Wat gaat er gebeuren in 2009?

Gestart door scho0634, 10 februari 2009 - 15:27:40

« vorige - volgende »

Enzo

Wie wordt wereldkampioen?
Kimi
Welk team wordt wereldkampioen?
Ferrari
Wie wordt de grote verrassing?
Buemi (aangezien Vettel geen verassing meer is)
Wie wordt de grote tegenvaller?
Renault
Haalt Honda de start van het seizoen?
Nee
Welk team haalt het eind van het seizoen niet?
Torro Rosso
Welke rijder haalt het eind van het seizoen niet?
Piquet
Tekent Alonso in 2009 voor Ferrari?
Neen

Enzo

Dit verteld wat er met de auto's gebeurd in 2009.
Erg gaaf filmpje al zeg ik het zelf, speel hem af op HD i.d.m. 8)


Folkert

Citaat van: Enzo op 26 februari 2009 - 00:28:32
Dit verteld wat er met de auto's gebeurd in 2009.
Erg gaaf filmpje al zeg ik het zelf, speel hem af op HD i.d.m. 8)


Ja dat filmpje heb ik al is eerder gezien. Ziet er strak uit ja.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Ik verwacht een ijzersterk redbull en mclaren team dit jaar en de tests met de
wagens voor 2009 lijken dit te bevestigen.Je weet natuurlijk niet alles maar die 2
hebben het blijkbaar goed voor elkaar .

Enzo

Citaat van: leproffesseur op 01 maart 2009 - 20:51:29
Ik verwacht een ijzersterk redbull en mclaren team dit jaar en de tests met de
wagens voor 2009 lijken dit te bevestigen.Je weet natuurlijk niet alles maar die 2
hebben het blijkbaar goed voor elkaar .

Zou voor Red Bull wel een goede opsteker zijn, en daarnaast gun ik het Vettel ook wel. (mijn persoonlijke favoriet)
Met de ronde tijden van de Ferrari's is ook niets mis zo op het eerste gezicht. Die doen ook weer mee voor de titel.... ::)

Ferrari 2010

Ik dacht vroeger ook dat er écht wel wat af te leiden viel uit die rondetijden, maar schijn bedriegt. Topteams proberen zich weg te steken, anderen bluffen dan weer met een lichte wagen, in Melbourne ziet het er plots heel anders uit. Ik waag me niet meer zomaar aan voorspellingen op basis van testtijden :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Citaat van: Ferrari 2009 op 01 maart 2009 - 22:29:02
Ik dacht vroeger ook dat er écht wel wat af te leiden viel uit die rondetijden, maar schijn bedriegt. Topteams proberen zich weg te steken, anderen bluffen dan weer met een lichte wagen, in Melbourne ziet het er plots heel anders uit. Ik waag me niet meer zomaar aan voorspellingen op basis van testtijden :)
ja ik ook niet. Testtijden zeggen helemaal niks, dat is al eerder genoeg bewezen geweest.
Het is gewoon afwachten maar toch leuk dat Redbull eens de snelste was met daarachter de ferrari

leproffesseur

Intussen ziet het er slecht uit voor Bruno Senna...
Heel jammer want hij verdient wel een kans om zich te bewijzen in de f1.
En Barrichello is toch wel over zijn hoogtepunt al heeft hij in tegenstelling tot
Senna een pak ervaring.Als iemand als Nelson Piquet een contractverlenging krijgt
wat ik niet goed begrijp dan verdiende Senna toch wel een kans.

Jacky Ickx

Citaat van: leproffesseur op 03 maart 2009 - 21:55:44
Intussen ziet het er slecht uit voor Bruno Senna...
Heel jammer want hij verdient wel een kans om zich te bewijzen in de f1.
En Barrichello is toch wel over zijn hoogtepunt al heeft hij in tegenstelling tot
Senna een pak ervaring.Als iemand als Nelson Piquet een contractverlenging krijgt
wat ik niet goed begrijp dan verdiende Senna toch wel een kans.

Ik ben denk ik zo'n beetje de enige die wel in Piquet gelooft hier. :-\ Vergeet niet, hij is een halve Nederlander he? Vorig jaar debuteerde hij naast Alonso de 2-voudig wereldkampioen. Bovendien kende Nelsinho als debutant de circuits nog niet. Zijn kwalificaties moeten beter maar qua racesnelheid heeft hij wel degelijk laten zien het niveau aan te kunnen. Ik denk dat hij voor een verrassing gaat zorgen.

