Ze zijn totaal GEK geworden!

Gestart door Tim C, 17 maart 2009 - 15:09:32

« vorige - volgende »

scho0634

Niet wat de teams wilden... Maar goed daar wordt ook niet naar geluisterd blijkbaar.

Ach ja, het is voor iedereen hetzelfde.

Folkert

Wat een ONZIN zeg. Godsallemachtig. Enige voordeel is dat rijders nu wel koste wat het kost de overwinning proberen te halen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


Tim C

Stel dat Brawn er echt met kop en schouders bovenuit steekt dan is de kampioen al gekend in Duitsland op 12 juli.

Ze krijgen een compleet redelijk voorstel van de FOTA voorgeschoteld en dat stemmen ze dan weg...

Folkert

Citaat van: Tim op 17 maart 2009 - 15:19:07
Stel dat Brawn er echt met kop en schouders bovenuit steekt dan is de kampioen al gekend in Duitsland op 12 juli.

Ze krijgen een compleet redelijk voorstel van de FOTA voorgeschoteld en dat stemmen ze dan weg...
Nou ja kans is groot dat het op andere manier ook wel bekent is :P. Maar stelvoor dat er inderdaad een ommekeer komt is het zinloos.
Trotse vader van Rosalie(L)

Alan Blues

Ronduit een idiote beslissing... Ze gaan de F1 nog helemaal kapot maken... :(

supersteven

gezocht een nieuwe president voor de FIA
liefst geen of F1 teambaas die het team verliet om zijn eigen zakken te vullen
wacht dat was Ecclestone die ik nu voorheb.
voorwat heeft Mosley march verlaten?

anyway dit kan niet meer er moet nieuw vers bloed met verstand van zaken komen en ik voorspel klachten dat het een saai kampioenschapseizoen niet in races maar voor het kampioenschap
let the sunshine shine in your heart

_Makke_

Citaat van: Tim op 17 maart 2009 - 15:19:07
Stel dat Brawn er echt met kop en schouders bovenuit steekt dan is de kampioen al gekend in Duitsland op 12 juli.

Ze krijgen een compleet redelijk voorstel van de FOTA voorgeschoteld en dat stemmen ze dan weg...

Inderdaad, volledig mee akkoord. Plus dat het echt wel lullig oogt als de 3de in de WK-eindstand wereldkampioen is, wat in theorie dus perfect mogelijk is... Zeker als er meerdere teams strijden voor de overwinning.... Volgens mij smaakte de champagne/wijn echt wel zéér goed toen de FIFA dit besliste ::)

fawlty

Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

Iedereen is negatief over deze reglementering, maar ik vind het zo slecht nog niet. Ok, als een team de eerste helft domineert is het direct geweten, maar dat zou met een normaal puntensysteem waarschijnlijk ook bijna zo zijn. Strijden voor overwinningen, minder noodzaak aan betrouwbaarheid, en écht nood om te vechten voor p1. Dat is toch wat we allen willen zien? Een gevecht voor p1? Eerlijk gezegd, ik vind het hoe langer ik er over nadenk, steeds beter.

Dus, ik ben voor!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Makke op 17 maart 2009 - 16:03:48
Citaat van: Tim op 17 maart 2009 - 15:19:07
Stel dat Brawn er echt met kop en schouders bovenuit steekt dan is de kampioen al gekend in Duitsland op 12 juli.

Ze krijgen een compleet redelijk voorstel van de FOTA voorgeschoteld en dat stemmen ze dan weg...

Inderdaad, volledig mee akkoord. Plus dat het echt wel lullig oogt als de 3de in de WK-eindstand wereldkampioen is, wat in theorie dus perfect mogelijk is... Zeker als er meerdere teams strijden voor de overwinning.... Volgens mij smaakte de champagne/wijn echt wel zéér goed toen de FIFA dit besliste ::)
Ik begrijp even niet wat je nou bedoelt. Je bedoelt de 3de in de lijst qua punten?
Trotse vader van Rosalie(L)

fawlty

hoe wordt er dan geteld voor de constructeurstitel? overwinningen van beide reiders of punten. want dan moeten ze ook daar maar hetzelfde redeneren hé...
Ja sluw is die Hamilton

_Makke_

Citaat van: Burorri op 17 maart 2009 - 16:14:59
Citaat van: Makke op 17 maart 2009 - 16:03:48
Citaat van: Tim op 17 maart 2009 - 15:19:07
Stel dat Brawn er echt met kop en schouders bovenuit steekt dan is de kampioen al gekend in Duitsland op 12 juli.

Ze krijgen een compleet redelijk voorstel van de FOTA voorgeschoteld en dat stemmen ze dan weg...

Inderdaad, volledig mee akkoord. Plus dat het echt wel lullig oogt als de 3de in de WK-eindstand wereldkampioen is, wat in theorie dus perfect mogelijk is... Zeker als er meerdere teams strijden voor de overwinning.... Volgens mij smaakte de champagne/wijn echt wel zéér goed toen de FIFA dit besliste ::)
Ik begrijp even niet wat je nou bedoelt. Je bedoelt de 3de in de lijst qua punten?

Uhu, er wordt voor de WK aan te duiden pas naar de punten gekeken als er piloten zijn met hetzelfde aantal overwinningen. Dus als pakweg Hamilton 3de staat (5 overwinningen) - Raikkonen en Massa op 1 en 2 (met 4 overwinningen), is Hamilton dus WK... Dat lijkt me toch maar een rare situatie. Oké, Hamilton mag dan wel een zege meer hebben, maar als die in 4 andere races echt een blunder begaat en van de baan gaat, verliest hij daar kostbare punten, verdiend hij de titel dan meer dan Raikkonen en Massa? Deze situatie zal je al niet zo rap hebben als je de winnaar beloond met meer punten dan nu.

scho0634

Citaat van: fawlty op 17 maart 2009 - 16:16:58
hoe wordt er dan geteld voor de constructeurstitel? overwinningen van beide reiders of punten.
Blijft gewoon zoals het was.