Weg met Allard Kalf! Wat een drama!

Gestart door waard500, 12 oktober 2008 - 09:22:35

« vorige - volgende »

NDCGN

Citaat van: janke op 04 november 2008 - 19:32:04
Ik vraag me dan af hoe oud je bent als je aan zoiets mee doet. Héél zielig.
dat zal per persoon verschillen ;) ik heb ff op die hyves gekeken, maar die is gewoon helemaal anti Allard.. dat vind ik veels te ver gaan.. maar ze kunnen mijn handtekening krijgen als die nodig is om hem als analist weg te krijgen...

scho0634

Ja, ze zullen zich er bij RTL ook echt veel van aantrekken. Zo'n handtekeningenactie van een handjevol 13 jarigen maakt vast indruk :P

Jan Dijkstra

Dat die hyves een beetje kinderachtig is, snap ik zelf ook wel, was meer een geintje..

sorry hoor!!

Vind het alleen vreemd dat als er speciaal een topic voor aangemaakt word over het optreden van Kalff, zijn er dus een boel mensen die em liever kwijt dan rijk zijn in de studio. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die niet op dit forum zitten..

Misschien draaf ik wat door hoor, maar na het commentaar van de afgelopen race, hij kan het weer niet laten massa nog even een trap na te geven, ben ik er alweer ziek van.

RTL zal idd een aantal handtekeningen van 13 jarigen ;) niet serieus nemen.

Maar ik denk wel dat als er een groep volwassen!!! mensen iets richting rtl zal sturen, zij dit niet naast zich neer KUNNEN leggen.
F1 is like a box of chocolate.. You never know what you gonna get.

scho0634

Nou Jan, Kalff doet heel veel autosport bij RTL. Al jaren. Dus dat kan je, denk ik, gerust vergeten.

Hij doet het ook best goed, vind ik.

NDCGN

Citaat van: 0634 op 05 november 2008 - 12:15:22
Nou Jan, Kalff doet heel veel autosport bij RTL. Al jaren. Dus dat kan je, denk ik, gerust vergeten.

Hij doet het ook best goed, vind ik.
wat mij betreft mag ie alles blijven doen wat ie nu doet, behalve de F1 in de studio.. als pitreporter ok, al heb ik toch liever Jack Plooij.. commentaar bij wedstrijden doet ie prima vind ik en ook in andere autoprogramma's doet ie niks verkeerds.. ze kunnen best een kleine aanpassing maken bij RTL ;) en t zal me ook niks verbazen als dat gebeurt... zet Tom Coronel daar maar elke week neer of een beetje afwisseling...

scho0634

Citaat van: NDCGN op 05 november 2008 - 14:16:09
Citaat van: 0634 op 05 november 2008 - 12:15:22
Nou Jan, Kalff doet heel veel autosport bij RTL. Al jaren. Dus dat kan je, denk ik, gerust vergeten.

Hij doet het ook best goed, vind ik.
wat mij betreft mag ie alles blijven doen wat ie nu doet, behalve de F1 in de studio.. als pitreporter ok, al heb ik toch liever Jack Plooij.. commentaar bij wedstrijden doet ie prima vind ik en ook in andere autoprogramma's doet ie niks verkeerds.. ze kunnen best een kleine aanpassing maken bij RTL ;) en t zal me ook niks verbazen als dat gebeurt... zet Tom Coronel daar maar elke week neer of een beetje afwisseling...
Tom Coronel, die ADHD-er... Word ik weer niet goed van.

Zo zie je maar, smaken verschillen en RTL kan het nooit goed doen. :)

NDCGN

Citaat van: 0634 op 05 november 2008 - 14:23:52
Citaat van: NDCGN op 05 november 2008 - 14:16:09
Citaat van: 0634 op 05 november 2008 - 12:15:22
Nou Jan, Kalff doet heel veel autosport bij RTL. Al jaren. Dus dat kan je, denk ik, gerust vergeten.

Hij doet het ook best goed, vind ik.
wat mij betreft mag ie alles blijven doen wat ie nu doet, behalve de F1 in de studio.. als pitreporter ok, al heb ik toch liever Jack Plooij.. commentaar bij wedstrijden doet ie prima vind ik en ook in andere autoprogramma's doet ie niks verkeerds.. ze kunnen best een kleine aanpassing maken bij RTL ;) en t zal me ook niks verbazen als dat gebeurt... zet Tom Coronel daar maar elke week neer of een beetje afwisseling...
Tom Coronel, die ADHD-er... Word ik weer niet goed van.

