Alonso, terug van nooit weggeweest

Gestart door zeph, 12 oktober 2008 - 19:27:35

« vorige - volgende »

zeph

Ik moet toch ff kwijt dat ik nooit getwijfeld heb aan Fernando Alonso, de man die voor mij de geschiedenis in gaat als de man die een einde maakte aan het Schumacher-tijdperk. Het doet me dan ook bijzonder veel plezier om te zien dat hij weer bijna terug is aan de top van de F1, daar waar hij thuis hoort. Meer dan Hamilton of Massa, wat mij betreft. Beide zijn goede rijders, maar alleen een ware kampioen heeft het vermogen om weer helemaal van nul te beginnen en een heel team op het sleeptouw te nemen.  ;D


Folkert

Ben het zeker met je eens. Alonso is denk ik de beste van het pak en gaat samen met Hamilton Schumacher in de titels aanvallen. Hij zei misschien wel dat hij niet zolang zou doorgaan als Schumacher, maar na de blijdschap die je vandaag hoorde weet ik het niet heel zeker of hij snel stopt of niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

f1columns.nl

Alonso is altijd een goed ecoureur geweest, ook toen zijn auto niet vooruit te branden was. Het was toen niet zo te zien, maar nu Renault de zaken weer aardig voor elkaar lijkt te hebben is weer duidelijk dat Alonso een race is, een echt snelle man.
Hij is inderdaad nooit echt weggeweest, alleen zijn auto was er nog niet klaar voor. Renault is nu weer goed bezig, dankzij Alonso. Zelfs Piquet kan nu met de auto aan de kop meekomen, dat zegt veel over de auto van nu.

Kortom: Alonso is idd nooit weggeweest, maar zeker helemaal terug!
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

sloggerke

Helemaal eens met de uitspraak van Zeph!
Sorry maar Alonso is vooralsnog van een andere klasse dan een Hamilton, en zeker van een Massa.

f1columns.nl

Citaat van: sloggerke op 12 oktober 2008 - 21:22:10
Helemaal eens met de uitspraak van Zeph!
Sorry maar Alonso is vooralsnog van een andere klasse dan een Hamilton, en zeker van een Massa.
Misschien speelt de ervaring van twee keer de strijd voor een kampioenschap hem nu wel heel erg sterk in de kaart. De kemphanen zijn allebei rookie als kampioen en laten het door de druk van de titel misschien wel afweten ten gunste van Renault en vooral Alonso die optimaal gebruik maakt van de sitauatie.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

scho0634

Alonso is nog steeds de enige toprijder van het hele spul. De rest volgt op afstand.

f1columns.nl

Citaat van: 0634 op 12 oktober 2008 - 21:36:22
Alonso is nog steeds de enige toprijder van het hele spul. De rest volgt op afstand.
Daar ben ik het niet mee eens. Alonso is erg goed, anders wordt je niet tweemaal kampioen. Hamilton is ook heel erg goed, anders wordt je niet bijna kampioen in je debuutjaar en pak je niet een recordaantal podia tijdens je debuut. (Ik weet niet meer hoeveel het er waren, maar meer dan wie ook, als ik me niet vergis.) En wat te denken van Vettel, hij is nog jonger als hij zn eerste GP wint dan Alonso en is dus ook een talent om rekening mee te houden.

De enige toprijder is Alonso dus niet, maar wel een va de vier toppers, waarmee je dus 25% gel;ijk hebt...  ;D
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

scho0634

Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 22:19:10
Citaat van: 0634 op 12 oktober 2008 - 21:36:22
Alonso is nog steeds de enige toprijder van het hele spul. De rest volgt op afstand.
Daar ben ik het niet mee eens. Alonso is erg goed, anders wordt je niet tweemaal kampioen. Hamilton is ook heel erg goed, anders wordt je niet bijna kampioen in je debuutjaar en pak je niet een recordaantal podia tijdens je debuut. (Ik weet niet meer hoeveel het er waren, maar meer dan wie ook, als ik me niet vergis.) En wat te denken van Vettel, hij is nog jonger als hij zn eerste GP wint dan Alonso en is dus ook een talent om rekening mee te houden.

