wat alle goede coureurs kunnen, met een mindere wagen punten halen.
Dat hij nog op het podium terecht is gekomen heeft een beetje met geluk te maken, maar dat maakt zijn prestatie er niet minder om.

sloggerke

Trulli.

Wat een inhaalrace!
Vanuit de pits gestart.
Van Toyota hebben we het laatste nog niet gezien.
Eindelijk!

En knap van Buemi ook.
Het hele weekend overigens.

r-tak

maar al met al, een mooie, eerste race.

vooral dat 'gevecht' tussen kubica en vettel vond ik wel gaaf, overbodig, dat wel, MAAR WAT EEN SPEKTAKEL!!!!!

-ik stemde trouwens voor Button, ik geloof het wel dat als je na een safetycarpriode vettel in je nek voelt, dat het ook best zwaar is om dat kwijt te raken(bij wijze van spreken)-

_Makke_

Citaat van: Beco op 30 maart 2009 - 08:49:55
Hamilton.
Heeft laten zien wat alle goede coureurs kunnen, met een mindere wagen punten halen.
Dat hij nog op het podium terecht is gekomen heeft een beetje met geluk te maken, maar dat maakt zijn prestatie er niet minder om.

Beetje geluk? :P

SC + de toyota's die achteraan werden geplaatst + de piloten die zijn uitgevallen...

Folkert

Citaat van: Makke op 31 maart 2009 - 22:57:00
Citaat van: Beco op 30 maart 2009 - 08:49:55
Hamilton.
Heeft laten zien wat alle goede coureurs kunnen, met een mindere wagen punten halen.
Dat hij nog op het podium terecht is gekomen heeft een beetje met geluk te maken, maar dat maakt zijn prestatie er niet minder om.

Beetje geluk? :P

SC + de toyota's die achteraan werden geplaatst + de piloten die zijn uitgevallen...
De pech van de Kwalificatie event het wel een beetje uit. Hij had geen pole meer kunnen  halen, maar toch wel p8, p9 of p10.

Zelf vond ik Hamilton erg goed rijden. Hij heeft zich nog meer als een echte racer ontpopt. En ergens plakt er bij mij een 2005 mclaren gevoel aan dit seizoen. Denk namelijk dat hun race pace best goed zit en zeker met Hamilton achter het stuur.

Man van de wedstrijd?
Ik kies tussen Kubica, Vettel, Button of Hamilton. Button omdat hij zich eindelijk van zijn beste kant liet zien. Dit is de Button die ik hoopte te zijn in 2000.
Vettel en Kubica reden erg sterk en Kubica had zelfs nog kunnen winnen(er van uitgaande dat Button niet veel sneller meer kon.) Maar hun actie 3 ronde voor het eind was beetje klungelig. (hoewel schitterend om te zien natuurlijk.)

Ik denk dat ik maar voor Hamilton ga, voornamelijk omdat hij lekker aan het knallen was. Button is close 2de voor mij.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 01 april 2009 - 00:36:03Dit is de Button die ik hoopte te zijn in 2000.

2004 heeft ie al genoeg laten zien.

En Button doet niks anders dan in 2006 hoor, hij heeft nu alleen een goede auto.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 01 april 2009 - 10:40:35
Citaat van: Burorri op 01 april 2009 - 00:36:03Dit is de Button die ik hoopte te zijn in 2000.

2004 heeft ie al genoeg laten zien.

En Button doet niks anders dan in 2006 hoor, hij heeft nu alleen een goede auto.
2004 heeft hij nochtands geen overwinning behaald ;) Bedoelde het meer een Button die races won of aan de leiding reed.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 01 april 2009 - 14:31:33
Citaat van: F_A_Diaz op 01 april 2009 - 10:40:35
Citaat van: Burorri op 01 april 2009 - 00:36:03Dit is de Button die ik hoopte te zijn in 2000.

