Jouw Favoriete coureur

Gestart door Folkert, 25 september 2008 - 14:16:54

« vorige - volgende »

Wizard

Volgens mij wilt Audi helemaal niks (wat F1 betreft). Even offopic, maar heeft Audi niet ooit eens een F1 protoype gebouwd??

Wizard

Om mijn eigen vraag te beantwoorden;



Ja. :lol:

Ferrari 2010

Das geen prototype hé, das een photoshop :)

Mijn favoriet was Schumacher, nu gewoon beide Ferrari coureurs.
Waarom Schumacher? Sja, ik was jong, dan kies je een favoriet op één of andere leuke actie. Maar dat maakt niet dat ik niet achter mijn keuze voor Schumi sta, hij was echt mijn absolute favoriet. Hij is men favoriet sinds 1999, het jaar dat Mika zijn laatste titel nam.

Favoriete team moet ik niet meer vermelden denk ik :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 25 september 2008 - 18:51:26
Das geen prototype hé, das een photoshop :)

Mijn favoriet was Schumacher, nu gewoon beide Ferrari coureurs.
Waarom Schumacher? Sja, ik was jong, dan kies je een favoriet op één of andere leuke actie. Maar dat maakt niet dat ik niet achter mijn keuze voor Schumi sta, hij was echt mijn absolute favoriet. Hij is men favoriet sinds 1999, het jaar dat Mika zijn laatste titel nam.

Favoriete team moet ik niet meer vermelden denk ik :)
Nou, ik ben erg benieuwd ;)

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 25 september 2008 - 19:06:52
Citaat van: Ferrari 2008 op 25 september 2008 - 18:51:26
Das geen prototype hé, das een photoshop :)

Mijn favoriet was Schumacher, nu gewoon beide Ferrari coureurs.
Waarom Schumacher? Sja, ik was jong, dan kies je een favoriet op één of andere leuke actie. Maar dat maakt niet dat ik niet achter mijn keuze voor Schumi sta, hij was echt mijn absolute favoriet. Hij is men favoriet sinds 1999, het jaar dat Mika zijn laatste titel nam.

Favoriete team moet ik niet meer vermelden denk ik :)
Nou, ik ben erg benieuwd ;)
Dan houd ik je nog even in spanning ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sloggerke

In den beginne.... Ronnie Peterson en euh...Mario Andretti (schaam, schaam... maar was nog jong..) en Gilles Villeneuve.

En toen was er Ayrton Senna.. die man WAS de F1.
Na Senna is de F1 niet meer wat het geweest is vind ik persoonlijk.

Nadien nog wat "sympathie" gehad voor Häkkinen.
En nu voor Alonso en Kubica.

Nu meer fan van de techniek die er achter steekt dan van de piloten eigenlijk. (Want tenslotte is het eveneens een strijd tussen ingenieurs. Misschien nog meer dan tussen piloten.)
En dus fan van Honda en Toyota. (Al kan ik begot niet uitleggen waarom.. Het is gewoon zo. Net als ik vroeger voor Lotus en Tyrrel was.)

McLaren_über_alles

Vroeger: Hakkinen
Na z'n tijdperk was het Kimi, maar die liefde was nooit zo fel al bij Hakkinen.
Sinds vorig jaar met voorsprong Lewis. Schitterend rijder (als groentje in de F1 zo'n dingen laten zien, gaat er steeds voor 200% voor, heeft ballen aan z'n lijf, probeert steeds aan te vallen en rijdt geweldig in de regen). Alleszins (een van) de meest getalenteerde rijders van het pak.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

meatball

Vroeger Schumacher en nu Massa natuurlijk en ik vertel geen geheim als ik zeg dat Kimi van mij zo snel mogelijk uit de Ferrari mag.
Ja Ferrari is al jaren mij favo team.Toen ik pas f1 keek was ik fan van Piquet,zijn zoontje valt nu dus zwaar tegen. Ook voor Vettel en Toro Rosso heb ik een boontje
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Doefie

En kun je ook argumenteren waarom? :)

Citaat van: sloggerke op 25 september 2008 - 19:25:29
In den beginne.... Ronnie Peterson en euh...Mario Andretti (schaam, schaam... maar was nog jong..) en Gilles Villeneuve.

