GP van Japan

Gestart door Supermariobros, 04 oktober 2008 - 09:59:27

« vorige - volgende »

Ray Den

Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 19:43:41
Citaat van: Ray Den op 12 oktober 2008 - 19:38:33
Citaat van: NDCGN op 12 oktober 2008 - 17:21:34
Citaat van: kaisz op 12 oktober 2008 - 17:02:50
Citaat van: FerrariMan op 12 oktober 2008 - 15:58:53
Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 15:55:17
In mijn beleving kan dit niet aders worden uitgelegd als afwachten wat er gebeurd en als Massa hulp nodig heeft om dichterbij Hamilton te komen, dan slachtofferen we Bourdais. zodat Ferrari een zo groot mogelijk voordeel zal behalen ten opzichte van McLaren.
Fijne denkwijze, helaas iets té naief in mijn ogen.

Indien de wedstrijdleiding zo graag Massa wil helpen, verklaar me dan eens waarom hij dit seizoen ook al een aantal sancties heeft gekregen.

Ik ben benieuwd.

ja als je dat sancties mag noemen.
10.000 boete voor het BIJNA aanrijden van iemand in de pitstraat. (een ieder ander zou hier een drive trough krijgen)
stop and go voor het in gevaar brengen van de hele pitlane. (jos verstappen kreeg zwarte vlag +dikke boete)
drive trough voor het wegtikken Hamilton. (hamilton kreeg 25 seconden straf wat gelijk staat aan een stop en go)

Natuurlijk is neit alles massa(laars) eigen schuld, maar fouten van de team moet de coureur bekopen, want een geldboeten doet een Ferrari of Mclaren echt niets..

Het is dat ik moe ben en geen zin heb om alle sancties die positief voor hem uitkwamen op te noemen...



zoals ik al zei, ik denk niet dat Massa dat puntje zo heel hard nodig heeft.. 5 of 6 punten achter maakt voor zijn kansen op dit moment niet veel uit, hij heeft 1x de 'hulp' van Raikkonen (of iemand anders) nodig en moet gewoon zelf 2x winnen... over de straf van Bourdais valt te discussiëren idd.. wat mij betreft gewoon een race-accident... Bourdais had er wel duidelijk meer voordeel van dan Massa, maar wat mij betreft was straf niet nodig geweest, al gllijdt bourdais wel duidelijk wat naar buiten...

5 of 6 maakt geen verschil, 6 of 7 wel.

Dat ene puntje maakt wel degelijk verschil. Niet op dit moment, maar hoe vaak is het kampioenschap al niet gewonnen en verloren op 1 punt verschil? Afgelopen jaar nog, als ik me niet vergis. Ieder punt is belangrijk, dus 1 punt meer voor Massa nu en 1 punt minder voorsprong voor Hamilton kan de beslissing in het kampioenschap betekenen.

Niet met nog 2 races te gaan en Massa een overwinning meer heeft. Tenzij Hamilton en Massa in 1 van beide races 4 en 5 eindigen. OP zich heeft dat punt van Bourdais geen extra waarde. Tijd zal mijn ongelijk moeten toegeven.
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

f1columns.nl

Citaat van: Ray Den op 12 oktober 2008 - 19:51:06
Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 19:43:41
Citaat van: Ray Den op 12 oktober 2008 - 19:38:33
Citaat van: NDCGN op 12 oktober 2008 - 17:21:34
Citaat van: kaisz op 12 oktober 2008 - 17:02:50
Citaat van: FerrariMan op 12 oktober 2008 - 15:58:53
Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 15:55:17
In mijn beleving kan dit niet aders worden uitgelegd als afwachten wat er gebeurd en als Massa hulp nodig heeft om dichterbij Hamilton te komen, dan slachtofferen we Bourdais. zodat Ferrari een zo groot mogelijk voordeel zal behalen ten opzichte van McLaren.
Fijne denkwijze, helaas iets té naief in mijn ogen.

Indien de wedstrijdleiding zo graag Massa wil helpen, verklaar me dan eens waarom hij dit seizoen ook al een aantal sancties heeft gekregen.

