Medailles in plaats van punten

Gestart door Supermariobros, 18 november 2008 - 19:39:07

« vorige - volgende »

Medailles in plaats van punten

Goed idee
6 (15.8%)
Slecht idee
32 (84.2%)

Totaal aantal stemmen: 32

Ferrari 2010

F_A_Diaz, wat ben jij toch een ongelofelijk irritant en arrogant persoon ::)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

#196
Ik zeg het alleen zo als het is. Als hij zegt dat hij op mij reageert dan moet hij ook mijn argumenten daarbij halen. Anders reageert hij niet op mij, dan zegt hij in het algemeen iets.
Dat is verder prima maar dan reageert hij dus niet op mij, dus moet hij dan ook niet zeggen dat hij mijn voorbeelden tegengesproken heeft.

Als je alleen maar eens stukje van iemand quoted en je plant daaronder je eigen verhaal, dat is niet hetzelfde als reageren.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 05 december 2008 - 11:35:19
Ik zeg het alleen zo als het is. Als hij zegt dat hij op mij reageert dan moet hij ook mijn argumenten daarbij halen. Anders reageert hij niet op mij, dan zegt hij in het algemeen iets.
Dat is verder prima maar dan reageert hij dus niet op mij, dus moet hij dan ook niet zeggen dat hij mijn voorbeelden tegengesproken heeft.

Als je alleen maar eens stukje van iemand quoted en je plant daaronder je eigen verhaal, dat is niet hetzelfde als reageren.
Ik heb jou gequote en reageer toch met argumenten op wat jij zegt? Ik zeg met mijn eigenvoorbeeld iets dat  jou voorbeeld tegen spreekt.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: F_A_Diaz op 05 december 2008 - 10:31:14
Citaat van: 0634 op 04 december 2008 - 17:36:29
Citaat van: F_A_Diaz op 04 december 2008 - 16:03:06
Dat heeft niet met arrogant zijn van mij te maken, hij is gewoon arrogant als hij dat tegenspreekt.

ik ben niet arrogant, ik ben op de hoogte van waar ik over praat.
Wat jij zegt jongen.

Wou je dan zeggen dat het niet waar is wat ik zeg over de formule 1 en de tour de france ?
Ik wou zeggen dat je een vervelende manier van discussieren heb en dus heb ik ook geen zin in een hernieuwde discussie met jou.

NDCGN

Citaat van: 0634 op 05 december 2008 - 14:42:52
Citaat van: F_A_Diaz op 05 december 2008 - 10:31:14
Citaat van: 0634 op 04 december 2008 - 17:36:29
Citaat van: F_A_Diaz op 04 december 2008 - 16:03:06
Dat heeft niet met arrogant zijn van mij te maken, hij is gewoon arrogant als hij dat tegenspreekt.

ik ben niet arrogant, ik ben op de hoogte van waar ik over praat.
Wat jij zegt jongen.

Wou je dan zeggen dat het niet waar is wat ik zeg over de formule 1 en de tour de france ?
Ik wou zeggen dat je een vervelende manier van discussieren heb en dus heb ik ook geen zin in een hernieuwde discussie met jou.
valt ook nog wel een beetje mee... hij weet idd wel waar ie het over heeft en dat komt soms een beetje arrogant over... maar goed, sommige mensen zijn ook wel erg koppig en wringen zich in alle hoeken en gaten om de ander maar geen gelijk te hoeven geven...en vergelijlken met andere sporten moeten we maar zo min mogelijk doen.. soms kan het heel mooi, maar vaak is het veels tever gezocht...

Supermariobros

@ F_A_Diaz: Hopelijk komt Sinterklaas morgen bij jou, zodat je je met andere dingen kan bezig houden.

Folkert

Citaat van: NDCGN op 05 december 2008 - 15:17:21
Citaat van: 0634 op 05 december 2008 - 14:42:52
Citaat van: F_A_Diaz op 05 december 2008 - 10:31:14
Citaat van: 0634 op 04 december 2008 - 17:36:29
Citaat van: F_A_Diaz op 04 december 2008 - 16:03:06
Dat heeft niet met arrogant zijn van mij te maken, hij is gewoon arrogant als hij dat tegenspreekt.

ik ben niet arrogant, ik ben op de hoogte van waar ik over praat.
Wat jij zegt jongen.