2004 heeft ie al genoeg laten zien.

En Button doet niks anders dan in 2006 hoor, hij heeft nu alleen een goede auto.
2004 heeft hij nochtands geen overwinning behaald ;) Bedoelde het meer een Button die races won of aan de leiding reed.

In 2004 kon je ook alleen winnen als je een Ferrari had. Button was dat jaar veruit best of the rest en liet dat jaar zien dat hij met de juiste auto races en het WK kan winnen.

Volgens jou is Button nu ineens goed omdat hij weer wint, los van het feit dat Button inderdaad een goede coureur is, is dat flauwekul.

Button wint nu weer omdat hij in een goede auto zit, hij is in de winter niet ineens een betere coureur geworden, hij heeft een betere auto onder zijn kont.
Michael Schumacher had in de Honda van vorig jaar ook achteraan gereden.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 01 april 2009 - 14:56:22
Citaat van: Burorri op 01 april 2009 - 14:31:33
Citaat van: F_A_Diaz op 01 april 2009 - 10:40:35
Citaat van: Burorri op 01 april 2009 - 00:36:03Dit is de Button die ik hoopte te zijn in 2000.

2004 heeft ie al genoeg laten zien.

En Button doet niks anders dan in 2006 hoor, hij heeft nu alleen een goede auto.
2004 heeft hij nochtands geen overwinning behaald ;) Bedoelde het meer een Button die races won of aan de leiding reed.

In 2004 kon je ook alleen winnen als je een Ferrari had. Button was dat jaar veruit best of the rest en liet dat jaar zien dat hij met de juiste auto races en het WK kan winnen.

Volgens jou is Button nu ineens goed omdat hij weer wint, los van het feit dat Button inderdaad een goede coureur is, is dat flauwekul.

Button wint nu weer omdat hij in een goede auto zit, hij is in de winter niet ineens een betere coureur geworden, hij heeft een betere auto onder zijn kont.
Michael Schumacher had in de Honda van vorig jaar ook achteraan gereden.
Eerder heb ik ook gezegd dat Button toen inderdaad goede coureur was. Alleen vond ik hem afgelopen jaren wat mat in vergelijking met 2000 en 2004 voornamelijk. Komt ook deel door de auto, maar ook door dat hij in mijn ogen wat van zijn talent was kwijt geraakt. Of niet meer de motivatie had om zijn best te doen in die bagger auto.

En ik wil dus zeggen dat ik Button nu wel goed vind, omdat hij doet wat ik in 2000 van hem verwachte. Ik vind hem nog geen Alonso, Hamilton of Kimi, maar goede coureur wel.

Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Natuurlijk, jij kan dat allemaal zien.... Waarom werk je niet bij een team als talentscout.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 01 april 2009 - 15:33:58
Natuurlijk, jij kan dat allemaal zien.... Waarom werk je niet bij een team als talentscout.
Dude, dat is mijn mening. Dat kan ik toch ook van jou zeggen?
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Is het trouwens niet mogelijk om per gp een lijstje te maken
met een overzicht van de geleverde prestaties in kwalificaties(rekening houden
met gewicht van teamcorreurs,typebanden),rijdersfouten,technische opgaves,
typebanden in vergelijking met teamgenoot.Op die manier wordt het gemakkelijker om
de prestaties met teamgenoot alvast te vergelijken wattoch al veel is.Als een correur een sanctie
krijgt neem ik de beslissing van de fia om te beoordelen al kan ik daar wel eenbeperkt kritische noot op geven indien ik
absoluut vind dat de sanctie niet juist is.Ik probeer het al vast voor mezelf zodat ik een d uidelijker beeld krijg over
wat een correur gepresteerd heeft.Indien ik het type banden tijdens bepaalde fases van de race niet weet wordt het wel
moeilijker om te beoordelen maar met de bekendmaking van het gewicht dit jaar is het een stuk gemakkelijker om te vergelijkken.