De meest invloedrijke persoon

Gestart door scho0634, 05 januari 2009 - 21:21:41

« vorige - volgende »

Wie was de meest invloedrijke persoon in de geschiedenis van de F1?

Colin Chapman
3 (18.8%)
Adrian Newey
0 (0%)
Bernie Ecclestone
8 (50%)
J-M Balestre
0 (0%)
Max Mosley
0 (0%)
Enzo Ferrari
0 (0%)
Bruce McLaren
0 (0%)
J-M Fangio
0 (0%)
Ayrton Senna
2 (12.5%)
Michael Schumacher
3 (18.8%)
Jackie Stewart
0 (0%)
Iemand anders nl...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 15 januari 2009 - 21:21:41

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 06 januari 2009 - 15:38:44
Citaat van: Jasper op 06 januari 2009 - 15:06:36
Citaat van: Burorri op 05 januari 2009 - 21:57:11
Vind het moeilijk. Bernie heeft inderdaad veel betekend en de F1 gemaakt zoals dat nu is. Maar ik ben er niet zeker van of dat nu wel helemaal goed is. Misschien was het boeren racen zoals Tim het noemde misschien wel beter. Minder commercieel, maar wel gezelliger onderling, minder zwijgplicht minder geheimen en minder moeiilijke regels die voor problemen zorgen.

De vraag is niet wie de meeste goede invloed heeft gehad op de F1, maar wie de meeste invloed heeft gehad.

Ik kies duidelijk voor Ecclestone al verdient Enzo Ferrari een eervolle vermelding op de tweede plaats.
Dat klopt, maar het is een vraag die aan mij gesteld word. Ik kan dus zulke gebeurtenissen laten mee overwegen in mijn beslissing.
Je kan dat, maar dan antwoordt je niet meer op de gestelde vraag...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 januari 2009 - 16:00:06
Citaat van: Burorri op 06 januari 2009 - 15:38:44
Citaat van: Jasper op 06 januari 2009 - 15:06:36
Citaat van: Burorri op 05 januari 2009 - 21:57:11
Vind het moeilijk. Bernie heeft inderdaad veel betekend en de F1 gemaakt zoals dat nu is. Maar ik ben er niet zeker van of dat nu wel helemaal goed is. Misschien was het boeren racen zoals Tim het noemde misschien wel beter. Minder commercieel, maar wel gezelliger onderling, minder zwijgplicht minder geheimen en minder moeiilijke regels die voor problemen zorgen.

De vraag is niet wie de meeste goede invloed heeft gehad op de F1, maar wie de meeste invloed heeft gehad.

Ik kies duidelijk voor Ecclestone al verdient Enzo Ferrari een eervolle vermelding op de tweede plaats.
Dat klopt, maar het is een vraag die aan mij gesteld word. Ik kan dus zulke gebeurtenissen laten mee overwegen in mijn beslissing.
Je kan dat, maar dan antwoordt je niet meer op de gestelde vraag...
Ja dat is waar, maar was ook meer een overweging tussen beide opties die ik had.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 06 januari 2009 - 16:18:02
Citaat van: Ferrari 2008 op 06 januari 2009 - 16:00:06
Citaat van: Burorri op 06 januari 2009 - 15:38:44
Citaat van: Jasper op 06 januari 2009 - 15:06:36
Citaat van: Burorri op 05 januari 2009 - 21:57:11
Vind het moeilijk. Bernie heeft inderdaad veel betekend en de F1 gemaakt zoals dat nu is. Maar ik ben er niet zeker van of dat nu wel helemaal goed is. Misschien was het boeren racen zoals Tim het noemde misschien wel beter. Minder commercieel, maar wel gezelliger onderling, minder zwijgplicht minder geheimen en minder moeiilijke regels die voor problemen zorgen.

De vraag is niet wie de meeste goede invloed heeft gehad op de F1, maar wie de meeste invloed heeft gehad.