Ik ben benieuwd.

ja als je dat sancties mag noemen.
10.000 boete voor het BIJNA aanrijden van iemand in de pitstraat. (een ieder ander zou hier een drive trough krijgen)
stop and go voor het in gevaar brengen van de hele pitlane. (jos verstappen kreeg zwarte vlag +dikke boete)
drive trough voor het wegtikken Hamilton. (hamilton kreeg 25 seconden straf wat gelijk staat aan een stop en go)

Natuurlijk is neit alles massa(laars) eigen schuld, maar fouten van de team moet de coureur bekopen, want een geldboeten doet een Ferrari of Mclaren echt niets..

Het is dat ik moe ben en geen zin heb om alle sancties die positief voor hem uitkwamen op te noemen...



zoals ik al zei, ik denk niet dat Massa dat puntje zo heel hard nodig heeft.. 5 of 6 punten achter maakt voor zijn kansen op dit moment niet veel uit, hij heeft 1x de 'hulp' van Raikkonen (of iemand anders) nodig en moet gewoon zelf 2x winnen... over de straf van Bourdais valt te discussiëren idd.. wat mij betreft gewoon een race-accident... Bourdais had er wel duidelijk meer voordeel van dan Massa, maar wat mij betreft was straf niet nodig geweest, al gllijdt bourdais wel duidelijk wat naar buiten...

5 of 6 maakt geen verschil, 6 of 7 wel.

Dat ene puntje maakt wel degelijk verschil. Niet op dit moment, maar hoe vaak is het kampioenschap al niet gewonnen en verloren op 1 punt verschil? Afgelopen jaar nog, als ik me niet vergis. Ieder punt is belangrijk, dus 1 punt meer voor Massa nu en 1 punt minder voorsprong voor Hamilton kan de beslissing in het kampioenschap betekenen.

Niet met nog 2 races te gaan en Massa een overwinning meer heeft. Tenzij Hamilton en Massa in 1 van beide races 4 en 5 eindigen. OP zich heeft dat punt van Bourdais geen extra waarde. Tijd zal mijn ongelijk moeten toegeven.

Even voor jouw informatie: de punten die het jaar door worden vergaard tellen in de laatste race voor het kampioenschap. dat wil dus zeggen dat ieder punt belangrijk is. Op dit moment is het slechts een verschil van 6 of 5 punten voorsprong, maar aan het eind van de rit is het vaak net dat ene puntje waar het op aankomt. Overigens is Hamilton wat mij betreft nu al kampioen, gewoon om dat hem al meer punten dit jaar zijn ontzegd door FIA beslissingen. Moet ik Spa nog even in herinnering roepen? Het aantal punten telt in de eerste plaats, als dat gelijk si bij de 1 en 2 in het kampioenschap, dan telt het aantal overwinningen pas. Ook daarvan heeft Hamilton er 1 moeten afstaan door een dubeuze beslissing.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

Ray Den

Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 19:55:42

Even voor jouw informatie: de punten die het jaar door worden vergaard tellen in de laatste race voor het kampioenschap. dat wil dus zeggen dat ieder punt belangrijk is. Op dit moment is het slechts een verschil van 6 of 5 punten voorsprong, maar aan het eind van de rit is het vaak net dat ene puntje waar het op aankomt. Overigens is Hamilton wat mij betreft nu al kampioen, gewoon om dat hem al meer punten dit jaar zijn ontzegd door FIA beslissingen. Moet ik Spa nog even in herinnering roepen? Het aantal punten telt in de eerste plaats, als dat gelijk si bij de 1 en 2 in het kampioenschap, dan telt het aantal overwinningen pas. Ook daarvan heeft Hamilton er 1 moeten afstaan door een dubeuze beslissing.

Op het einde van het seizoen komt alles terug in evenwicht, zegt men. Ik ben er rotsvast van overtuigt dat de FIA in eer en geweten handelt. Mocht jij dat niet denken, zou ik stoppen met te kijken naar de Formule 1. Massa heeft , mede door ongeluk of geklungel bij Ferrari ook al een stuk of 30 punten verloren. Hamilton doet dit door zijn arrogante oncontroleerde zelve te zijn. Dat jij daar een samenzwering achter zoekt, doet mij denken aan Kalimero. Die riep ook altijd : "Het is niet eerlijk!"
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

fawlty

toen kimi kubica probeerde voorbij te geraken ging hij ook helemaal naast de baan omdat kubica breed ging . waarom geen straf voor kubica dan?
Ja sluw is die Hamilton