Wou je dan zeggen dat het niet waar is wat ik zeg over de formule 1 en de tour de france ?
Ik wou zeggen dat je een vervelende manier van discussieren heb en dus heb ik ook geen zin in een hernieuwde discussie met jou.
valt ook nog wel een beetje mee... hij weet idd wel waar ie het over heeft en dat komt soms een beetje arrogant over... maar goed, sommige mensen zijn ook wel erg koppig en wringen zich in alle hoeken en gaten om de ander maar geen gelijk te hoeven geven...en vergelijlken met andere sporten moeten we maar zo min mogelijk doen.. soms kan het heel mooi, maar vaak is het veels tever gezocht...
Het is heel wat anders als je weet waar je over gaat praten dan zeggen dat hij alleen gelijk heeft en dat ik dan koppig ben als ik wat anders beweer en niet vind dat hij gelijk heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: NDCGN op 05 december 2008 - 15:17:21
valt ook nog wel een beetje mee... hij weet idd wel waar ie het over heeft en dat komt soms een beetje arrogant over... maar goed, sommige mensen zijn ook wel erg koppig en wringen zich in alle hoeken en gaten om de ander maar geen gelijk te hoeven geven...en vergelijlken met andere sporten moeten we maar zo min mogelijk doen.. soms kan het heel mooi, maar vaak is het veels tever gezocht...
Ik heb het niet alleen hierover, ik irriteer me er al een tijdje aan. Ik kan wel zeggen wat ik van de vergelijking met andere sporten vind, maar dan slinger ik zelf de discussie weer aan. En daar heb ik op deze manier weinig trek in. Op de 1 of andere manier eindigt het altijd onvriendelijk. En daarvoor zit ik hier niet op dit netwerk. 

En dit was het laatste wat ik erover heb gezegd.

Forza F1

F_A_Diaz is toch niet zo tof hé  :P

F_A_Diaz

Sommigen hier kunnen er niet tegen dat ze door een nieuweling worden tegengesproken. Ik reageer altijd netjes en neem de tijd om iemand te beantwoorden, ik zou dus niet weten waarom ik arrogant zou zijn. Juist andere mensen zijn hier arrogant.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 05 december 2008 - 12:08:34
Citaat van: F_A_Diaz op 05 december 2008 - 11:35:19
Ik zeg het alleen zo als het is. Als hij zegt dat hij op mij reageert dan moet hij ook mijn argumenten daarbij halen. Anders reageert hij niet op mij, dan zegt hij in het algemeen iets.
Dat is verder prima maar dan reageert hij dus niet op mij, dus moet hij dan ook niet zeggen dat hij mijn voorbeelden tegengesproken heeft.

Als je alleen maar eens stukje van iemand quoted en je plant daaronder je eigen verhaal, dat is niet hetzelfde als reageren.
Ik heb jou gequote en reageer toch met argumenten op wat jij zegt? Ik zeg met mijn eigenvoorbeeld iets dat  jou voorbeeld tegen spreekt.

Je zegt niks over mijn voorbeeld. Ik heb al drie keer uitgelegd dat je met medailles sneller een achterstand kunt goedmaken maar je blijft maar zeggen dat dat niet zo is terwijl het seizoen 2008 al keihard bewijst dat het wel zo is. Met medailles had Hamilton moeten winnen in Brazilie en had Felipe Massa dus veel makkelijker zijn achterstand in kunnen lopen dan nu met vijf punten achterstand waardoor Hamilton maar 5e hoefde te worden. Maar je bljift maar anders zeggen en dan kan ik wel pissig worden en reageer ik misschien wat prikkelbaar.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 08 december 2008 - 10:57:50
Citaat van: Burorri op 05 december 2008 - 12:08:34
Citaat van: F_A_Diaz op 05 december 2008 - 11:35:19
Ik zeg het alleen zo als het is. Als hij zegt dat hij op mij reageert dan moet hij ook mijn argumenten daarbij halen. Anders reageert hij niet op mij, dan zegt hij in het algemeen iets.
Dat is verder prima maar dan reageert hij dus niet op mij, dus moet hij dan ook niet zeggen dat hij mijn voorbeelden tegengesproken heeft.

