Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Mickey op 14 september 2022 - 22:25:06Hopelijk minder spambots ook?

Sowieso nog bedankt ook voor al jullie inspanningen en energie die jullie in het forum steken. Top!

Dat was wel de reden dat ik afhaakte.

gloudiesaurus

Citaat van: Wings op 03 oktober 2022 - 21:58:00
Citaat van: Mickey op 14 september 2022 - 22:25:06Hopelijk minder spambots ook?

Sowieso nog bedankt ook voor al jullie inspanningen en energie die jullie in het forum steken. Top!

Dat was wel de reden dat ik afhaakte.

Spambots is een stuk minder (tikt het af op de tafel) nu we de nieuwe versie hebben.
Ik zit er bovenop  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Spam is helaas weer dramatisch mannen.

Had weleens eerder geopteerd voor handmatige beoordeling van een nieuwe aanmelding. Het loopt hier toch geen storm met nieuwe leden, dus kan je niet beter zoiets instellen?

Ben bang dat als ik per ongeluk op zo'n link klik, ik door de Chinese overheid getrackt word en alle twijfelachtige websites waarvan ik niet wil dat mijn vrouw weet dat ik die frequenteer of mijn bankgegevens ergens in Kenia terechtkomen.

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 08 oktober 2022 - 18:57:41Spam is helaas weer dramatisch mannen.

Had weleens eerder geopteerd voor handmatige beoordeling van een nieuwe aanmelding. Het loopt hier toch geen storm met nieuwe leden, dus kan je niet beter zoiets instellen?

Ben bang dat als ik per ongeluk op zo'n link klik, ik door de Chinese overheid getrackt word en alle twijfelachtige websites waarvan ik niet wil dat mijn vrouw weet dat ik die frequenteer of mijn bankgegevens ergens in Kenia terechtkomen.

Spam is echt 1000% minder met deze nieuwe versie.
Maar af en toe fietst er nog een bot doorheen  :(

Maar ik neem je feedback mee  ;) Vanaf nu moeten nieuwe accounts, voordat ze kunnen posten, handmatig goed gekeurd worden door de beheerders.

Hopelijk vanaf nu dus geen spamposts meer.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is