GP van Japan

Gestart door Supermariobros, 04 oktober 2008 - 09:59:27

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 11 oktober 2008 - 13:10:18
Citaat van: Burorri op 11 oktober 2008 - 01:56:16
En Massa zal nooit WK worden en nooit meer zo dicht bij komen als dit jaar(door geluk aan zijn zeide). Kimi heeft zich al bewezen, mMassa nog niet.
Die portie geluk heeft Kimi vorig jaar niet genoten misschien?  :)
Kimi heeft eerder ook de nodige pech gehad en zo het WK niet gered, waar hij ook zeker een verdiend WK was geweest. Zeg het nog maals: Kimi heeft in mijn ogen meer indrukwekkendere races gereden dan Massa. Massa ook wel een paar, maar nooit zo indruk wekkend als Kimi.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Het wordt hoe dan ook moeilijk voorv Massa.

NDCGN

#92
Citaat van: Ferrari 2008 op 11 oktober 2008 - 09:58:48
NDCGN, 1 punt op het einde van een zin is wel voldoende hoor ;)
ik type altijd zo en ben niet van plan dat te gaan veranderen... als jij het heel vervelend vindt, sorry dan, maar dan moet je er maar mee leren leven.. vind het eerlijk gezegd een beetje zielig om commentaar op elkaars spelling of wat dan ook te geven.. zie het hier wel vaker en meestal slaat het nergens op.. iedereen heeft zn eigen manier van typen en niet iedereen is even sterk in de Nederlandse taal, dus tenzij het echt te gek wordt, gewoon lekker laten.. als het echt puur als grapje bedoeld was, geen probleem.. maar k weet niet zo goed hoe ik die smiley moet interpreteren...

Jasper

Spelling is op dit forum altijd iets geweest waar waarde aan gehecht wordt. Kwestie van alles een beetje leesbaar te houden. Als jij het heel vervelend vindt, sorry dan, maar dan moet je er maar mee leren leven.

NDCGN

Citaat van: Jasper op 11 oktober 2008 - 17:55:44
Spelling is op dit forum altijd iets geweest waar waarde aan gehecht wordt. Kwestie van alles een beetje leesbaar te houden. Als jij het heel vervelend vindt, sorry dan, maar dan moet je er maar mee leren leven.
precies, zolang het goed leesbaar is, is het toch prima?? precies wat ik zeg.. die extra punten maken het alleen maar beter leesbaar als je het mij vraagt...

Ferrari 2010

Die smiley moet je als volgt opnemen: ik wijs je erop, maar je moet het niet té zwaar nemen. Het stoort mij wel degelijk omdat ik telkens aan ... denk, en dat heeft zen eigen betekenis. Die extra punten maken het in ieder geval niet meer leesbaar lijkt mij, zo heb je het op school toch ook niet geleerd veronderstel ik? :) En aangezien ik méér dan 1 punt anders interpreteer dan 1 punt, is het wel ietwat storend. Er zijn storendere dingen in spelling, maar helemaal onstorend is het niet ;)
Vergeet uiteraard de smileys niet te lezen, die dus een beetje als no-offence symbool bedoelt zijn :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 oktober 2008 - 18:40:06
Die smiley moet je als volgt opnemen: ik wijs je erop, maar je moet het niet té zwaar nemen. Het stoort mij wel degelijk omdat ik telkens aan ... denk, en dat heeft zen eigen betekenis. Die extra punten maken het in ieder geval niet meer leesbaar lijkt mij, zo heb je het op school toch ook niet geleerd veronderstel ik? :) En aangezien ik méér dan 1 punt anders interpreteer dan 1 punt, is het wel ietwat storend. Er zijn storendere dingen in spelling, maar helemaal onstorend is het niet ;)
Vergeet uiteraard de smileys niet te lezen, die dus een beetje als no-offence symbool bedoelt zijn :)
Ok, da's duidelijk.. toen ik op school zat heb ik het idd niet zo geleerd.. maar goed, toen was er ook nog geen internet of wat dan ook... ik maak hier ook hele andere zinnen dan ik normaal zou doen en dat doen er volgens mij wel meer... ik zie het probleem niet echt, ik vind het echt een beetje overdreven... ik type al jaren zo en heb er nog NOOIT commentaar op gehad... de één zal het wat prettiger vinden als de ander.. ik vind het juist makkelijker omdat je de enkele punt veel sneller over het hoofd ziet... nogmaals, ik kan me echt niet voorstellen dat jij hier echt een probleem mee hebt.. iedereen heeft zn eigen stijl, gewoon respecteren dus (wat mij betreft).. btw, ik had je smiley wel gelezen, maar k vroeg me dus af wat ik me daarbij voor moest stellen.. en ook al is het bedoeld als no-offence, wil niet altijd zeggen dat het zo aankomt bij de ander... ik vind het iig wel een beetje vervelend dat er zo wordt gereageerd.

