fiarrari

Gestart door scho0634, 27 december 2008 - 10:21:42

« vorige - volgende »

TheIceman

90% kans op regen in Maleisië straks, met een flinke wind, dus de bui zou zomaar kunnen overwaaien :).
Morgen 85% kans op regen aldaar, zonder wind, dus dan blijft de bui lekker hangen  boven het circuit :).

Edit: verkeerde topic, dacht dat ik in het Maleisië GP-topic zat.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 03 april 2009 - 21:41:29
Citaat van: Luc06 op 03 april 2009 - 21:32:42
Om even over de FIA in het algemeen door te zagen, ze hebben op youtube een filmpje met amateurbeelden verwijderen met als reden copyright claim


Dus: WTF?!
Eeeuh, als ik me niet vergis is beelden maken van de F1 niet toegelaten, dat valt allemaal onder hun copyright. In ik denk dat je in principe zelfs een F1GP niet binnen mag met een fototoestel, maar dat wordt dan door de vingers gezien. Zo las ik hier een hele tijd terug althans. Waarschijnlijk hebben zelfs enkel de fotografen die ervoor betalen (en dus voor de draad mogen) toestemming om er foto's van te nemen, maar laten ze foto's ongemoeid.
Van de FIA mag het niet, maar ik weet niet of ze dat eigenlijk wel mogen zeggen. Het doet me even denken aan een uitspraak van een evenementen hal, die zeiden: Wij zijn niet verandwoordelijk of kunnen aansprakelijk gesteld worden voor het zoek raken van uw eigendommen in onze garderobe. Terwijl ze 1 euro vroegen om je spullen daar te leggen. Zodra je betaald voor zoiets, zijn zij altijd verantwoordelijk.
terug naar de FIA: ze kunnen dat wel zeggen, maar volgens mij verbied de wet dat de FIA het verbied om films e.d. te maken van de sport.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Misschien kan men niet verbieden films te maken, maar wel om toestellen die films kunnen maken te gebruiken ;) En dan verder, een circuit is privé-terrein, als de beheerder zegt dat je geen beelden mag publiceren, dan mag je dat niet. Zo simpel is dat.
In verband met je garderobe: en wat als ze je nu laten betalen voor het weghangen en terughalen van je kledij, en niet voor het bewaren? Dan is het van hen af ;) Volgens mij kan een evenementenhal dat gerust stellen. Maar ik studeer geen rechten ofzo en weet het fijne er ook niet van hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Luc04 op 03 april 2009 - 21:45:45
Citaat van: Ferrari 2009 op 03 april 2009 - 21:41:29
Citaat van: Luc06 op 03 april 2009 - 21:32:42
Om even over de FIA in het algemeen door te zagen, ze hebben op youtube een filmpje met amateurbeelden verwijderen met als reden copyright claim


Dus: WTF?!
Eeeuh, als ik me niet vergis is beelden maken van de F1 niet toegelaten, dat valt allemaal onder hun copyright. In ik denk dat je in principe zelfs een F1GP niet binnen mag met een fototoestel, maar dat wordt dan door de vingers gezien. Zo las ik hier een hele tijd terug althans. Waarschijnlijk hebben zelfs enkel de fotografen die ervoor betalen (en dus voor de draad mogen) toestemming om er foto's van te nemen, maar laten ze foto's ongemoeid.

In het kader van 'reclame maken voor de sport' natuurlijk! ^^

Op je toegangsticket voor F1-evenementen staat altijd dat het verboden is om beelden te maken tenzij je daar officiële toestemming voor hebt gekregen van de organisator. Het is eerder in het kader van "tv-stations betalen miljoenen om beelden te mogen hebben, dus gaan we die niet gratis geven aan mensen die vanuit de tribune filmen". ;)

Folkert

Heeft Schumacher eigenlijk ooit al toegegeven dat hij  in Monaco 2006 expres zijn auto in de muur had gezet?
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 16:25:57
Heeft Schumacher eigenlijk ooit al toegegeven dat hij  in Monaco 2006 expres zijn auto in de muur had gezet?
Neen maar hij beloofde me onlangs dat hij jou als eerste zal bellen wanneer hij het gaat toegeven.

meatball

Citaat van: FerrariMan op 05 april 2009 - 17:33:51
Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 16:25:57
Heeft Schumacher eigenlijk ooit al toegegeven dat hij  in Monaco 2006 expres zijn auto in de muur had gezet?
Neen maar hij beloofde me onlangs dat hij jou als eerste zal bellen wanneer hij het gaat toegeven.
;D ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 05 april 2009 - 17:33:51
Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 16:25:57
Heeft Schumacher eigenlijk ooit al toegegeven dat hij  in Monaco 2006 expres zijn auto in de muur had gezet?
Neen maar hij beloofde me onlangs dat hij jou als eerste zal bellen wanneer hij het gaat toegeven.

Lol ;D ;D ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Ik vraag me eigenlijk af waar de mensen die geloven in een complot tussen de FIA en Ferrari zitten nu gisteren klaarblijkelijk een beslissing is gevallen waarbij Ferrari in het nadeel was.


scho0634

Heb ik iets gemist... ?

Welke beslissing was tegen Ferrari dan?

RadioActiveMan

Niets tegen Ferrari maar bij een complot met de FIA had je wel gedacht dat ze zouden wachten tot de Ferrari's ten minste binnen de eerste 8 zaten.


scho0634

Nou kom op zeg. Je kan het ook overdrijven. Dan hadden we nog 2 en een half uur door moeten peddelen ofzoiets.

Zelfs al zou Fiarrari bestaan dan nog had de FIA dit afgeblazen.

RadioActiveMan

Citaat van: 0634 op 07 april 2009 - 06:51:47Je kan het ook overdrijven.

Nu heb ik mijn punt gemaakt. Bedankt.

scho0634


kaisz

klas net dat Mclaren mogelijke schorsing te wachten staat. Nou doe dan maar snel dit jaar want dan kunnen ze alvast bezig gaan met volgend jaar een nieuwe snelle betere auto!