Alonso wil Massa helpen

Gestart door Forza F1, 14 oktober 2008 - 20:25:22

« vorige - volgende »

Forza F1

Tegenover de Spaanse sportkrant AS zei Alonso: "Ja, zonder twijfel. Als ik Massa kan helpen, dan doe ik dat."

Bronnen:
http://www.f1pits.net/nieuws/alonso_wil_massa_helpen/
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/10/13/alonso-ik-zal-massa-helpen-waar-ik-kan/


Ik wil hier niet overkomen als iemand die Alonso steeds aanvalt, maar de kerel lokt het toch steeds wel een beetje uit  :P Ik Wou graag eens weten hoe jullie hierover denken...

Zoiets lijkt mij toch een beetje competitievervalsing. Van iemand z'n teamgenoot kan men het verwachten... maar iemand van een rivaliserend team? Gewoon omwille van z'n vete met Hamilton  ???

Wat als ie volgende Grand Prix een positie omruilt met Massa, of als ie "per ongeluk" op Hamilton botst ? Toch wel krasse uitspraken van Fonso...

robbert

maar achteraf komt hij af, dat hij de 2 laatste races wil winnen, dat is dan massa niet helpen hoor volgens mij

McLaren_über_alles

Past volledig bij het zielig figuurtje dat hij is... Ik verschiet er maw absoluut niet van.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

_Makke_

Citaat van: McLaren_über_alles op 14 oktober 2008 - 21:19:38
Past volledig bij het zielig figuurtje dat hij is... Ik verschiet er maw absoluut niet van.

ALS hij dat gezegd heeft eh, komt dat van HLN ofzo?

ZoJa

Citaat van: Forza Ferrari op 14 oktober 2008 - 20:25:22

Wat als ie volgende Grand Prix een positie omruilt met Massa, of als ie "per ongeluk" op Hamilton botst ? Toch wel krasse uitspraken van Fonso...

Daar dacht ik gelijk ook al, wat doet de FIA dan?

scho0634

Wat ze altijd doen: straffen uitdelen.

Forza F1

Citaat van: _Makke_ op 14 oktober 2008 - 21:20:58
Citaat van: McLaren_über_alles op 14 oktober 2008 - 21:19:38
Past volledig bij het zielig figuurtje dat hij is... Ik verschiet er maw absoluut niet van.

ALS hij dat gezegd heeft eh, komt dat van HLN ofzo?

Bronnen staan erbij.

Straffen uitdelen... Alonso in de laatste GP 10 plaatsen achteruit ofzo? Hamilton zal er vet mee zijn...

NDCGN

Citaat van: Forza Ferrari op 14 oktober 2008 - 20:25:22
Tegenover de Spaanse sportkrant AS zei Alonso: "Ja, zonder twijfel. Als ik Massa kan helpen, dan doe ik dat."

Bronnen:
http://www.f1pits.net/nieuws/alonso_wil_massa_helpen/
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/10/13/alonso-ik-zal-massa-helpen-waar-ik-kan/


Ik wil hier niet overkomen als iemand die Alonso steeds aanvalt, maar de kerel lokt het toch steeds wel een beetje uit  :P Ik Wou graag eens weten hoe jullie hierover denken...

Zoiets lijkt mij toch een beetje competitievervalsing. Van iemand z'n teamgenoot kan men het verwachten... maar iemand van een rivaliserend team? Gewoon omwille van z'n vete met Hamilton  ???

Wat als ie volgende Grand Prix een positie omruilt met Massa, of als ie "per ongeluk" op Hamilton botst ? Toch wel krasse uitspraken van Fonso...
Hij mag net zoveel doen als Raikkonen... een teamgenoot mag ook niemand van de baan rossen of zn teamgenoot op bevel voor laten gaan... Alonso zal misschien Massa makkelijker voorbij laten en tegenover Hamilton met hand en tand zn plaats verdedigen, dat zal Raikkonen ook doen.. veel meer gaat ie echt niet doen.. als ie wel rare dingen gaat doen kon m weleens een flinke straf te wachten staan... competitievervalsing lijkt me niet aan de orde... zoveel valt er niet te helpen...

scho0634

Zoiets denk ik ook. Hij zal hem er heus niet moedwillig afrossen. Dat heeft hij nog nooit bij iemand gedaan.