Ferrari 2010

Citaat van: NDCGN op 11 oktober 2008 - 18:58:36btw, ik had je smiley wel gelezen, maar k vroeg me dus af wat ik me daarbij voor moest stellen.. en ook al is het bedoeld als no-offence, wil niet altijd zeggen dat het zo aankomt bij de ander... ik vind het iig wel een beetje vervelend dat er zo wordt gereageerd.
Daarom dat ik dan ook verduidelijkte wat ik ermee bedoelde ;) Dat je het vervelend vindt dat er zo gereageerd wordt, wil misschien zeggen dat het ergens wel ietwat terecht is? :D Bijna iedereen typt inderdaad wel anders dan hij spreekt (al is het alleen al omdat het anders dialect zou zijn :)), maar voor mij moet je er echt geen extra punt achter zetten :) Er zijn er wel meerderen die hier al eens een (niet slecht bedoelde) opmerking kregen over hun spelling zonder ooit ergens een opmerking te hebben gekregen, maar het forum is op spelling vlak tov de rest van de fora dan ook hoogstaand denk ik :) Persoonlijk vind ik het hinderlijk als iedereen gewoon in zen eigen stijltje typt, op den duur wordt het een vreemd hoopje.
Nogmaals: interpreteer dit niet té zwaar, het is niet kwaad bedoelt ofzo, eerder als klein opmerkingkje. Er zijn er die veel erger de spelling aan je hun been lappen dan het plaatsen van een extra punt (en het vergeten van de hoofdletter, misschien dat daardoor het einde van je zinnen niet zo opvalt? :D) :)

Maaar, voor we het (al dan niet terechte) gemekker krijgen dat dit off-topic is:

Massa, hij zei dat er een probleem was tijdens Q3 met de afstelling vanwege de grotere hoeveelheid benzine, ik hoop dat het een klein dingetje is dat ze voor de start kunnen en mogen wijzigen. Wel vind ik het vreemd dat men na het testen nog niet wist hoe de wagen op meer benzine zou reageren. :-\ Alweer een beetje professioneel geklungel. Kimi, eindelijk nog eens op de eerste rij, hopen dat hij het nu waarmaakt ook! Als Massa snel voorbij FA geraakt en eventueel ook Heiki, dan zit de overwinning nog steeds in. In tegenstelling tot Lewis, kan hij het zich niet meer permiteren punten te laten liggen. Als hij dus achter Lewis terecht komt, zal hij écht wel pogingen moeten wagen en niet tevreden zijn met een 2de plaats.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Het rare is dat ik ook in heel veel van mijn zinnen meerdere punten zet... Nog gekker is dat ik dat ik daar nooit opmerkingen over krijg.  :)

Ik hoop in elk geval dat ik de race niet mis, de kwalificatie was alvast niet aan mij besteed, heb alleen de laatste 2 minuten gezien.

Forza F1

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 oktober 2008 - 19:12:44
Massa, hij zei dat er een probleem was tijdens Q3 met de afstelling vanwege de grotere hoeveelheid benzine, ik hoop dat het een klein dingetje is dat ze voor de start kunnen en mogen wijzigen. Wel vind ik het vreemd dat men na het testen nog niet wist hoe de wagen op meer benzine zou reageren. :-\ Alweer een beetje professioneel geklungel. Kimi, eindelijk nog eens op de eerste rij, hopen dat hij het nu waarmaakt ook! Als Massa snel voorbij FA geraakt en eventueel ook Heiki, dan zit de overwinning nog steeds in. In tegenstelling tot Lewis, kan hij het zich niet meer permiteren punten te laten liggen. Als hij dus achter Lewis terecht komt, zal hij écht wel pogingen moeten wagen en niet tevreden zijn met een 2de plaats.