Folkert

Citaat van: Ray Den op 12 oktober 2008 - 19:35:33
Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 16:45:05
Citaat van: Ferrari 2008 op 12 oktober 2008 - 11:06:32
Burorri, je ziet dingen die er niet zijn. Waarom moet Massa in godsnaam nogmaals bestraft worden? Hij is toch bestraft? Eerlijk, voor Lewis had het niet beter dan dit kunnen zijn, na zijn manoevre in de eerste bocht had hij waarschijnlijk 5 punten op Massa kunnen verliezen, nu ocharme 2! Daarmee wil ik niet zeggen dat de tik van Massa terecht was, maar nadeel heeft Lewis er niet aan gehad achteraf bekeken.
Overigens, je vroeg me waar ik dat van Kimi had gelezen: hij zei het in de persconferentie.
Nou ja ben gewoon beetje verbaasd over de acties van de FIA. En in mijn ogen was het niet bourdais die de fout maakte, maar eerder Massa. Nou ja zag het meer als raceincident, maar als er iemand fout was dan was het Massa.

@Ray Den: Ga jij nu zeggen dat ik er geen verstand van heb, alleen omdat ik 3  zei ipv 4? Any way::  jij beweerd dus dat deze 4 nooit een verdiende WK hebben ge haald?Zij hebben zeker een WK behaald waar zij niets verkeerds deden en gewoon echt de beste waren.

Maar ik snap best dat hij meer punten had verloren als hij niet door Massa in de ronte was getikt, maar Hamilton verdiende geen straf, dus met behulp van de FIA heeft Massa het voor elkaar gekregen dat hij 2 punten in loopt. Daarnaast weet je de racepace niet die Hamilton zou hebben gereden als hij gewoon op p5 bleef rijden of zelfs na zijn drive through.

Als jij zegt dat ik er niets van snap, zoek ik zulke onnozelheden enkel en alleen omdat te weerleggen. Elke wereldkampioen heeft al eens minder elegante dingen uitgespookt, hoe je het draait of keert. Het doel heiligt de middelen, zegt men dan.

Hamilton verdiende wel degelijk een straf, net zoals Massa. Had Hamilton iets minder geluk, gebeurt er een wervelende crash door zijn geklungel. Hij vergooit zijn eigen pole, en Kimi zijn race (alhoewel de fin dit zeker nog kon rechtzetten).

De pace gaan we inderdaad nooit weten, net zoals we de pace van Massa in Singapore (Stint 2 en 3) nooit zullen weten. Het feit is dat Hamilton door iedereen gunstiger beoordeeld wordt dan Massa terwijl ze beiden evenveel gepresteerd hebben dit jaar. Het feit is wel zo dat Hamilton 4 grand prix gewonnen heeft, Massa 5.
Ach als jij het verkeerd tellen van de genoemde coureurs(de 3 zit naast de 4 dus kan ook een type fout zijn. )gaat vergelijken met idiote uitspraken over de F1, zegt dat mij meer dan genoeg.
Maar het doel heiligt de middelen? niet mee eens, dan zou Mclaren gewoon Massa's benen breken zodat hij niet meer kan rijden en Hamilton WK word. En dat is toch niet de bedoeling? En even min het er opzettelijkuit rammen van je tegenstander.

Had Massa iets minder geluk lag zijn voorvleugel er af of een wiel. Gaan we nu weer met Als beginnen?

Verschil tussen Lewis en Massa is dat Lewis zich verremde, wat bijna de hele top 5 deed, zoals Alonso en Kubica ook toegaven. En waarom kreeg Kovaleinen geen straf voor het zelfde vegrijp? Precies, Mclarentje en voornamelijk Hamilton pesten omdat die nog kans heeft op de titel. Hamilton zat nog dicht genoeg in de buurt om uit te remmen, Massa reed naast de baan en had Achter Hamilton moeten aansluiten.

En gelukkig is Ferrari de onschuldzelve.