Eric

Citaat van: 0634 op 15 oktober 2008 - 06:55:28
Zoiets denk ik ook. Hij zal hem er heus niet moedwillig afrossen. Dat heeft hij nog nooit bij iemand gedaan.

geen enkele piloot zou dat doen...alhoewel met Sato weet je nooit natuurlijk, maar ik herinner me nog vaag een "braketestje" van Alonso met Coulthard achter zich...  ::)

FerrariMan

#10
Citaat van: Eric op 15 oktober 2008 - 06:59:29
Citaat van: 0634 op 15 oktober 2008 - 06:55:28
Zoiets denk ik ook. Hij zal hem er heus niet moedwillig afrossen. Dat heeft hij nog nooit bij iemand gedaan.

geen enkele piloot zou dat doen...alhoewel met Sato weet je nooit natuurlijk, maar ik herinner me nog vaag een "braketestje" van Alonso met Coulthard achter zich...  ::)
Inderdaad, Sato heeft er in 2005 ook heel wat geraakt. Die braketest van Alonso was het jaar ervoor in Spa, denk ik. Heb dat live gezien. Coulthard was achteraf furieus en om zijn eigen standpunt kracht bij te zetten kwam de waarheid over zijn incident met Schumacher in Spa '98 aan het licht.

Trouwens, heeft er nog niemand er bij stil gestaan dat Alonso Hamilton gewoon nerveus probeert te maken met dit soort psychologische oorlogsvoering?
Meer is er volgens mij niet aan.

Juan Pablo

Alonso is zojuist in waarde bij mij gestegen  :-*

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

sloggerke

Ach.. dat is PERS. Moet je altijd met een emmertje zout nemen. (geen korreltje dus)
Geen man die de laatste week zo vaak met zijn uitspraken in het nieuws is geweest als Nando.
En hij zou al gezegd hebben dat hij in China ook wil winnen. Geloof ik niks van!
Hij zegt gewoon een zin zoals "Ik zal mijn best doen". En de pers maakt ervan dat hij gezegd heeft dat hij zal winnen...
Zo werkt dat spelletje nu eenmaal.

En voor diegenen die hem maar een rotkarakter vinden. Ik ook!
Maar dat is net een eigenschap van de allergrootsten.. Altijd enorm egoïstisch, altijd maar klagen enz.. Dat is het ware kenmerk van de perfectionist.
En herinner u een Senna of een Schumacher. Ook niet bepaald symathieke doetjes.
Met een potentiële nominatie als Mr.sympatico a la Damon Hill of Johnny Herbert geraak je niet zo ver.

Heb onlangs een fotograaf ontmoet die WRC fotoreportages maakt.
Af en toe mag hij dat als Belg ook voor de F1.
En hij wist me te vertellen dat Fernando "in het echt" een van de gewoonste en sympathiekste kerels was van het ganse pak.

Folkert

Dat hij heeft gezegt China te willen willen zou nog best waa rkunnen zijn. Het artikel dat ik gelezen heb had het over fouten van de top en dat hij dan als lucky 3de er vandoor gaat.
Snelheid heeft de Renault zeker wel.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: sloggerke op 15 oktober 2008 - 19:20:54
En voor diegenen die hem maar een rotkarakter vinden. Ik ook!
Maar dat is net een eigenschap van de allergrootsten.. Altijd enorm egoïstisch, altijd maar klagen enz.. Dat is het ware kenmerk van de perfectionist.
En herinner u een Senna of een Schumacher. Ook niet bepaald symathieke doetjes.
Met een potentiële nominatie als Mr.sympatico a la Damon Hill of Johnny Herbert geraak je niet zo ver.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar met Hill geeft je wel een slecht voorbeeld. In die 7 jaartjes F1 heeft hij toch een behoorlijke CV opgebouwd.