Ja, Massa moet het natuurlijk wel weer op iets kunnen steken, 't is niet alsof HIJ fouten maakt  :P
Ik vind het toch een beetje paniekvoetbal bij Ferrari... nu brengen ze lolli-pop-ventje terug en wat gebeurt er:
- lolli-pop gaat omhoog
- Massa geraakt niet in versnelling
- het duurt te lang en er komt een andere auto aan
- lolli-pop gaat terug naar omlaag
- Massa rijdt door  :P

Anyway, Hamilton is nog zeker geen kampioen! Hij staat MAAR 7 punten voor, met nog 3 Grand Prix te gaan. Als het is om ervoor te zorgen dat Hamilton geen kampioen wordt ben ik er zeker van dat Alonso mooi de deur zal openlaten voor Massa, en het hem zeker niet moeilijk zal maken hem te laten passeren.
En wanneer twee honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen!  Volgens mij tikken Raikkonen en Hamilton elkaar uit de race, wint Massa nog, voor Kovalainen... Massa 3 punten voor op Hamilton en Ferrari terug aan de leiding in't kampioenschap  :D

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 oktober 2008 - 19:12:44
Citaat van: NDCGN op 11 oktober 2008 - 18:58:36btw, ik had je smiley wel gelezen, maar k vroeg me dus af wat ik me daarbij voor moest stellen.. en ook al is het bedoeld als no-offence, wil niet altijd zeggen dat het zo aankomt bij de ander... ik vind het iig wel een beetje vervelend dat er zo wordt gereageerd.
Daarom dat ik dan ook verduidelijkte wat ik ermee bedoelde ;) Dat je het vervelend vindt dat er zo gereageerd wordt, wil misschien zeggen dat het ergens wel ietwat terecht is? :D Bijna iedereen typt inderdaad wel anders dan hij spreekt (al is het alleen al omdat het anders dialect zou zijn :)), maar voor mij moet je er echt geen extra punt achter zetten :) Er zijn er wel meerderen die hier al eens een (niet slecht bedoelde) opmerking kregen over hun spelling zonder ooit ergens een opmerking te hebben gekregen, maar het forum is op spelling vlak tov de rest van de fora dan ook hoogstaand denk ik :) Persoonlijk vind ik het hinderlijk als iedereen gewoon in zen eigen stijltje typt, op den duur wordt het een vreemd hoopje.
Nogmaals: interpreteer dit niet té zwaar, het is niet kwaad bedoelt ofzo, eerder als klein opmerkingkje. Er zijn er die veel erger de spelling aan je hun been lappen dan het plaatsen van een extra punt (en het vergeten van de hoofdletter, misschien dat daardoor het einde van je zinnen niet zo opvalt? :D) :)

Maaar, voor we het (al dan niet terechte) gemekker krijgen dat dit off-topic is:
Wat ik er vervelend aan vindt is dat het er gewoon helemaal niet toe doet en dat er toch een punt van gemaakt wordt... iedereen gebruikt wel eens extra punten en ik vind het zelf gewoon handig en ik doe het gewoon automatisch... nu je er wat van gezegd hebt let ik er wel op en daar baal ik van... maar zoals je ziet blijf ik het gewoon doen omdat ik het prettig vind en omdat het een vrij gebruikelijk fenomeen is op forums (of is het fora?)... jij gebruikt het ook vast wel eens... ik gebruik het wat meer als de gemiddelde poster hier, maar goed... we zijn hier geen sollicitatiebrieven aan het schrijven ofzo...

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 11 oktober 2008 - 19:20:40
Het rare is dat ik ook in heel veel van mijn zinnen meerdere punten zet... Nog gekker is dat ik dat ik daar nooit opmerkingen over krijg.  :)

Ik hoop in elk geval dat ik de race niet mis, de kwalificatie was alvast niet aan mij besteed, heb alleen de laatste 2 minuten gezien.
Maar niet in alle zinnen :) Het viel me gewoon op, ik maakte er een klein niet kwaad bedoelt, opmerkingkje over, that's it. Het was niet kwaad bedoelt, nogmaals :)
Overigens, NDCGN, je zegt dat het er niet toe doet, voor jouw misschien niet, maar in de Nederlandse taal hebben meerdere punten (en zeker als je er 3 typt) een andere betekenis dan 1. Voor mij doet het er wel toe, maar nogmaals, ik val er niet zwaar over. het viel me op en ik maakte er een opmerkingkje over, en nu zijn er al duizend woorden aan verspilt, dat was niet de bedoeling :) Of je nu forums of fora gebruikt, daar til ik niet zo zwaar aan, ik weet zelfs niet helemaal zeker of forums incorrect is, en bovendien is het niet een woord dat in elke zin voorkomt.
Tot slot (en ik wil hiermee het laatste hierover van mijn kant gezegd hebben :)), als jij het prettiger vind om een extra punt te zetten, hou je dan vooral niet in, dat bevordert waarschijnlijk je humeur dan eveneens, en goedgehumeurde mensen zijn altijd aangenamer :D Het is gewoon zo, als er 3 punten achter een zin staan, dan houd ik daar bij het lezen automatisch een pauze, en bij jouw post had ik toen veel gepauzeerd :)