Kunnen we niet gewoon doen van : Jij gaat gewoon weg? Jou gewauwel is best irritant. Elk punt is op elk moment van het seizoen belangrijk. Hoe denk je dat dat ene punt kan komen? Kan dus ook door het dan wel of niet 8ste worden in de eerste race.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 19:55:42
Citaat van: Ray Den op 12 oktober 2008 - 19:51:06
Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 19:43:41
Citaat van: Ray Den op 12 oktober 2008 - 19:38:33
Citaat van: NDCGN op 12 oktober 2008 - 17:21:34
Citaat van: kaisz op 12 oktober 2008 - 17:02:50
Citaat van: FerrariMan op 12 oktober 2008 - 15:58:53
Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 15:55:17
In mijn beleving kan dit niet aders worden uitgelegd als afwachten wat er gebeurd en als Massa hulp nodig heeft om dichterbij Hamilton te komen, dan slachtofferen we Bourdais. zodat Ferrari een zo groot mogelijk voordeel zal behalen ten opzichte van McLaren.
Fijne denkwijze, helaas iets té naief in mijn ogen.

Indien de wedstrijdleiding zo graag Massa wil helpen, verklaar me dan eens waarom hij dit seizoen ook al een aantal sancties heeft gekregen.

Ik ben benieuwd.

ja als je dat sancties mag noemen.
10.000 boete voor het BIJNA aanrijden van iemand in de pitstraat. (een ieder ander zou hier een drive trough krijgen)
stop and go voor het in gevaar brengen van de hele pitlane. (jos verstappen kreeg zwarte vlag +dikke boete)
drive trough voor het wegtikken Hamilton. (hamilton kreeg 25 seconden straf wat gelijk staat aan een stop en go)

Natuurlijk is neit alles massa(laars) eigen schuld, maar fouten van de team moet de coureur bekopen, want een geldboeten doet een Ferrari of Mclaren echt niets..

Het is dat ik moe ben en geen zin heb om alle sancties die positief voor hem uitkwamen op te noemen...



zoals ik al zei, ik denk niet dat Massa dat puntje zo heel hard nodig heeft.. 5 of 6 punten achter maakt voor zijn kansen op dit moment niet veel uit, hij heeft 1x de 'hulp' van Raikkonen (of iemand anders) nodig en moet gewoon zelf 2x winnen... over de straf van Bourdais valt te discussiëren idd.. wat mij betreft gewoon een race-accident... Bourdais had er wel duidelijk meer voordeel van dan Massa, maar wat mij betreft was straf niet nodig geweest, al gllijdt bourdais wel duidelijk wat naar buiten...

5 of 6 maakt geen verschil, 6 of 7 wel.

Dat ene puntje maakt wel degelijk verschil. Niet op dit moment, maar hoe vaak is het kampioenschap al niet gewonnen en verloren op 1 punt verschil? Afgelopen jaar nog, als ik me niet vergis. Ieder punt is belangrijk, dus 1 punt meer voor Massa nu en 1 punt minder voorsprong voor Hamilton kan de beslissing in het kampioenschap betekenen.

Niet met nog 2 races te gaan en Massa een overwinning meer heeft. Tenzij Hamilton en Massa in 1 van beide races 4 en 5 eindigen. OP zich heeft dat punt van Bourdais geen extra waarde. Tijd zal mijn ongelijk moeten toegeven.

Even voor jouw informatie: de punten die het jaar door worden vergaard tellen in de laatste race voor het kampioenschap. dat wil dus zeggen dat ieder punt belangrijk is. Op dit moment is het slechts een verschil van 6 of 5 punten voorsprong, maar aan het eind van de rit is het vaak net dat ene puntje waar het op aankomt. Overigens is Hamilton wat mij betreft nu al kampioen, gewoon om dat hem al meer punten dit jaar zijn ontzegd door FIA beslissingen. Moet ik Spa nog even in herinnering roepen? Het aantal punten telt in de eerste plaats, als dat gelijk si bij de 1 en 2 in het kampioenschap, dan telt het aantal overwinningen pas. Ook daarvan heeft Hamilton er 1 moeten afstaan door een dubeuze beslissing.
als Hamilton voor jou al kampioen is volgens jouw regels en interpretaties, dan vind ik dat prima.. je moet de beslissingen gewoon accepteren.. in heel veel sporten is er discussie over beslissingen, dat houdt je altijd... nog ff over de actie van Hamilton bij de start vanuit het oogpunt van constructeurskampioenschap... voor het insturen van de bocht Ferrari 1 en 4 (misschien 5) en McLaren 2 en 3.. daarna McLaren 3 & 4, Ferrari 6 & 8... hoe denk je dat een Ferrari fan zich op zo'n moment voelt?? als Raikkonen fan was ik er iig niet echt over te spreken...

