Weg met Allard Kalf! Wat een drama!

Gestart door waard500, 12 oktober 2008 - 09:22:35

« vorige - volgende »

F_A_Diaz

Hij zei volgens mij alleen dat ie het goed vond wat Alonso presteerde, hij zei wel dat ie gezegd had dat Alonso geen kans op het WK meer zou krijgen maar hij trok die woorden ook niet terug. Beetje halfbakken excuses. Wel weten dat je fout zat maar het net niet toegeven.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

NDCGN

Citaat van: F_A_Diaz op 22 oktober 2008 - 16:47:58
Hij zei volgens mij alleen dat ie het goed vond wat Alonso presteerde, hij zei wel dat ie gezegd had dat Alonso geen kans op het WK meer zou krijgen maar hij trok die woorden ook niet terug. Beetje halfbakken excuses. Wel weten dat je fout zat maar het net niet toegeven.
Hij zei als het me goed herinner; ik heb aan het begin van het seizoen gezegd dat Alonso nooit meer WK zou worden, maar zoals het er nu naar uitziet gaat ie volgend jaar gewoon weer meedoen om de titel... k vind dat ie hiermee zn fout wel een beetje toegeeft.. maar stel je voor dat Alonso echt nooit meer WK wordt, dan heeft ie wel gewoon gelijk gekregen  ;) ik moet eerlijk zeggen dat toen Alonso voor Renault koos ik ook dacht dat ie niet snel nog een keer weer WK zou worden, mede omdat er voor hem geen plaats weggelegd leek te zijn bij de echte topteams... maar inmiddels ziet het er voor hem wel weer een stuk beter uit, da's duidelijk...

Folkert

Citaat van: NDCGN op 22 oktober 2008 - 17:03:52
Citaat van: F_A_Diaz op 22 oktober 2008 - 16:47:58
Hij zei volgens mij alleen dat ie het goed vond wat Alonso presteerde, hij zei wel dat ie gezegd had dat Alonso geen kans op het WK meer zou krijgen maar hij trok die woorden ook niet terug. Beetje halfbakken excuses. Wel weten dat je fout zat maar het net niet toegeven.
Hij zei als het me goed herinner; ik heb aan het begin van het seizoen gezegd dat Alonso nooit meer WK zou worden, maar zoals het er nu naar uitziet gaat ie volgend jaar gewoon weer meedoen om de titel... k vind dat ie hiermee zn fout wel een beetje toegeeft.. maar stel je voor dat Alonso echt nooit meer WK wordt, dan heeft ie wel gewoon gelijk gekregen  ;) ik moet eerlijk zeggen dat toen Alonso voor Renault koos ik ook dacht dat ie niet snel nog een keer weer WK zou worden, mede omdat er voor hem geen plaats weggelegd leek te zijn bij de echte topteams... maar inmiddels ziet het er voor hem wel weer een stuk beter uit, da's duidelijk...
Wanneer had hij dat eigenlijk gezegt? Heb het niet gehoort eigenlijk. Maar goed, Alonso is wel afhankelijk van Renault. Bouwen zij de auto die hij wilt is hij weer WK, gaat het niet meer goed, dan is hij daar weer weg.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Ik heb gisteren niet veel gezien van de voor-en nabeschouwing; wat ik heb gezien van de voorbeschouwing vond ik echt prima, maar wat ie in de nabeschouwing deed vond ik echt erg triest.. weer Massa afkraken.. Massa kan het voor hem ook nooit goed doen.. dat was voor mij echt een anti-climax....dat ie zichtbaar blij was met de afloop van race en kampioenschap dat kan ik m wel vergeven.. oh ja en nog ff snel tussendoor opscheppen over zn etentje en sms-contact met Coulthard.. dat was echt lachwekkend.. verder vind ik het een prima kerel overigens, alleen jammer dat ie er voor zichzelf zit...

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: Burorri op 03 november 2008 - 14:37:02
Wat zei hij over Massa dan?
jij bent net zo bevooroordeelt over Massa als Allard, dus k heb weinig zin om dat voor jou op te gaan rakelen... op een forum vind ik het nog wel kunnen hoor, maar om dat altijd maar weer als deskundige analist te zeggen vind ik wel triest... wat ie gisteren zei ging niet zozeer over de race maar over de emotie's na de race, echt te belachelijk voor woorden wat ie daar zei..

Folkert

Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 14:58:49
Citaat van: Burorri op 03 november 2008 - 14:37:02
Wat zei hij over Massa dan?
jij bent net zo bevooroordeelt over Massa als Allard, dus k heb weinig zin om dat voor jou op te gaan rakelen... op een forum vind ik het nog wel kunnen hoor, maar om dat altijd maar weer als deskundige analist te zeggen vind ik wel triest... wat ie gisteren zei ging niet zozeer over de race maar over de emotie's na de race, echt te belachelijk voor woorden wat ie daar zei..
Hahaha, sorry, maar wat probeer je nou te zeggen?

