F1Pits.net overgenomen

Gestart door gloudiesaurus, 14 september 2008 - 21:49:03

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

#30
Citaat van: Schumi nr1 op 16 september 2008 - 19:36:41
Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2008 - 19:18:49
Ik heb F1Pits.net in ieder geval overgenomen om het te laten versloffen! Ik wil juist een gemotiveerde doorstart maken met de huidige redactie.

Ik neem aan dat je bedoeld dat je het overgenomen hebt om het NIET te laten versloffen :D.
Laten we dat hopen :)

Qua nieuws is het de laatste tijd inderdaad wel gebetert, maar ik mis een nieuwe stroom aan jonge gemotiveerden. Enkele jaren geleden zijn Jasper en doef erbij gekomen, maar ook hun programma wordt met de jaren drukker denk ik. Er zou een jaarlijkse instroom van vers bloed moeten zijn. Niet dat het oude weg moet, wel dat het regelmatiger aangevuld moet worden. De afgelopen jaren zijn er jaarlijks 1, hooguit 2 nieuwe redactieleden gestart, dat is net iets te weinig denk ik. Ook columns zijn er te weinig, een raceverslag waarin de hoogtepunten worden geschreven is ook altijd leuk om nog eens te lezen. Vooral columns zoals die van Luc destijds, het is te weinig tegenwoordig.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Citaat van: Ferrari 2008 op 16 september 2008 - 19:40:02
Citaat van: Schumi nr1 op 16 september 2008 - 19:36:41
Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2008 - 19:18:49
Ik heb F1Pits.net in ieder geval overgenomen om het te laten versloffen! Ik wil juist een gemotiveerde doorstart maken met de huidige redactie.

Ik neem aan dat je bedoeld dat je het overgenomen hebt om het NIET te laten versloffen :D.
Laten we dat hopen :)

Qua nieuws is het de laatste tijd inderdaad wel gebetert, maar ik mis een nieuwe stroom aan jonge gemotiveerden. Enkele jaren geleden zijn Jasper en doef erbij gekomen, maar ook hun programma wordt met de jaren drukker denk ik. Er zou een jaarlijkse instroom van vers bloed moeten zijn. Niet dat het oude weg moet, wel dat het regelmatiger aangevuld moet worden. De afgelopen jaren zijn er jaarlijks 1, hooguit 2 nieuwe redactieleden gestart, dat is net iets te weinig denk ik. Ook columns zijn er te weinig, een raceverslag waarin de hoogtepunten worden geschreven is ook altijd leuk om nog eens te lezen. Vooral columns zoals die van Luc destijds, het is te weinig tegenwoordig.

Mooie taalfout van mij ;D Ik bedoel uiteraard niet laten versloffen haha. Ik begrijp jullie punten, ik weet waar ik aan kan gaan werken... Ik heb er vertrouwen in (anders nam ik de site ook niet over :P). Ik allereerst de stand aanpassen, dan de webstrijd... En ik heb nog wel ideen hoe ik het een en ander een nieuw impuls kan geven :) Maar ik moet zeggen dat ik al jullie input waardeer!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Maar maak de startpagina niet zo "clean" als F1news.nl. Puur mijn smaak. Dus zeker niet negatief bedoeld. Trouwens fijn dat je tot nu toe iedereen te woord staat.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Citaat van: janke op 16 september 2008 - 20:10:16
Maar maak de startpagina niet zo "clean" als F1news.nl. Puur mijn smaak. Dus zeker niet negatief bedoeld. Trouwens fijn dat je tot nu toe iedereen te woord staat.

We gaan niets aan F1Pits.net veranderen, ik wil in ieder geval niets op zijn kop gaan zetten :) Dus dat soort zaken gaat zeker niet gebeuren. F1News.nl en F1Pits.net blijven aparte websites... F1News.nl hoofdzakelijk voor Nederland en F1Pits.net hoofdzakelijk voor Vlaanderen..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Zal eens kijken of mijn account nog werkt. Ben altijd wel graag gekomen op F1.NEWS wat absoluut geen verkeerde site/forum is.  ;)

Jasper

Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2008 - 19:53:46Ik allereerst de stand aanpassen

Die is sinds zondagavond weer up-to-date hoor. :)

Alan Blues

Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2008 - 20:56:44
F1News.nl hoofdzakelijk voor Nederland en F1Pits.net hoofdzakelijk voor Vlaanderen..

Let er dan ook wel op dat de taal tussen beide sites nog klopt.... Het woord 'versloffen' heb ik hier in België nog nooit gehoord.... ;)

Maar alvast een geweldige DANK U aan Ramses die het hier de laatste jaren heeft voortgetrokken en Geert die de vlam aan de lont heeft gezet van deze site. En uiteraard aan het hele redactieteam die zich inzetten voor alle laatste nieuwsjes.

Ik moet sommige forummers tegenspreken als ze zeggen dat het nieuws hier te laat komt. Blijf er aan denken dat dit een vrijwilligersforum is en mensen soms andere zaken te doen hebben dan zich 100% in de F1 te smijten. Ook een reden waarom ik nooit toegehapt heb om in de redactie te komen...

Welkom aan de nieuwe webmaster! Verander er niet te veel aan en maak er geen commercieel gedoe van. Schaaf het een beetje bij en laat het forum zijn gang gaan. Ik heb nog steeds een zware kater van de overname van F1Portal door ene spanjaard die het door winstbejag naar de kloten heeft gekregen... Vandaar m'n eeuwige angst voor overnames van sites....

Maar ik ken je nog niet, dus: geef er een lap op!!!!  :)

FerrariMan

Kunnen we Alan ook niet verkopen?  :)

Tim C

Dan moest Ramses zelf 2 bakken Duvel bijleggen...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 17 september 2008 - 11:25:22
Dan moest Ramses zelf 2 bakken Duvel bijleggen...
Dat valt dan toch nog goed mee :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Alan Blues

Hélaba!!! Vetzakskes!!! Mij zo willen wegdoen!!!  >:( >:(

FerrariMan

Kunnen we ook zijn forumrechten verkopen?  :)

Jasper

Citaat van: Alan Blues op 17 september 2008 - 16:35:19
Hélaba!!! Vetzakskes!!! Mij zo willen wegdoen!!!  >:( >:(

Ge zijt zelf ne vetzak.

meatball

Citaat van: Jasper op 17 september 2008 - 20:42:44
Citaat van: Alan Blues op 17 september 2008 - 16:35:19
Hélaba!!! Vetzakskes!!! Mij zo willen wegdoen!!!  >:( >:(

Ge zijt zelf ne vetzak.
Waw het niveau van het forum gaat nu al omhoog ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

JVA

Anders wil ik Alan wel overkopen. Duvel in overvloed beschikbaar! Alé!

:D