Geen nieuws over de tests van deze week??

Gestart door Jan Dijkstra, 08 december 2008 - 21:04:57

« vorige - volgende »

Jan Dijkstra

Werd er vandaag en de rest van de week niet getest in Jerez?!?

Het is dan wel angstvallig stil..

Of heb ik iets verkeerds gelezen?
F1 is like a box of chocolate.. You never know what you gonna get.

Folkert

Niet l ullig bedoelt, maar volgens mij is dit geen reden of onderwerp om nieuw topic te openen :).
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Citaat van: Burorri op 09 december 2008 - 00:39:55
Niet l ullig bedoelt, maar volgens mij is dit geen reden of onderwerp om nieuw topic te openen :).

Inderdaad, en om toch om Dijkstra zijn vraag te beantwoorden: De tests beginnen vandaag in Jerez.

Jan Dijkstra

Sorry hoor..

Dacht dat dit een forum was voor alle vragen en opmerkingen omtrent de Formule 1, heb het dan verkeerd begrepen denk ik..

Zal er om denken in de toekomst..
F1 is like a box of chocolate.. You never know what you gonna get.

scho0634

Het is ook een forum voor alle vragen en opmerkingen maar probeer dit soort vragen zoveel mogelijk in bestaande topics te stellen :).

janke

Nou dat topic over pipo Verstappen dat is belangrijk nieuws. :P Gisteren heeft alleen Williams getest op Jerez met  Clos. Die bijna 80 ronden maakte en banden en het KERS systeem testte. Vandaag is Nakajima aan de beurt.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 09 december 2008 - 14:32:43
Nou dat topic over pipo Verstappen dat is belangrijk nieuws. :P Gisteren heeft alleen Williams getest op Jerez met  Clos. Die bijna 80 ronden maakte en banden en het KERS systeem testte. Vandaag is Nakajima aan de beurt.
Had inderdaad ook niet in F1 gedeelte moeten worden geplaatst. :P Maar goed mods kunnen het makkelijk verplaatse toch?
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 09 december 2008 - 14:37:34
Citaat van: janke op 09 december 2008 - 14:32:43
Nou dat topic over pipo Verstappen dat is belangrijk nieuws. :P Gisteren heeft alleen Williams getest op Jerez met  Clos. Die bijna 80 ronden maakte en banden en het KERS systeem testte. Vandaag is Nakajima aan de beurt.
Had inderdaad ook niet in F1 gedeelte moeten worden geplaatst. :P Maar goed mods kunnen het makkelijk verplaatse toch?
Zo gezegd, zo gedaan ;)

Folkert

Citaat van: 0634 op 09 december 2008 - 14:40:23
Citaat van: Burorri op 09 december 2008 - 14:37:34
Citaat van: janke op 09 december 2008 - 14:32:43
Nou dat topic over pipo Verstappen dat is belangrijk nieuws. :P Gisteren heeft alleen Williams getest op Jerez met  Clos. Die bijna 80 ronden maakte en banden en het KERS systeem testte. Vandaag is Nakajima aan de beurt.
Had inderdaad ook niet in F1 gedeelte moeten worden geplaatst. :P Maar goed mods kunnen het makkelijk verplaatse toch?
Zo gezegd, zo gedaan ;)
Whoehoee, ik heb invloed.
Nu, geef mij jou spaargeld  0634, Pronto
Trotse vader van Rosalie(L)