Medailles in plaats van punten

Gestart door Supermariobros, 18 november 2008 - 19:39:07

« vorige - volgende »

Medailles in plaats van punten

Goed idee
6 (15.8%)
Slecht idee
32 (84.2%)

Totaal aantal stemmen: 32

F_A_Diaz

CitaatEen team als Renault of Red Bull, zouden nog wel eens hun auto/moter kunnen opvoeren of het tegenovergestelde doen van wat Hamilton in Braziliƫ heeft gedaan.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Ik beantwoord niets, ik vermoed dat. En trouwens, dat is niet over meer inhalen, maar over opvoeren of tweaken van de auto.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros


scho0634

Citaat van: Supermariobros op 14 december 2008 - 10:42:19
http://www.f1pits.net/nieuws/fans_beslissen_over_medaillevoorstel/

Als dat klopt, blijven de coureurs toch op punten rijden hoor.
Wel als we de utislag van onze eigen poll als doorslaggevend kunnen nemen, ja ;)

NDCGN

Citaat van: 0634 op 14 december 2008 - 11:37:41
Citaat van: Supermariobros op 14 december 2008 - 10:42:19
http://www.f1pits.net/nieuws/fans_beslissen_over_medaillevoorstel/

Als dat klopt, blijven de coureurs toch op punten rijden hoor.
Wel als we de utislag van onze eigen poll als doorslaggevend kunnen nemen, ja ;)
da's wel duidelijk ja.. dat medaillesysteem gaat er niet komen.. als ze fans toch gaan vragen, hoop ik dat ze ook nog wat andere alternatieven geven dan... bv de oude puntentelling terug..

Folkert

Citaat van: NDCGN op 14 december 2008 - 13:01:46
Citaat van: 0634 op 14 december 2008 - 11:37:41
Citaat van: Supermariobros op 14 december 2008 - 10:42:19
http://www.f1pits.net/nieuws/fans_beslissen_over_medaillevoorstel/

Als dat klopt, blijven de coureurs toch op punten rijden hoor.
Wel als we de utislag van onze eigen poll als doorslaggevend kunnen nemen, ja ;)
da's wel duidelijk ja.. dat medaillesysteem gaat er niet komen.. als ze fans toch gaan vragen, hoop ik dat ze ook nog wat andere alternatieven geven dan... bv de oude puntentelling terug..
Niet helemaal de oude punten telling. Zoals 9(10),6,4,3,2,1 maar wel een top 8 punten uitreiken. Overwinning 12 ipv 10.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: NDCGN op 14 december 2008 - 13:01:46
Citaat van: 0634 op 14 december 2008 - 11:37:41
Citaat van: Supermariobros op 14 december 2008 - 10:42:19
http://www.f1pits.net/nieuws/fans_beslissen_over_medaillevoorstel/

Als dat klopt, blijven de coureurs toch op punten rijden hoor.
Wel als we de utislag van onze eigen poll als doorslaggevend kunnen nemen, ja ;)
da's wel duidelijk ja.. dat medaillesysteem gaat er niet komen.. als ze fans toch gaan vragen, hoop ik dat ze ook nog wat andere alternatieven geven dan... bv de oude puntentelling terug..
Nou, we moeten afwachten. Ze zullen verder kijken dan onze poll hier. MAar Molsey liet ook al doorschemeren dat de teams ook niet unaniem zouden voor stemmen.

sloggerke

Ik zie nergens waar je kan stemmen?
Het intervieuw met die oude gek zie ik wel maar dan?....

fawlty

helemaal onderaan het intervieuw staan twee knoppen waar je dan uit moet kiezen ...
je kan maar 1 keer stemmen, jammer
Ja sluw is die Hamilton


robbert

ik wel, onder  het interview met bernie ecclestone staat er wat je ervan vind en wat jij wilt. Dan kan je voor of tegen stemmen, ik heb alleszinds tegen gestemd.
Medailles in de f1 dat gaat toch niet

Forza F1

Heb ook tegen gestemd, bedankt voor de link!

F_A_Diaz

Citaat van: fawlty op 14 december 2008 - 17:55:29
helemaal onderaan het intervieuw staan twee knoppen waar je dan uit moet kiezen ...
je kan maar 1 keer stemmen, jammer

hoezo dan
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

sloggerke

Bij mij staan ook geen twee knoppen...
Maar goed, er zullen wel al genoeg tegenstemmers zijn zeker.
Wat Bernie in zijn hoofd haalt snap ik helemaal niet. Blijkbaar vond hij de laatste twee seizoenen niet spannend genoeg....


NDCGN

Citaat van: sloggerke op 15 december 2008 - 12:28:20
Bij mij staan ook geen twee knoppen...
Maar goed, er zullen wel al genoeg tegenstemmers zijn zeker.
Wat Bernie in zijn hoofd haalt snap ik helemaal niet. Blijkbaar vond hij de laatste twee seizoenen niet spannend genoeg....


waarschijnlijk vond ie de races niet spannend genoeg... ga nu niet zeggen dat ie daar geen gelijk in heeft...  ik heb (uiteraard) voor gestemd, al vind ik het wel jammer dat er geen andere keuzemogelijkheden zijn... deze 2 liggen wel heel ver uit elkaar.. ik denk dat de meeste mensen er ergens tussen in zitten.. en dan geeft Mosley ook nog eens toe dat het een fout was om het oude puntensysteem te veranderen in 2003..