RadioActiveMan

Senna verdient zeker zijn kans en ergens geloof/hoop ik dat hij die dit seizoen toch nog gaat krijgen.
Barrichello had ook zelf de stekker er kunnen uit trekken ten voordele van zijn landgenoot, voor het geld en de eer hoeft hij het niet meer te doen.

Trouwens met Senna erbij had de grid er helemaal uitgezien als één uit de jare '80 met Senna, Piquet, Nakajima en Rosberg. Nu nog de zonen van Mansell en Prost erbij en binnen een paar jaar de oudste van Hill. Kunnen we direct ook weer handgeschakelde en met skirts uitgeruste bakken laten rondrijden.  ;)

Folkert

Citaat van: Beco op 04 maart 2009 - 09:00:39
Senna verdient zeker zijn kans en ergens geloof/hoop ik dat hij die dit seizoen toch nog gaat krijgen.
Barrichello had ook zelf de stekker er kunnen uit trekken ten voordele van zijn landgenoot, voor het geld en de eer hoeft hij het niet meer te doen.

Trouwens met Senna erbij had de grid er helemaal uitgezien als één uit de jare '80 met Senna, Piquet, Nakajima en Rosberg. Nu nog de zonen van Mansell en Prost erbij en binnen een paar jaar de oudste van Hill. Kunnen we direct ook weer handgeschakelde en met skirts uitgeruste bakken laten rondrijden.  ;)
Dat zou wat zijn. Maar had Mansel niet alleen dochters?

Maar ja, Rubens? Voor mij heeft hij zijn tijd gehad, tijd voor nieuw talent.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Mansell heeft 2 zonen Leo en Greg. Vorig jaar waren beide actief in het Atlantic kampioenschap. 

leproffesseur

Citaat van: Beco op 04 maart 2009 - 09:00:39
Senna verdient zeker zijn kans en ergens geloof/hoop ik dat hij die dit seizoen toch nog gaat krijgen.
Barrichello had ook zelf de stekker er kunnen uit trekken ten voordele van zijn landgenoot, voor het geld en de eer hoeft hij het niet meer te doen.

Trouwens met Senna erbij had de grid er helemaal uitgezien als één uit de jare '80 met Senna, Piquet, Nakajima en Rosberg. Nu nog de zonen van Mansell en Prost erbij en binnen een paar jaar de oudste van Hill. Kunnen we direct ook weer handgeschakelde en met skirts uitgeruste bakken laten rondrijden.  ;)
Het wel leuk zijn om de namen senna quet,rosberg,mansel en misschien de zoon van Alain prost tegen elkaar zien rijden omdat dit toch
een mooie periode was.Dat was het tijdperk waar eletronica niet aanwezig was en de correur meer inbreng had .
En indien ze het handschakelen weer invoeren zal ik daar niet rouwig om zijn ook al is het wat ouderwets.

Folkert

Citaat van: Beco op 04 maart 2009 - 12:38:48
Mansell heeft 2 zonen Leo en Greg. Vorig jaar waren beide actief in het Atlantic kampioenschap. 
Jammer jammer, ik dacht dat hij dus 2 dochters had :P.
Trotse vader van Rosalie(L)

r-tak

Wie wordt wereldkampioen?
Raikkonen of Alonso. RAI en ALO hebben zelf ook een tijdje geracet zonder (opvallende!!) flapjes e.d..
Welk team wordt wereldkampioen?
BMW-Sauber, no offence, maar ik zag vorig jaar dat dat  bijna elke race in de punten zat (bealve in Brazilie) en dat komt gewoon door twee competitieve (ik weet eigenlijk niet precies hoe je dat schrijft :-[  ) rijders, dus dat word dit jaar weer mooi om aan te zien. ze gaan dit jaar zeer zeker weer een overwinning behalen.
Wie wordt de grote verrassing?
Glock. (wou eigenlijk vettel zeggen, maar ik weet gewoon dat hij weer een siezoen bij elkaar gaat racen)
Wie wordt de grote tegenvaller?
Ik zou bijna zeggen Hamilton, omdat die dioot tijdens het eerste, grote gedeelte van de enige testsessies van dit seizoen afwezig was voor die fans van hem.
Haalt Honda de start van het seizoen?
hebben ze all gehaald, ze zijn opgekocht.
Welk team haalt het eind van het seizoen niet?
alsnog Honda, Fry en Brawn hebben er straks waarschijnlijk gewoon geen zin meer in om dat te team te blijven steunen
Welke rijder haalt het eind van het seizoen niet?
Mocht Honda het toch redden, Barrichelo denk ik niet
Tekent Alonso in 2009 voor Ferrari?
ik hoop het, samen met kimi, word awesome