Ik ben geen Massa Fan nee, maar daar heb ik mijn redenen voor. Maar ik ga geen belachelijke uitspraken als Kalf uitspreken. Ik heb nog wel positieve dingen gezegt over Massa en dat het een goede rijder en racer op momenten is. Maar niet constant genoeg gedurende het hele seizoen om WK te worden. Iemand zei ook al iets over niet constant genoeg en dat Massa bewees dat hij met deze race bewees dat hij dat wel was ofzo. Sorry, maar de 4 races hiervoor waren niet echt van topkwaliteit.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: Burorri op 03 november 2008 - 16:04:00
Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 14:58:49
Citaat van: Burorri op 03 november 2008 - 14:37:02
Wat zei hij over Massa dan?
jij bent net zo bevooroordeelt over Massa als Allard, dus k heb weinig zin om dat voor jou op te gaan rakelen... op een forum vind ik het nog wel kunnen hoor, maar om dat altijd maar weer als deskundige analist te zeggen vind ik wel triest... wat ie gisteren zei ging niet zozeer over de race maar over de emotie's na de race, echt te belachelijk voor woorden wat ie daar zei..
Hahaha, sorry, maar wat probeer je nou te zeggen?

Ik ben geen Massa Fan nee, maar daar heb ik mijn redenen voor. Maar ik ga geen belachelijke uitspraken als Kalf uitspreken. Ik heb nog wel positieve dingen gezegt over Massa en dat het een goede rijder en racer op momenten is. Maar niet constant genoeg gedurende het hele seizoen om WK te worden. Iemand zei ook al iets over niet constant genoeg en dat Massa bewees dat hij met deze race bewees dat hij dat wel was ofzo. Sorry, maar de 4 races hiervoor waren niet echt van topkwaliteit.
aan je reactie te zien begrijp je precies wat ik wil zeggen... Massa heeft dit jaar volgens mij maar 1 grote fout gemaakt in Maleisië.. en Silverstone was een drama, maar goed, dat moet toch echt de auto zijn geweest die het probleem gaf... laatste 4 races heeft ie het vrij goed gedaan als je t mij vraagt, alleen pech in Singapore... ik vind Massa constant genoeg, constanter dit jaar als Hamilton zelfs... Massa is een topper op sommige momenten en een zeer goede rijder overall... ik moet nog zien of Kimi m volgend jaar weer voor gaat blijven...

scho0634

Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 17:06:02
Massa heeft dit jaar volgens mij maar 1 grote fout gemaakt in Maleisië.. en Silverstone was een drama, maar goed, dat moet toch echt de auto zijn geweest die het probleem gaf...
Australie was ook niet best ;).

NDCGN

Citaat van: 0634 op 03 november 2008 - 20:09:46
Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 17:06:02
Massa heeft dit jaar volgens mij maar 1 grote fout gemaakt in Maleisië.. en Silverstone was een drama, maar goed, dat moet toch echt de auto zijn geweest die het probleem gaf...
Australie was ook niet best ;).
we hadden het over grote fouten en consistentie...constant ben je over een reeks wedstrijden... als je de 1e 2 wedstrijden (australië en maleisië) er af haalt, dan heb je een reeks van 16 wedstrijden waarin ie toch vrij constant heeft gepresteerd... maar goed, dit wordt een beetje off topic zo..

scho0634

Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 20:34:17
Citaat van: 0634 op 03 november 2008 - 20:09:46
Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 17:06:02
Massa heeft dit jaar volgens mij maar 1 grote fout gemaakt in Maleisië.. en Silverstone was een drama, maar goed, dat moet toch echt de auto zijn geweest die het probleem gaf...
Australie was ook niet best ;).
we hadden het over grote fouten en consistentie...constant ben je over een reeks wedstrijden... als je de 1e 2 wedstrijden (australië en maleisië) er af haalt, dan heb je een reeks van 16 wedstrijden waarin ie toch vrij constant heeft gepresteerd... maar goed, dit wordt een beetje off topic zo..
Je zei 1 grote fout... Maar het waren er 2 ;).

Maar ik vond het ook een beetje merkwaardig wat Kalff en die kale zeiden over de reactie van Massa. Ik vond Massa namelijk juist heel eerlijk en puur reageren. Emotioneel maar wel sportief. Niets op aan te merken ondanks zijn enorme teleurstelling.

Jan Dijkstra

Voor wie op hyves zit en het leuk vind...

http://fuckallard.hyves.nl/

En misschien een handtekeninglijst opsturen naar rtl?!?

Ik ben zo langzamerhand echt helemaal klaar met die man!!!!
F1 is like a box of chocolate.. You never know what you gonna get.

Jasper

Met scheldpartijen ga je inderdaad door iedereen serieus worden genomen en iets bereiken. ;D

scho0634

Citaat van: Jan Dijkstra op 04 november 2008 - 13:57:26
Voor wie op hyves zit en het leuk vind...

http://fuckallard.hyves.nl/

En misschien een handtekeninglijst opsturen naar rtl?!?

Ik ben zo langzamerhand echt helemaal klaar met die man!!!!
En jij bet 6?

Kinderachtig. Bovendien is Kalff een aardige vent.

janke

Ik vraag me dan af hoe oud je bent als je aan zoiets mee doet. Héél zielig.
Some things are too important to be left in the past.