Australie: Man van de race

Gestart door scho0634, 29 maart 2009 - 10:07:20

« vorige - volgende »

Wie was de man van de race vandaag?

Button
13 (37.1%)
Barrichello
3 (8.6%)
Trulli
9 (25.7%)
Hamilton
7 (20%)
Glock
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Buemi
3 (8.6%)
iemand anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

scho0634

Het bekende concept.

Ik ga voor de winnaar.

Tim C

Trulli, van de pits naar het podium

Ferrari 2010

Das een moeilijke. Ze hebben allemaal een zware race gehad lijkt me, Glock van achteraan, Lewis van achteraan, Trulli idem, kan ik dan nog op Barichello stemmen? Heeft wel wat contact gehad, dus heeft het ook niet cadeau gekregen. Buemi heeft mooie dingen laten zien in zen eerste race, Alonso weet ik niet zo direct. Button heeft het volgens hemzelf ook nog zwaar gehad.

Ik ga voor Rubens, heeft veel meegemaakt deze race.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Ik ga voor Button, gewoon sterk en foutloos gereden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

meatball

Een moeilijke Button natuurlijk zeer goed gedaan of Hamilton van kansloos naat punten (zou hij dat ook gedaan hebben als alleen winnen nog telt voor de titel ? )Maar ik ga voor de nieuweling Buemi ,altijd opvallend om in een mindere wagen in je eerste race punten te pakken.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

leproffesseur

Truli want hij hield het hoofd koel en is (met wat geluk)toch nog 3e
geeindigd na die slechte startplaats.

Jasper

Citaat van: Tim op 29 maart 2009 - 10:08:52
Trulli, van de pits naar het podium

Idem.

Button maakt een sprookje waar, maar dat is een sprookje van het team en niet omdat Button vandaag zo buitengewoon reed.

Supermariobros


Jasper

Citaat van: Ferrari 2009 op 29 maart 2009 - 10:10:02
Das een moeilijke. Ze hebben allemaal een zware race gehad lijkt me, Glock van achteraan, Lewis van achteraan, Trulli idem, kan ik dan nog op Barichello stemmen? Heeft wel wat contact gehad, dus heeft het ook niet cadeau gekregen. Buemi heeft mooie dingen laten zien in zen eerste race, Alonso weet ik niet zo direct. Button heeft het volgens hemzelf ook nog zwaar gehad.

Ik ga voor Rubens, heeft veel meegemaakt deze race.

Veel meegemaakt, waaronder een zelf veroorzaakte startcrash die de race van 3 andere rijders naar de kloten helpt...

scho0634

Citaat van: Jasper op 29 maart 2009 - 10:23:56
Citaat van: Ferrari 2009 op 29 maart 2009 - 10:10:02
Das een moeilijke. Ze hebben allemaal een zware race gehad lijkt me, Glock van achteraan, Lewis van achteraan, Trulli idem, kan ik dan nog op Barichello stemmen? Heeft wel wat contact gehad, dus heeft het ook niet cadeau gekregen. Buemi heeft mooie dingen laten zien in zen eerste race, Alonso weet ik niet zo direct. Button heeft het volgens hemzelf ook nog zwaar gehad.

Ik ga voor Rubens, heeft veel meegemaakt deze race.

Veel meegemaakt, waaronder een zelf veroorzaakte startcrash die de race van 3 andere rijders naar de kloten helpt...
Precies. En elimineerde bijna ook nog een Ferrari. Rubens reed bepaald niet foutloos.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 29 maart 2009 - 10:23:56
Citaat van: Ferrari 2009 op 29 maart 2009 - 10:10:02
Das een moeilijke. Ze hebben allemaal een zware race gehad lijkt me, Glock van achteraan, Lewis van achteraan, Trulli idem, kan ik dan nog op Barichello stemmen? Heeft wel wat contact gehad, dus heeft het ook niet cadeau gekregen. Buemi heeft mooie dingen laten zien in zen eerste race, Alonso weet ik niet zo direct. Button heeft het volgens hemzelf ook nog zwaar gehad.

Ik ga voor Rubens, heeft veel meegemaakt deze race.

Veel meegemaakt, waaronder een zelf veroorzaakte startcrash die de race van 3 andere rijders naar de kloten helpt...
En die startcrash was Rubens' fout? Daar ben ik het allesbehalve mee eens. Als ik het me goed herinner, was er een BMW, een RBR en Rubens, de BMW gaat de bocht in, maar laat enkel ruimte voor 1 à anderhalve wagen, bijgevolg kan de RBR niet anders dan Rubens raken. Ze zaten zo goed als naast elkaar, voor mij is dit gewoon een race-incident. Rubens had zen rempunt niet gemist leek me en kon niets doen toen de BMW ervoor zorgde dat hij niet meer mee door de bocht kon.

Voor mij is Rubens daar absoluut niet schuldig aan de startcrash, dat is een gewoon race-incident door de drukte van de start.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik wil eerst terug beelden zien voordat ik ga reageren. :)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 29 maart 2009 - 10:31:21
Ik wil eerst terug beelden zien voordat ik ga reageren. :)
Ik zeg het ook maar onder voorbehoud van het terugzien van de beelden. Maar dat is hoe ik het me kan herinneren, en als dat is wat er effectief gebeurd is, dan vind ik dat Rubens zeker en vast een goede kandidaat is om man van de race te zijn :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

waard500

Trulli, idd van pits naar podium.

Ik vond Rosberg erg sterk rijden, ik gunde hem iets meer dan een 7e plaats.

Jammer van Webber, zoals zo vaak pech! Veroorzaakte Barri de crash bij de start? Zijn schuld?
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Jasper op 29 maart 2009 - 10:22:34
Citaat van: Tim op 29 maart 2009 - 10:08:52
Trulli, van de pits naar het podium

Idem.

Button maakt een sprookje waar, maar dat is een sprookje van het team en niet omdat Button vandaag zo buitengewoon reed.

Dan neem ik aan dat je de vorige seizonen nooit voor een Ferrari of McLaren piloot hebt gekozen.

Button deed wat hij moest doen, Bewijzen dat die debiele pussycat toy niet de enige Brit is die kan racen met goed matreriaal!