Absoluut niets om over te schamen! Mario Andretti is één van de meest getalenteerde overall-coureurs die ge u kunt voorstellen. Wereldkampioen Formule 1, viermaal ChampCar-kampioen en tweemaal vice, winnaar van de Indy500 en een tweede en derde plaats in LeMans. Plus hij is de enige van de huidige generatie coureurs die ik persoonlijk nog een poging zie doen om zich te kwalificeren voor de Indy500 op zijn 63e...

Citaat van: sloggerke op 25 september 2008 - 19:25:29Nu meer fan van de techniek die er achter steekt dan van de piloten eigenlijk. (Want tenslotte is het eveneens een strijd tussen ingenieurs. Misschien nog meer dan tussen piloten.)

Bah, ik weet het niet. De 22 wagens zien er tegenwoordig allemaal standaard hetzelfde uit, misschien ergens een miniscull vleugeltje meer of minder. De tijd van de grote experimenten is voorbij, zoals destijds het groundeffect op de Lotus of de zeswielers.

leproffesseur

De correur die het meest indruk heeft gemaakt op mij
is eigenlijk nog altijd Ayrton senna.Daar komt nog bij dat ik de
wagens en circuits in zijn periode mooier vond.Ik ben trouwens de f1 regelmatig
blijven volgen vanaf 88 .Jaques villeneuve en hakkinnen waren ook mijn favorieten
al geef ik toe dat villeneuve zonder de beste auto waarschijnlijk nooit kampioen was geworden.
Favoriete team dan.Moeilijke keuze want als ferrari een mooie wagen weet te bouwen (zoals dit jaar)
ben ik wel fan.Willams,mclaren en red bull zie ik ook graag rijden.Favoriete moterbouwer is honda
en renault .

Eric

Het begon bij mij met Hakkinen, nadien ging het over naar Kimi...

Op dit moment zijn het Kimi, Vettel, Kubica en Hamilton

amp

Bij mij is het identiek als bij McLaren_über_alles , ik ben beginnen kijken in 1998 en Häkkinen en McLaren werden mijn rijder en team.
Sinds vorig jaar kwam Hamilton dan tevoorschijn, en hij is een rijder naar mijn hart.

Folkert

Heb trouwens ook nog een hoop coureurs waar ik een zwak voor had: Berger, Alesi, Villeneuve, Hill, Zanardi.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Senna, Mansell. De intelligente snelle en de snelle vechter. Had een zwak voor alle 2. Nu Kimi en Heidfeld. Teams Brabham, Williams en BMW-Sauber. Ze zijn misschien alle 2 wel de beste maar McLaren en vooral Ferrari boeien me voor geen meter. Dat is niet van nu maar heb dat altijd al gehad. Ook toen Senna en Kimi in deze auto's wk winnaars werden. Ik heb die man nooit meegemaakt maar veel over gehoord van mijn vader die hem heeft zien racen , boeken, foto's en filmbeelden dat was een echte grote nl. Fangio. Maar zo heeft een ieder zijn favorieten lijkt me.
Some things are too important to be left in the past.

Jan Dijkstra

V.w.b. de coureur ga ik voor Felipe Massa.. Vind em erg sterk dit seizoen en buiten dat, het is een grappig kereltje, aardig en normaal. Als ik m'n voorkeur uit zou moeten spreken voor een team, zou het denk ik geen Ferrari zijn maar Renault. Goed, degelijk team en gaat het zeker volgend seizoen weer helemaal maken.

Even over die foto va de Audi F1.. Ben zeer benieuwd of dit een shopper is, of the real thing.. Dan zou mijn voorkeur van team wel eens heel snel kunnen veranderen.

Ik zeg, Audi met Alonso en Bourdais.. Die hebben nog niks voor volgens jaar toch? Leuk duo.. En in de Audi een dikke V8 Diesel TDI!!!!

Kat in't bakkie!!
F1 is like a box of chocolate.. You never know what you gonna get.