Nieuwe F1-managergame

Gestart door gloudiesaurus, 16 september 2008 - 19:23:47

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Er is eindelijk weer een een nieuwe F1 managergame uit! RTL grand prix manager. Een spel op de pc waarbij je eigen team moet managen zoals die spellen die we vroeger hadden. Jammer genoeg zijn alle namen van coureurs, teams, circuits, etc fictief. Je kunt wel echt je eigen team managen, auto's bouwen, coureurs aannemen, testen ontwikkelen etc. etc.

Internationaal is de game al wat langer uit. Het is een budget titel, het spel kost maar 30 eurie's. Moet wel zeggen dat de reviews in de Engelse pers niet echt denderend waren!

Binnenkort komt de game in Nederland en Belgie met een reclamechampagne.

Hierbij ook wat screenshots van het spel:




GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JVA

Er was ook een managementgame in ontwikkeling
Het stond op deze website, f1cm.co.uk , maar ik heb er niets meer van vernomen. Weet iemand hier iets meer van, of is het een stille dood gestorven??

Jasper

Als ik ernaar google, krijg ik alleen berichten uit 2005. Ik denk dus niet dat we er veel van moeten verwachten.

www.GPRO.se is dan weer wel sterk, maar vrij ingewikkeld.

gloudiesaurus

Citaat van: JVA op 05 oktober 2008 - 15:41:32
Er was ook een managementgame in ontwikkeling
Het stond op deze website, f1cm.co.uk , maar ik heb er niets meer van vernomen. Weet iemand hier iets meer van, of is het een stille dood gestorven??

Dit plan kwam uit Engeland, ze hebben al diverse malen geroepen dat ze gingen releasen etc. maar het kwam er nooit van. Inmiddels zijn ze ook al een paar jaar bezig en is het de laatste tijd erg stil. Denk niet we er veel meer van moeten verwachten...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is