Man van de race: Japan

Gestart door Supermariobros, 12 oktober 2008 - 08:48:38

« vorige - volgende »

De gekende vraag

Alonso
11 (47.8%)
Kubica
2 (8.7%)
Raikkonen
2 (8.7%)
Piquet
1 (4.3%)
Trulli
1 (4.3%)
Bourdais
0 (0%)
Vettel
0 (0%)
Massa
4 (17.4%)
Iemand anders, wie?
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 18


Folkert

Als Kubica dit jaar WK word is dat zeker verdient en ook heb ik er geen moeite mee omdat hij slechts maar 1 overwinning heeft. Waar ik meer moeite mee heb is dat Hamilton weer geen WK is geworden dan :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Williams

Citaat van: Burorri op 14 oktober 2008 - 15:04:06
Als Kubica dit jaar WK word is dat zeker verdient en ook heb ik er geen moeite mee omdat hij slechts maar 1 overwinning heeft. Waar ik meer moeite mee heb is dat Hamilton weer geen WK is geworden dan :P

Dat begrijp ik volkomen...dan heb je zoveel bereikt en dat laat je het maar varen???!!!
Tip: http://formula1autosport.hyves.nl
(mijn eigen hyve, word elke dag up-to-date gehouden)

_Makke_

Citaat van: Williams op 14 oktober 2008 - 15:29:59
Citaat van: Burorri op 14 oktober 2008 - 15:04:06
Als Kubica dit jaar WK word is dat zeker verdient en ook heb ik er geen moeite mee omdat hij slechts maar 1 overwinning heeft. Waar ik meer moeite mee heb is dat Hamilton weer geen WK is geworden dan :P

Dat begrijp ik volkomen...dan heb je zoveel bereikt en dat laat je het maar varen???!!!

Inderdaad, Lewis stond zondag op met het gedacht: "Ach die wereldtitel, eigenlijk is dat niets voor mij, ik ga die aan Massa of Kubica laten".

Komaan seg, hij maakte een fout ja, hij ging te laat in de remmen, die fout is al door zovelen gemaakt in de eerste bocht...

scho0634

Citaat van: Burorri op 14 oktober 2008 - 15:04:06
Als Kubica dit jaar WK word is dat zeker verdient en ook heb ik er geen moeite mee omdat hij slechts maar 1 overwinning heeft. Waar ik meer moeite mee heb is dat Hamilton weer geen WK is geworden dan :P
Wéér niet?

Hoezo weer niet? Hij komt net kijken, man.

Jasper

Als je twee seizoen na elkaar de titel zou verliezen in de laatste 2 GP's, dan is "weer niet" op zijn plaats dacht ik zo. ;)

Folkert

Citaat van: 0634 op 14 oktober 2008 - 21:37:47
Citaat van: Burorri op 14 oktober 2008 - 15:04:06
Als Kubica dit jaar WK word is dat zeker verdient en ook heb ik er geen moeite mee omdat hij slechts maar 1 overwinning heeft. Waar ik meer moeite mee heb is dat Hamilton weer geen WK is geworden dan :P
Wéér niet?

Hoezo weer niet? Hij komt net kijken, man.
Euh, ben je vorig jaar vergeten? Daar had hij een zeer en zeer realistische kans op te titel. Mijn ogen waren meer gericht op: Vorig jaar had hij het kunnen halen, dit jaar zou het dan zijn dat hij het weer niet haalt.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Jasper op 15 oktober 2008 - 01:27:42
Als je twee seizoen na elkaar de titel zou verliezen in de laatste 2 GP's, dan is "weer niet" op zijn plaats dacht ik zo. ;)
Als je de loopbaan van Nigel Mansell een beetje gevolgd heb, dan weet je pas wat 'wéér geen kampioen' betekend :)

Folkert

Citaat van: 0634 op 15 oktober 2008 - 06:54:18
Citaat van: Jasper op 15 oktober 2008 - 01:27:42
Als je twee seizoen na elkaar de titel zou verliezen in de laatste 2 GP's, dan is "weer niet" op zijn plaats dacht ik zo. ;)
Als je de loopbaan van Nigel Mansell een beetje gevolgd heb, dan weet je pas wat 'wéér geen kampioen' betekend :)
Ja dat zeker, hij is een enorm onderschatte coureur door velen. En dat omdat hij slechts 1 titel heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)