NDCGN

Citaat van: fawlty op 12 oktober 2008 - 20:01:48
toen kimi kubica probeerde voorbij te geraken ging hij ook helemaal naast de baan omdat kubica breed ging . waarom geen straf voor kubica dan?
was dat een kamikaze aanval van Kubica?? of verdedigde hij gewoon zn positie door zn eigen lijn te houden?

ZoJa

Citaatals Hamilton voor jou al kampioen is volgens jouw regels en interpretaties, dan vind ik dat prima.. je moet de beslissingen gewoon accepteren.. in heel veel sporten is er discussie over beslissingen, dat houdt je altijd... nog ff over de actie van Hamilton bij de start vanuit het oogpunt van constructeurskampioenschap... voor het insturen van de bocht Ferrari 1 en 4 (misschien 5) en McLaren 2 en 3.. daarna McLaren 3 & 4, Ferrari 6 & 8... hoe denk je dat een Ferrari fan zich op zo'n moment voelt?? als Raikkonen fan was ik er iig niet echt over te spreken...

Daar is Hamilton ook terecht voor gestraft!!!

leproffesseur

Nog even een opmerking voor burrori:Senna is nooit kampioen geworden met
een half puntje verschil en zijn kampioenschappen zijn telkens in de voorlaaste
gp beslist.Je verwart met Alain prost die een half puntje te kort kwam om wereldkampioen
te worden omdat hij voor zijn overwinning in monaco 84 slechts 9,5 punten kreeg
doordat de regenrace vroegtijdig werd afgevlagd!

Folkert

Citaat van: leproffesseur op 12 oktober 2008 - 20:25:54
Nog even een opmerking voor burrori:Senna is nooit kampioen geworden met
een half puntje verschil en zijn kampioenschappen zijn telkens in de voorlaaste
gp beslist.Je verwart met Alain prost die een half puntje te kort kwam om wereldkampioen
te worden omdat hij voor zijn overwinning in monaco 84 slechts 9,5 punten kreeg
doordat de regenrace vroegtijdig werd afgevlagd!
Waarom een puntje voor mij? Ik heb je heir volgens mij niet op aangesproken.

En 90 dan? Daar werd hij WK door Prost van de baan te rammen.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 12 oktober 2008 - 20:28:31
Citaat van: leproffesseur op 12 oktober 2008 - 20:25:54
Nog even een opmerking voor burrori:Senna is nooit kampioen geworden met
een half puntje verschil en zijn kampioenschappen zijn telkens in de voorlaaste
gp beslist.Je verwart met Alain prost die een half puntje te kort kwam om wereldkampioen
te worden omdat hij voor zijn overwinning in monaco 84 slechts 9,5 punten kreeg
doordat de regenrace vroegtijdig werd afgevlagd!
Waarom een puntje voor mij? Ik heb je heir volgens mij niet op aangesproken.

En 90 dan? Daar werd hij WK door Prost van de baan te rammen.
Maar hij bedoelt te zeggen dat dat niet in de laatste race was. Maar de voorlaatste ;)

Jasper

Citaat van: NDCGN op 12 oktober 2008 - 17:21:34
zoals ik al zei, ik denk niet dat Massa dat puntje zo heel hard nodig heeft.. 5 of 6 punten achter maakt voor zijn kansen op dit moment niet veel uit

De eindafrekening wordt gemaakt na Brazilië.