De enige toprijder is Alonso dus niet, maar wel een va de vier toppers, waarmee je dus 25% gel;ijk hebt...  ;D
Je zegt het zelf al he: talent.

Vettel en Lewis zijn zeker talenten. Maar nog geen gearriveerde toprijders in de grote F1 traditie. Daar moeten ze nog wel een aantal mooie prestaties voor neerzetten. Vettel zeker. Ik zeg niet dat ze het niet kunnen worden, ik zeg alleen dat ze het nu nog niet zijn.

Folkert

Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 22:19:10
Citaat van: 0634 op 12 oktober 2008 - 21:36:22
Alonso is nog steeds de enige toprijder van het hele spul. De rest volgt op afstand.
Daar ben ik het niet mee eens. Alonso is erg goed, anders wordt je niet tweemaal kampioen. Hamilton is ook heel erg goed, anders wordt je niet bijna kampioen in je debuutjaar en pak je niet een recordaantal podia tijdens je debuut. (Ik weet niet meer hoeveel het er waren, maar meer dan wie ook, als ik me niet vergis.) En wat te denken van Vettel, hij is nog jonger als hij zn eerste GP wint dan Alonso en is dus ook een talent om rekening mee te houden.

De enige toprijder is Alonso dus niet, maar wel een va de vier toppers, waarmee je dus 25% gel;ijk hebt...  ;D
Al moet er wel gezegt worden dat er bij de eerste overwinning van Vettel wat geluk bij kwam kijken met betrekking tot het weer. Natuurlijk niet minder onverdient, maar ALonso deed het in mijn ogen op indrukwekkendere manier. Maar goed, allebei hebben in hun  eerste win, aan getoont dat zij enorm getalenteerd zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Williams

Alonso is iemand die zich elke race 110% inzet en ook foutloos rijd. Daar kunnen andere courreurs een voorbeeld aan nemen!!

Wat mij betreft mag Alonso seizoen 2009 gaan bepalen!!!
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

leproffesseur

Hij lijkt me in ieder geval de meest complete rijder van het veld.

Williams

Citaat van: leproffesseur op 14 oktober 2008 - 15:48:07
Hij lijkt me in ieder geval de meest complete rijder van het veld.

Absoluut!
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

_Makke_

#12
Citaat van: Williams op 13 oktober 2008 - 10:31:59
Alonso is iemand die zich elke race 110% inzet en ook foutloos rijd. Daar kunnen andere courreurs een voorbeeld aan nemen!!

Wat mij betreft mag Alonso seizoen 2009 gaan bepalen!!!

Jaja, absoluut, dat Raikkonen daar maar een voorbeeld aan neemt en Massa op het laatste van Q3 belet te pitten. Een fantastische persoon is het die Alonso ::)

edwin291

Citaat van: _Makke_ op 14 oktober 2008 - 21:15:34
Citaat van: Williams op 13 oktober 2008 - 10:31:59
Alonso is iemand die zich elke race 110% inzet en ook foutloos rijd. Daar kunnen andere courreurs een voorbeeld aan nemen!!

Wat mij betreft mag Alonso seizoen 2009 gaan bepalen!!!

Jaja, absoluut, dat Raikkonen daar maar een voorbeeld aan neemt en Massa op het laatste van Q3 belet te pitten. Een fantastische persoon is het die Alonso ::)

Moet je het horen van een Hamilton fan  ;D
Proud to be an Alonso fan!!!

Williams

Citaat van: edwin291 op 15 oktober 2008 - 08:38:17
Citaat van: _Makke_ op 14 oktober 2008 - 21:15:34
Citaat van: Williams op 13 oktober 2008 - 10:31:59
Alonso is iemand die zich elke race 110% inzet en ook foutloos rijd. Daar kunnen andere courreurs een voorbeeld aan nemen!!

Wat mij betreft mag Alonso seizoen 2009 gaan bepalen!!!

Is toch alleen maar goed om te horen!! :-))

Jaja, absoluut, dat Raikkonen daar maar een voorbeeld aan neemt en Massa op het laatste van Q3 belet te pitten. Een fantastische persoon is het die Alonso ::)

Moet je het horen van een Hamilton fan  ;D
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)