Als je alleen maar eens stukje van iemand quoted en je plant daaronder je eigen verhaal, dat is niet hetzelfde als reageren.
Ik heb jou gequote en reageer toch met argumenten op wat jij zegt? Ik zeg met mijn eigenvoorbeeld iets dat  jou voorbeeld tegen spreekt.

Je zegt niks over mijn voorbeeld. Ik heb al drie keer uitgelegd dat je met medailles sneller een achterstand kunt goedmaken maar je blijft maar zeggen dat dat niet zo is terwijl het seizoen 2008 al keihard bewijst dat het wel zo is. Met medailles had Hamilton moeten winnen in Brazilie en had Felipe Massa dus veel makkelijker zijn achterstand in kunnen lopen dan nu met vijf punten achterstand waardoor Hamilton maar 5e hoefde te worden. Maar je bljift maar anders zeggen en dan kan ik wel pissig worden en reageer ik misschien wat prikkelbaar.
Het arrogante bij jou is dat je denkt dat jij gelijk hebt en het presenteerd als feit, en als iemand andere mening bedeelt is ga jij hem persoonlijk aanvallen of jou manier van tegenspreken is aanstoot gevend.


Jou voorbeeld heb ik al van gezegt dat ik daar wel een puntje in zie en je dus ene kant wel gelijk geef. Maar andere kant: je moet eerst wel winnen voor je die achterstand weg hebt gewerkt. Kennelijk heb jij mijn voorbeeld niet gelezen.
Maar je kan inderdaad een achterstand goed maken, maar met punten systeem kan dat makkelijker en sneller.(En dan bedoel ik dat je per race punten kan terug winnen als de leider uitvalt en jou auto niet snel genoeg is.) Want met medailles word het moeilijker afstraffen als een auto niet betrouwbaar is.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 08 december 2008 - 11:22:35
Het arrogante bij jou is dat je denkt dat jij gelijk hebt en het presenteerd als feit, en als iemand andere mening bedeelt is ga jij hem persoonlijk aanvallen of jou manier van tegenspreken is aanstoot gevend.

Ik presenteer het als feit omdat het een feit is. Het is makkelijker om een achterstand in de lopen. In 1 race kan je 1 medaille inlopen. 10 punten inlopen haal je nooit in tijdens 1 race, tenzij je concurrent uitvalt doe je daar zeker minimaal drie races over in het gunstigste geval. Dat is geen mening, dat is de feiten. Dat kan iedereen nagaan.
Dat is ook juist jouw punt van kritiek omdat je bang bent dat iemand met twee overwinningen al kampioen kan worden. Dus beetje raar dat jezelf aan de ene kant precies hetzelfde zegt maar als ik het dan zeg ben je het er ineens niet mee eens.

CitaatJou voorbeeld heb ik al van gezegt dat ik daar wel een puntje in zie en je dus ene kant wel gelijk geef. Maar andere kant: je moet eerst wel winnen voor je die achterstand weg hebt gewerkt. Kennelijk heb jij mijn voorbeeld niet gelezen.

Ja, waarop ik dus al gezegd heb dat iemand die voor de titel gaat altijd races kan winnen, anders is het ook geen serieuze titelkandidaat. Feit is en blijft dat je een achterstand sneller kan goedmaken, of je kunt winnen of niet staat daar los van. De kans dat titelkanditaten als 4e en 5e finishen is er bijna niet.

CitaatMaar je kan inderdaad een achterstand goed maken, maar met punten systeem kan dat makkelijker en sneller.(En dan bedoel ik dat je per race punten kan terug winnen als de leider uitvalt en jou auto niet snel genoeg is.) Want met medailles word het moeilijker afstraffen als een auto niet betrouwbaar is.

Ik snap wel wat je bedoeld maar dat staat er los van. Feit is dat je met medailles sneller een achterstand kunt goedmaken.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

#208
Citaat van: F_A_Diaz op 08 december 2008 - 10:53:03
Sommigen hier kunnen er niet tegen dat ze door een nieuweling worden tegengesproken. Ik reageer altijd netjes en neem de tijd om iemand te beantwoorden, ik zou dus niet weten waarom ik arrogant zou zijn. Juist andere mensen zijn hier arrogant.
Het heeft zeker niks met nieuwelingen te maken. Nieuwelingen zijn altijd welkom :)

Laten we er maar over ophouden en gewoon on-topic verdergaan.