Trouwens, als Massa na Brazilië minder dan 8 punten voorsprong heeft op Hamilton, dan is het seizoen 2008 nog een grotere farce dan de USGP van 2005.

f1columns.nl

Citaat van: Ray Den op 12 oktober 2008 - 20:00:30
Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 19:55:42

Even voor jouw informatie: de punten die het jaar door worden vergaard tellen in de laatste race voor het kampioenschap. dat wil dus zeggen dat ieder punt belangrijk is. Op dit moment is het slechts een verschil van 6 of 5 punten voorsprong, maar aan het eind van de rit is het vaak net dat ene puntje waar het op aankomt. Overigens is Hamilton wat mij betreft nu al kampioen, gewoon om dat hem al meer punten dit jaar zijn ontzegd door FIA beslissingen. Moet ik Spa nog even in herinnering roepen? Het aantal punten telt in de eerste plaats, als dat gelijk si bij de 1 en 2 in het kampioenschap, dan telt het aantal overwinningen pas. Ook daarvan heeft Hamilton er 1 moeten afstaan door een dubeuze beslissing.

Op het einde van het seizoen komt alles terug in evenwicht, zegt men. Ik ben er rotsvast van overtuigt dat de FIA in eer en geweten handelt. Mocht jij dat niet denken, zou ik stoppen met te kijken naar de Formule 1. Massa heeft , mede door ongeluk of geklungel bij Ferrari ook al een stuk of 30 punten verloren. Hamilton doet dit door zijn arrogante oncontroleerde zelve te zijn. Dat jij daar een samenzwering achter zoekt, doet mij denken aan Kalimero. Die riep ook altijd : "Het is niet eerlijk!"

De laatste regel van deze reactie lijkt mij ingegeven door gebrek aan steekhoudende argumenten. Als je mij met Kalimero wilt vergelijken is het mij best hoor, maar dat zegt dan meer over jouw niveau dan over het mijne...
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

Jasper

#238
Citaat van: Ray Den op 12 oktober 2008 - 19:38:33
5 of 6 maakt geen verschil, 6 of 7 wel.

6 min 5 is 1.
7 min 6 is 1.

1 is gelijk aan 1.

Dat leerde ik bij juffrouw Jeanne in het eerste leerjaar.

Citaat van: Ray Den op 12 oktober 2008 - 19:48:46
Citaat van: f1columns.nl op 12 oktober 2008 - 19:29:58
Volgens mij constateren de stewards alleen mogelijk strafbare zaken en beslist de wedstrijdleiding over straffen. De stewards zijn de politie en de wedstrijdleider is Justitie, dat is toch het systeem?

Het is algemeen bekend dat de FIA pro Ferrari is. In het verleden heeft Ferrari bij de FIA gedreigt om het kampioenschap te verlaten en daar is de FIA bang voor. Zonder Ferrari zal de F1 instorten, denkt men. Ik baseer me hierbij niet op een vermoeden of een mening, maar op feiten die door diverse journalisten zijn uitgezocht en gepubliceerd. Journalisten overigens die geen belang hebben bij welk team dan ook, maar uitsluitend zoeken naar journalistieke onafhankelijkheid.

Als Mclaren de F1 wil verlaten, be my guest. Valsspelende spionnen zijn echt geen noodzaak voor de formule 1. Stel je voor dat ik nooit meer het duivelsgedrocht Dennis moet zien zeg. Ik mag er niet aan denken of ik krijg tranen in mijn ogen. Geef mij maar "ouderwetse" Renault vs Ferrari gevechten.

Het straffen van Bourdais is inderdaad bij het haar gegrepen maar al de rest klopt als een bus. De FIA is niet pro Ferrari, de FIA is neutraal. Jij bent gewoon anti Ferrari en probeert met samenzweringscomplotten iets te insinueren dat zelfs niet dicht bij de waarheid komt. Hamilton is gewoon niet zo goed als iedereen denkt. Om die leemte op te vullen, vertel je sprookjes.

Vriendelijke discussies, geargumenteerde stellingen en posts zonder iemand persoonlijk aan te vallen zijn ook niet jouw ding hé?

dami

Het word tijd dat ze de stewards eens degelijk gaan brieven.
Die mannen beginnen serieus te overdrijven met hun straffen, maken er precies een spelletje van.
Vroeger, in de tijd van Schumacher werd dit alles beschouwd als een race incident, zeker het voorval bij de start.
Dat Massa Hamilton er uittikte was duidelijk, dat verdiende een straf, maar al de rest?
Als die straffen meer en meer komen, kunnen we beter 20 wagens achter elkaar laten rijden, zal er ook niks meer gebeuren. ;D
Dus voor mij is er maar één oplossing, WEG MET DE STEWARDS!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ;) :)