Proefrit

Gestart door Martin, 16 januari 2009 - 09:12:10

« vorige - volgende »

Supermariobros

Ik ben blij voor je, proficiat en het beste op je nieuw werk!

meatball

Goed gedaan,snel gereageerd inplaats van het kopje te laten hangen zoals de meeste,daar hou ik wel van :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Martin

Citaat van: meatball op 10 februari 2009 - 18:46:29
Goed gedaan,snel gereageerd inplaats van het kopje te laten hangen zoals de meeste,daar hou ik wel van :)

Zo steek ik niet in elkaar. Hup, handen uit de mouwen en van de Wal heeft liever een man van 53 met 19 jaar ervaring heeft dan een meid van 20 die iedere maand ziek thuis zit omdat ze ongesteld is en van toeten nog blazen weet. Die zijn een stuk goedkoper in de loonkosten maar hij geeft de voorkeur aan mij.
Die andere groothandel heeft mij niet teruggebeld dus mijn keuze was snel gemaakt.

scho0634

Ik heb liever die meid van 20... ;)

janke

Wat ik op een ander forum al zei, Geluk met je nieuwe baas/baan.
Some things are too important to be left in the past.

supersteven

let the sunshine shine in your heart

Martin

Citaat van: janke op 10 februari 2009 - 19:32:28
Wat ik op een ander forum al zei, Geluk met je nieuwe baas/baan.
Dank aan een ieder voor de berichtjes.

Arjan van de Wal ziet zich niet als baas maar als werkgever. Als je hem meneer van de Wal noemt moet je een euro in een potje storten.
In dat potje zit nog geen geld. Ierdereen noemt hem Arjan.

meatball

Ik heb vandaag met een dacia logan gereden,dat viel eigenlijk wel mee,redelijk vlotte motor 15 diesel en vrij stil wat geluid betreft.
Al met al is deze auto zijn geld wel waard
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Martin

Verkoop goedkoopste auto van start

De verkoop van de goedkoopste auto ter wereld, de Nano, gaat vandaag van start. De vierdeurs auto gaat $2000 (€1473) kosten. De Indiase producent Tata Motors hoopt dat de prijs het autobezit voor miljoenen mensen in opkomende landen toegankelijk maakt.



De auto heeft een bescheiden motorinhoud van 625 cc en geen extra's zoals airconditioning, elektrische ramen of stuurbekrachtiging. Wel komen er later luxere modellen op de markt. De verkoop zou eigenlijk al in oktober vorig jaar van start gaan, maar Tata had aanloopproblemen. Het concern moest een fabriek sluiten in het oosten van India. Volgens boze boeren ging door de fabriek landbouwgrond verloren. Tata Motors is hard geraakt door de wereldwijde ingezakte vraag naar auto's. Het concern maakte in het vierde kwartaal van vorig jaar een verlies van $2,63 miljard (€165 miljoen). Tata gaat verder gebukt onder een zware schuldenlast wegens de overname van Jaguar en Land Rover van Ford voor $2,3 miljard. Kenners van de automarkt verwachten niet dat de Nano Tata snel uit de financiële problemen zal helpen. Dat heeft niet zozeer te maken met de vraag naar de auto, maar meer met de beperkte productiecapaciteit. Het duurt nog een jaar voordat een nieuwe fabriek in het westen van India klaar is. Analisten denken dat Tata in het eerste jaar 30.000 tot 50.000 Nano's verkoopt.

meatball

Voor dat geld koop ik liever een vw golf van een jaartje of 15 oud,in dat ding ga je mij nooit zien.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Martin

Vrijdag ga ik een proefrit maken met de Hyunadi i20 2 deurs. Eens kijken hoe dat rijdt. Kopen? Nee, misschien volgend jaar.
De dealer belde mij om te vragen of ik er in wou rijden. Hij staat net nieuw in de showroom.
Ik zag hem voor het eerst afgelopen dinsdag op de autoRAI. Leuke wagen. Sportief en zit goed.



Martin

Tja, de i20. Een uurtje mee gereden en is een stuk completer dan de Getz. En die was in mijn ogen al compleet.
Als ik volgend jaar nog werk heb ga ik deze auto zeker kopen. Dan natuurlijk wel de tweedeurs waar ik in gereden heb.
De 1.2 motor komt vlot mee in het verkeer, heeft een A label en is niet duur.
Ik vind deze auto echt mooi, maar smaken verschillen. Wel in het zwart en met dakspoiler.