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 08 december 2008 - 11:56:31
Citaat van: Burorri op 08 december 2008 - 11:22:35
Het arrogante bij jou is dat je denkt dat jij gelijk hebt en het presenteerd als feit, en als iemand andere mening bedeelt is ga jij hem persoonlijk aanvallen of jou manier van tegenspreken is aanstoot gevend.
1
Ik presenteer het als feit omdat het een feit is. Het is makkelijker om een achterstand in de lopen. In 1 race kan je 1 medaille inlopen. 10 punten inlopen haal je nooit in tijdens 1 race, tenzij je concurrent uitvalt doe je daar zeker minimaal drie races over in het gunstigste geval. Dat is geen mening, dat is de feiten. Dat kan iedereen nagaan.
Dat is ook juist jouw punt van kritiek omdat je bang bent dat iemand met twee overwinningen al kampioen kan worden. Dus beetje raar dat jezelf aan de ene kant precies hetzelfde zegt maar als ik het dan zeg ben je het er ineens niet mee eens.

CitaatJou voorbeeld heb ik al van gezegt dat ik daar wel een puntje in zie en je dus ene kant wel gelijk geef. Maar andere kant: je moet eerst wel winnen voor je die achterstand weg hebt gewerkt. Kennelijk heb jij mijn voorbeeld niet gelezen.
2
Ja, waarop ik dus al gezegd heb dat iemand die voor de titel gaat altijd races kan winnen, anders is het ook geen serieuze titelkandidaat. Feit is en blijft dat je een achterstand sneller kan goedmaken, of je kunt winnen of niet staat daar los van. De kans dat titelkanditaten als 4e en 5e finishen is er bijna niet.

CitaatMaar je kan inderdaad een achterstand goed maken, maar met punten systeem kan dat makkelijker en sneller.(En dan bedoel ik dat je per race punten kan terug winnen als de leider uitvalt en jou auto niet snel genoeg is.) Want met medailles word het moeilijker afstraffen als een auto niet betrouwbaar is.
3
Ik snap wel wat je bedoeld maar dat staat er los van. Feit is dat je met medailles sneller een achterstand kunt goedmaken.
Je maakt 1 kapitale denkfout: Namelijk dat het winnen niet zomaar gebeurt. Stel nou dat 1 coureur 3 keer gewonnen heeft en jij bent elke keer 3de geworden of 2de. Je hebt de auto niet om te winnen, maar wel het talent om goed te rijden en heel jaar zonder fouten. Coureur die al 3 keer gewonnen heeft staat 6 punten op je voor en 3 medailles. Hij maakt 2 races achter elkaar 2 domme fouten en schakelt daar mee nog iemand anders uit. Jij kan maximaal maar 2 medailles inlopen dan, inplaats van misschien wel 2 keer 8 of 2 keer 10 punten.
Het is dus niet zo als jij het zegt dat het een feit is dat je met Medailles sneller een acherstand kunt weg werken. Er zijn meer wegen die naar rome leiden. Jou voorbeeld klopt, want inderdaad in 3 races kan je die 3 medailles gelijk trekken, maar als je niet kan winnen om wat voor redenen dan ook, kan het ook nooit gebeuren en met punten kan je een 7 keer zogrote kans krijgen om in te lopen.


2)Maar het kan voor komen dat hij niet altijd kan winnen. Je hebt gelijk dat een overwinning meer moet worden beloont, maar niet op deze manier. Op deze manier draait het alleen om de overwinning en dat is niet de bedoeling van de F1. Winnen is belangrijk, maar punten scoren ook. Jij gaat er van uit dat een coureur alle races kan en moet winnen en dat is een te onrealistische kijk. Je een voorbeeld als feit en je mening ook als feit.

Maar wat zeggen wij dan het zelfde? Jij zegt volgens mij dat iemand die 2 races heeft gewonnen en dus meer dan de rest, WK moet worden omdat hij het beste is volgens jou. Ik ben het daar niet mee eens.


Trotse vader van Rosalie(L)