Wat gaat er gebeuren in 2009?

Gestart door scho0634, 10 februari 2009 - 15:27:40

« vorige - volgende »

r-tak

excuus, ik bedoelde bij
Wie wordt de grote verrassing?
Glock. (wou eigenlijk vettel zeggen, maar ik weet gewoon dat hij weer een siezoen bij elkaar gaat racen):

Wie wordt de grote verrassing?
Glock. (wou eigenlijk vettel zeggen, maar ik weet gewoon dat hij weer een MOOIsiezoen bij elkaar gaat racen)





Ray Den

Wie wordt wereldkampioen?
Massa
Welk team wordt wereldkampioen?
Ferrari
Wie wordt de grote verrassing?
Lucky winner Button wordt aan de kant geschoven voor Senna en die wint zijn eerste race in Brazilië
Wie wordt de grote tegenvaller?
Raikonnen
Haalt Honda de start van het seizoen?
/
Welk team haalt het eind van het seizoen niet?
Mclaren Mercedes : Nieuwe spionagezaak die het team schorst en verbiedt het veld nog te betreden
Welke rijder haalt het eind van het seizoen niet?
Hamilton
Tekent Alonso in 2009 voor Ferrari?
Kimi mag vertrekken, Alonso in de plaats
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

edwin291

Wie wordt wereldkampioen?
Fernando Alonso
Welk team wordt wereldkampioen?
Ferrari, Gewoon beste team kan niet anders zeggen beste auto's.. en dan ook nog rijders die het wel aardig doen (zie liever Alonso in een Ferrari  dan weten ze zeker dat ze winnen!)
Wie wordt de grote verrassing?
Vettel
Wie wordt de grote tegenvaller?
Hamilton
Haalt Honda de start van het seizoen?
Is al gehaald
Welk team haalt het eind van het seizoen niet?
Brawn GP, Geld is op....
Welke rijder haalt het eind van het seizoen niet?
Piquet, hopelijk wordt hij dan vervangen door senna :P
Tekent Alonso in 2009 voor Ferrari?
Ja, natuurlijk!!!!
Proud to be an Alonso fan!!!

Wizard

Wie wordt wereldkampioen?
Massa
Welk team wordt wereldkampioen?
Ferrari
Wie wordt de grote verrassing?
Buemi
Wie wordt de grote tegenvaller?
Webber
Haalt Honda de start van het seizoen?
Nee.  :D
Welk team haalt het eind van het seizoen niet?
Blanco
Welke rijder haalt het eind van het seizoen niet?
Blanco
Tekent Alonso in 2009 voor Ferrari?
Nee. Ferrari gaat voor jong talent (lees: Vettel).


Wizard

Snap niet dat mensen Vettel invullen als grote verrassing. Als van één iemand veel verwacht wordt, is het wel van Vettel. Die wordt momenteel gehyped als geen ander.

RadioActiveMan

Met een Red Bull verwacht niemand een megaseizoen, maar met een man als Vettel zou dat wel eens kunnen gebeuren.
Als Vettel volgend een overwinning behaald zal dat waarschijnlijk geen grote verassing zijn, speelt hij mee voor de wereldtitel zal het dat wel zijn.

Iedereen verwacht dus inderdaad veel van hem, maar daarom kan het toch wel een verrassing zijn.
Er speelt dan ook meer dan 1 factor mee in dit element.


Wizard

Wat heet een mega-seizoen? Zoals ik al zei, de verwachtingen zijn hoog, dus dat Vettel leuke dingen laat zien, zit al in het verwachtingspatroon. Zou Vettel dit realiseren, maakt hij de verwachtingen waar.

RadioActiveMan

Iedereen vult Vettel in omdat ze waarschijnlijk verwachten dat hij goed gaat presteren. Dus omdat iedereen bij verrassing Vettel invult is het dus geen verrassing meer omdat iedereen dat verwacht? Waarmee we dus kunnen concluderen dat de vraag "Wie wordt de varrassing van komend seizoen?" eigenlijk overbodig is of een ontbeantwoorde vraag moet blijven.

Waar gaat het eigenlijk ook over?
Als iemand op het einde van hets eizoen vindt dat Vettel voor de verrassing zorgde zal het voor hem wel zo zijn en valt er uiteindelijk weinig over te discusiëren.

Wizard

Citaat van: Beco op 09 maart 2009 - 16:01:53
Iedereen vult Vettel in omdat ze waarschijnlijk verwachten dat hij goed gaat presteren. Dus omdat iedereen bij verrassing Vettel invult is het dus geen verrassing meer omdat iedereen dat verwacht? Waarmee we dus kunnen concluderen dat de vraag "Wie wordt de varrassing van komend seizoen?" eigenlijk overbodig is of een ontbeantwoorde vraag moet blijven.

Neuh, het is min of meer een gok. Als je iets voorspelt/verwacht is het geen verrassing meer hé. ;)

CitaatWaar gaat het eigenlijk ook over?
Als iemand op het einde van hets eizoen vindt dat Vettel voor de verrassing zorgde zal het voor hem wel zo zijn en valt er uiteindelijk weinig over te discusiëren.

Ja dus? Ik mag me toch ergens over verbazen of het ergens niet mee eens zijn.

Ik leg prima uit, waarom ik me verbaas erover. Van Vettel wordt verwacht dat hij 'voor sensatie' gaat zorgen, dus als hij dat doet, is het geen verrassing maar presteert hij na verwachting. Dus eigenlijk kan Vettel of naar verwachting presteren of tegenvallen (dat hij het dus niet waarmaakt), tenzij hij kampioen zou kunnen worden met de Red Bull. Ach ja.....

Folkert

Denk dat de verrassing nog wel eens uit de Williams hoek kan komen. Ik weet niet, maar op een ofandere manier heb ik een vermoeden dat Williams een heel sterk seizoen tegemoed gaat. En dan voornamelijk Rosberg.
Trotse vader van Rosalie(L)

TimoGlockfan

#55
Toyota gaat winnen zeg ik je, en liefst dan Timo  natuurlijk  8)
Timo's nieuwe helm.

Wizard

Je blijft wel hopen, ondanks de sarcasme, kan ik dat wel waarderen. ;)

TheIceman

Toyota misschien één a drie races, maar niet meer.. In chaotische races kan Trulli misschien zich degelijk naar voren rijden, en Glock kan één keer vlammen, maar in meer geloof ik (vooralsnog) niet.

Ferrari 2010

Citaat van: TimoGlockfan op 10 maart 2009 - 17:09:56
Toyota gaat winnen zeg ik je, en liefst dan Timo  natuurlijk  8)
Massa zal er dan wel hoogstpersoonlijk voor zorgen dat dat NIET gebeurd ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: TheIceman op 14 maart 2009 - 09:09:28
Toyota misschien één a drie races, maar niet meer.. In chaotische races kan Trulli misschien zich degelijk naar voren rijden, en Glock kan één keer vlammen, maar in meer geloof ik (vooralsnog) niet.

Maar....als ze mischien 3 keer kunnen winnen, kunnen ze toch ook 4 keer winnen, of 5 keer....of.......;)