Ik kies duidelijk voor Ecclestone al verdient Enzo Ferrari een eervolle vermelding op de tweede plaats.
Dat klopt, maar het is een vraag die aan mij gesteld word. Ik kan dus zulke gebeurtenissen laten mee overwegen in mijn beslissing.
Je kan dat, maar dan antwoordt je niet meer op de gestelde vraag...
Ja dat is waar, maar was ook meer een overweging tussen beide opties die ik had.
En die opties waren "een zinnig antwoord geven op de vraag" en "een antwoord geven op ene vraag die niet gesteld is en dus onzinnig is".
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 januari 2009 - 16:28:38
Citaat van: Burorri op 06 januari 2009 - 16:18:02
Citaat van: Ferrari 2008 op 06 januari 2009 - 16:00:06
Citaat van: Burorri op 06 januari 2009 - 15:38:44
Citaat van: Jasper op 06 januari 2009 - 15:06:36
Citaat van: Burorri op 05 januari 2009 - 21:57:11
Vind het moeilijk. Bernie heeft inderdaad veel betekend en de F1 gemaakt zoals dat nu is. Maar ik ben er niet zeker van of dat nu wel helemaal goed is. Misschien was het boeren racen zoals Tim het noemde misschien wel beter. Minder commercieel, maar wel gezelliger onderling, minder zwijgplicht minder geheimen en minder moeiilijke regels die voor problemen zorgen.

De vraag is niet wie de meeste goede invloed heeft gehad op de F1, maar wie de meeste invloed heeft gehad.

Ik kies duidelijk voor Ecclestone al verdient Enzo Ferrari een eervolle vermelding op de tweede plaats.
Dat klopt, maar het is een vraag die aan mij gesteld word. Ik kan dus zulke gebeurtenissen laten mee overwegen in mijn beslissing.
Je kan dat, maar dan antwoordt je niet meer op de gestelde vraag...
Ja dat is waar, maar was ook meer een overweging tussen beide opties die ik had.
En die opties waren "een zinnig antwoord geven op de vraag" en "een antwoord geven op ene vraag die niet gesteld is en dus onzinnig is".
Waarom is het onzinnig? Als ik zo denk en daarom Senna kies, is dat toch helemaal zinnig en verantwoord? Bij mij staan die 2 namelijk op de zelfde plek. Misschien komt het niet logisch over, maar voor mij is het even de doorslag.
Trotse vader van Rosalie(L)


leproffesseur

Zelf erger ik me aan de man omdat hij niet altijd de juiste beslissingen neemt of nam
maar moet toegeven dat er niemand zoveel invloed heeft gehad in de f1 geschiedenis.
Een 2 e plaats geef ik met gans mijn hart aan Senna en een gedeelde 3e plaats voor
Jackie Stewart omdat hij heel veel invloed heeft gehad i.v.m veiligheid en Ron Dennis
die van mclaren een topteam maakte .

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 06 januari 2009 - 11:36:14

Zoals ik zelf eerder zei:  Kan Bernie een van mijn mogelijkheden zijn, maar dan  tot een aantal jaar terug. Want hij heeft ook wat dingen gedaan die (achteraf, dat wel) niet goed bleken te zijn en is toch ook vaak geassocieerd als geldwolf en geen sportliefhebber.

Het gaat er niet om wie wat gedaan heeft. De vraag is wie de meeste invloed heeft, niet of die persoon volgens jou de juiste dingen doet met die invloed.

Slechte invloed is ook invloed.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

Oh sorry, zie net dat dat al gezegd is.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 07 januari 2009 - 10:47:45
Citaat van: Burorri op 06 januari 2009 - 11:36:14

Zoals ik zelf eerder zei:  Kan Bernie een van mijn mogelijkheden zijn, maar dan  tot een aantal jaar terug. Want hij heeft ook wat dingen gedaan die (achteraf, dat wel) niet goed bleken te zijn en is toch ook vaak geassocieerd als geldwolf en geen sportliefhebber.

Het gaat er niet om wie wat gedaan heeft. De vraag is wie de meeste invloed heeft, niet of die persoon volgens jou de juiste dingen doet met die invloed.

Slechte invloed is ook invloed.
En nog maals: dat weet ik, het was voor mij een overweging om te kiezen tussen Senna en Bernie. Misschien niet logisch, maar voor mij was dat even doorslag om te bepalen wie volgens mij meeste invloed heeft gehad.

En als je hier kan reageren, zou je misschien ook even op je Prive bericht van mij kunnen reageren?
Trotse vader van Rosalie(L)