Zo zie je maar, smaken verschillen en RTL kan het nooit goed doen. :)
smaken verschillen, maar volgens mij zijn er wel heel veel mensen die Allard niet ok vinden als analist... ze kunnen het misschien nooit helemaal goed doen, maar wel beter dan dit.... misschien ook niet verstandig om Coronel er elke week neer te zetten (zal ook niet kunnen denk ik), maar k vond het vorig jaar iig minstens 10x beter...

Folkert

Citaat van: NDCGN op 05 november 2008 - 14:16:09
Citaat van: 0634 op 05 november 2008 - 12:15:22
Nou Jan, Kalff doet heel veel autosport bij RTL. Al jaren. Dus dat kan je, denk ik, gerust vergeten.

Hij doet het ook best goed, vind ik.
wat mij betreft mag ie alles blijven doen wat ie nu doet, behalve de F1 in de studio.. als pitreporter ok, al heb ik toch liever Jack Plooij.. commentaar bij wedstrijden doet ie prima vind ik en ook in andere autoprogramma's doet ie niks verkeerds.. ze kunnen best een kleine aanpassing maken bij RTL ;) en t zal me ook niks verbazen als dat gebeurt... zet Tom Coronel daar maar elke week neer of een beetje afwisseling...
Jack winkel man en huppeldepup plooi. Dat waren pas waardeloze mensen. Jack plooii was dus een waardeloze pitreporter.
Was iemand uitgvallen met motor problemen(dikke rook wol van hier tot tokio) Komt plooij aan zetten: What happend? En zo had hij meerdere dingen die hij als compleet idioot ging vragen aan een coureur.

Nee dan heb ik liever Kalf. Dat hij over MAssa zeurt ben ik ook beu, maar hij is best goed en heeft echt wel verstand van een aantal dingen. Daarnaast was hij een graag geziene reporter bij de coureurs.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: NDCGN op 05 november 2008 - 14:34:47
smaken verschillen, maar volgens mij zijn er wel heel veel mensen die Allard niet ok vinden als analist... ...
Tja, volgens mij valt het wel mee... Maar ik heb nooit een enquete gehouden ;)

NDCGN

Citaat van: 0634 op 05 november 2008 - 15:07:53
Citaat van: NDCGN op 05 november 2008 - 14:34:47
smaken verschillen, maar volgens mij zijn er wel heel veel mensen die Allard niet ok vinden als analist... ...
Tja, volgens mij valt het wel mee... Maar ik heb nooit een enquete gehouden ;)
dat moeten ze bij RTL maar eens gaan doen dan.. ach ja, whatever, t gaat uiteindelijk om de race en we hebben iig een goede commentator, da's belangrijker...

scho0634

Inderdaad. Ook al is Mol wel eens op een foutje te betrappen (ook hij dacht dat Massa kampioen was ;)), zijn enthousiasme maakt het meer dan goed. Aan Mol merk je dat hij een echte fan is, net zoals wij. En een echte voorkeur heeft hij volgens mij niet.

edwin291

Maar heb je die presentator wel es horen praten die heeft er helemaal geen verstand van! die leest gewoon alles van een briefje af!
Proud to be an Alonso fan!!!

waard500

Citaat van: edwin291 op 05 november 2008 - 19:35:26
Maar heb je die presentator wel es horen praten die heeft er helemaal geen verstand van! die leest gewoon alles van een briefje af!

Idd! Die kerel met die krulpruik is helemaal een drama! Hij straalt alles behalve mannelijkheid en autosport uit! De voorbeschouwing is voor mij al jaren niet meer zoals ik het graag zie. Vroeger...

En ik heb verder veel respect gekregen voor Massa, hij heeft zich voor mij zeker wel bewezen. De titel had hij kunnen winnen..zeker als je bedenkt dat hij een paar zekere overwinningen is kwijt geraakt door pech.
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

scho0634


Jan Dijkstra

Autoprogramma's zoals 'wheels on 7' of rtl autowereld doet ie  inderdaad heel leuk, Dat kan ie wel, maar in de studio voor de formule 1 hoort ie naar mijn eigen  mening niet thuis. Zoals gezegd, gelukkig hebben we tijdens de wedstrijd een goed commentaar, vergeleken met de belgen, ik ben blij met Olav.

Maar ik vond het commentaar van Allard kalff tijdens de A1 GP bijvoorbeeld ook niet geweldig. Als pitreporter is ie goed, nieuwe auto's beoordelen kan ie goed, dus ik zou zeggen, schoenmaker, blijf bij uw leest.

Begrijp mij goed.. Dit blijft mijn bescheiden mening!!
F1 is like a box of chocolate.. You never know what you gonna get.