En hier stop ik dus met men off-topic geleuter :) (of ik doe er allessinds een poging voor :))
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 oktober 2008 - 19:49:32
Citaat van: FerrariMan op 11 oktober 2008 - 19:20:40
Het rare is dat ik ook in heel veel van mijn zinnen meerdere punten zet... Nog gekker is dat ik dat ik daar nooit opmerkingen over krijg.  :)

Ik hoop in elk geval dat ik de race niet mis, de kwalificatie was alvast niet aan mij besteed, heb alleen de laatste 2 minuten gezien.
Maar niet in alle zinnen :) Het viel me gewoon op, ik maakte er een klein niet kwaad bedoelt, opmerkingkje over, that's it. Het was niet kwaad bedoelt, nogmaals :)
Overigens, NDCGN, je zegt dat het er niet toe doet, voor jouw misschien niet, maar in de Nederlandse taal hebben meerdere punten (en zeker als je er 3 typt) een andere betekenis dan 1. Voor mij doet het er wel toe, maar nogmaals, ik val er niet zwaar over. het viel me op en ik maakte er een opmerkingkje over, en nu zijn er al duizend woorden aan verspilt, dat was niet de bedoeling :) Of je nu forums of fora gebruikt, daar til ik niet zo zwaar aan, ik weet zelfs niet helemaal zeker of forums incorrect is, en bovendien is het niet een woord dat in elke zin voorkomt.
Tot slot (en ik wil hiermee het laatste hierover van mijn kant gezegd hebben :)), als jij het prettiger vind om een extra punt te zetten, hou je dan vooral niet in, dat bevordert waarschijnlijk je humeur dan eveneens, en goedgehumeurde mensen zijn altijd aangenamer :D Het is gewoon zo, als er 3 punten achter een zin staan, dan houd ik daar bij het lezen automatisch een pauze, en bij jouw post had ik toen veel gepauzeerd :)

En hier stop ik dus met men off-topic geleuter :) (of ik doe er allessinds een poging voor :))
ok, da's duidelijk... om eerlijk te zijn, denk ik dan dat het probleem bij jou ligt... je hoeft toch niet over elk leesteken na te denken?? ik zou zeggen, gewoon doorlezen en als het niet klopt merk je het vanzelf wel... er zijn meerdere mensen die het doen, dus t is niet zo dat ik een hele rare afwijking heb ofzo... waarom mag het soms wel, maar niet altijd?? lijkt me dan alleen nog maar verwarrender...  en ook als je iets goed bedoeld kan het een ander nog wel storen... je wilde er blijkbaar toch wat mee zeggen en dan weet je ook dat zoiets goed of minder goed kan vallen... sorry dat ik misschien een beetje geprikkeld reageerde... k had misschien beter vanmiddag de kwalificatie kunnen kijken ipv vanmorgen ;) al was mn humeur vandaag verder wel dik in orde... wat mij betreft alleen op iemands spelling of typegewoonten reageren als het echt dramatisch is... en 10x liever een slecht getypte of slecht gespelde post met goede inhoud dan een grammaticaal perfecte post met allemaal dure woorden zonder inhoud...wat mij betreft ook genoeg hierover...

scho0634

Dan zetten we nu maar één 'punt' achter deze discussie. :)

Niet te lang doorgaan, want morgen moeten we vroeg op.

_Makke_

Citaat van: 0634 op 11 oktober 2008 - 21:37:15
Dan zetten we nu maar één 'punt' achter deze discussie. :)

Niet te lang doorgaan, want morgen moeten we vroeg op.

Idd! Al zal het hier gewoon wakker blijven zijn, straks uitgaan, ongeveer om 4uur thuis... Voor die 2uurtjes slaap ::).

Ik hoop alvast op een spannende race, kwestie dat ik zeker wakker blijf :D