F1Pits.net overgenomen

Gestart door gloudiesaurus, 14 september 2008 - 21:49:03

« vorige - volgende »

janke

Kun je misschien Tim meehelpen om de Webstrijd weer op gang te brengen. Vele handen maken licht werk. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Tja, donderslag bij heldere hemel. Ik ben 6 jaar redactielid geweest.
Samen met Geert en Luc in de kinderschoenen gestaan van de site.
Ik hoop niet dat dit het begin van het einde is.

janke

Weer een zware dag gehad, Martin. ???
Some things are too important to be left in the past.

Martin


janke

Tja, het klinkt zoals altijd van jou positief.
Some things are too important to be left in the past.

Tim C

Martin heeft maar één instelling: "superpositivo" ;)

Ramses

Ja, Martin. Ik ben hier ook 6 jaar geweest. Maar ondertussen heb ik een job als account manager, en 's avonds heb je onvoldoende tijd om je deftig met een site bezig te houden.

Dat is ook duidelijk te merken geweest de afgelopen maanden. Daarom: ofwel laten uitsterven, of overlaten aan iemand die er zich wel mee kan bezighouden. Geert is in de tijd beginnen werken en ermee gestopt, nu is mij dat enkele maanden geleden overkomen.

gloudiesaurus

Citaat van: Schumi nr1 op 15 september 2008 - 22:05:11
Benieuwd of de rook wit wordt of zwart zal blijven...

wat bedoel je hiermee?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Martin op 15 september 2008 - 23:44:30
Tja, donderslag bij heldere hemel. Ik ben 6 jaar redactielid geweest.
Samen met Geert en Luc in de kinderschoenen gestaan van de site.
Ik hoop niet dat dit het begin van het einde is.


Waarom het begin van het einde..? Ik zie dit juist als een mooie kans om de site naar een hoger niveau te brengen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: janke op 15 september 2008 - 22:08:48
Kun je misschien Tim meehelpen om de Webstrijd weer op gang te brengen. Vele handen maken licht werk. ;)

We zullen eens gaan kijken wat er allemaal beter moet :) In ieder geval wil ik proberen volgend jaar weer een mooie hoofdprijs (bij voorkeur een bezoek aan een GP) aan de webstrijd te hangen. Als jullie de site allemaal trouw blijven moet dat mogelijk zijn ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2008 - 14:32:48
Citaat van: janke op 15 september 2008 - 22:08:48
Kun je misschien Tim meehelpen om de Webstrijd weer op gang te brengen. Vele handen maken licht werk. ;)

We zullen eens gaan kijken wat er allemaal beter moet :) In ieder geval wil ik proberen volgend jaar weer een mooie hoofdprijs (bij voorkeur een bezoek aan een GP) aan de webstrijd te hangen. Als jullie de site allemaal trouw blijven moet dat mogelijk zijn ;)
Dat zou leuk zijn :) Overigens is het ook altijd leuk dat er naast een knaller van een hoofdprijs ook voor de rest van de top 20 prijzen zijn. dat houdt degenen die wat meer naar achteren staan ook gemotiveerd (net zoals de Q8 brandstofcheques die destijds bij elke GP te winnen waren)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

JVA

Succes aan de nieuwe beheerder!! Voor de rest blijft de redactiegroep op post, dus zal er wel niet veel veranderen!
Het nieuws kom ik nog steeds op mijn oude liefde lezen!  ;)

Schumi nr1

Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2008 - 14:30:00
Citaat van: Schumi nr1 op 15 september 2008 - 22:05:11
Benieuwd of de rook wit wordt of zwart zal blijven...

wat bedoel je hiermee?

Ik bedoel daarmee, met alle respect voor de redactieleden en hun privéleven buiten deze site, dat F1pits afgelopen jaar niet gepresteerd heeft zoals we dat gewoon zijn. Iets nieuws lees je hier niet tussen de nieuwsberichten, meestal zijn het berichten die al een dag of langer eerder gepubliceerd zijn op andere F1 sites. De rangschikking op de homepage worden niet bepaald frequent up to date gehouden. De Webstrijd viel vorig jaar nog mee, we moesten soms wel een weekje of soms zelfs twee weken wachten op onze punten maar we zagen toch een resultaat van onze voorspellingen. Dat kan je zeker niet zeggen over de Webstrijd van dit jaar. F1pits is vast en zeker al bezoekers verloren door deze verwaarlozingen. Ik hoop dat jij de site kan doen herleven, want het is anders wel aangenaam om hier te vertoeven, een toffe community op dit forum. Alvast veel succes hiermee!!

gloudiesaurus

Citaat van: Schumi nr1 op 16 september 2008 - 17:24:08
Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2008 - 14:30:00
Citaat van: Schumi nr1 op 15 september 2008 - 22:05:11
Benieuwd of de rook wit wordt of zwart zal blijven...

wat bedoel je hiermee?

Ik bedoel daarmee, met alle respect voor de redactieleden en hun privéleven buiten deze site, dat F1pits afgelopen jaar niet gepresteerd heeft zoals we dat gewoon zijn. Iets nieuws lees je hier niet tussen de nieuwsberichten, meestal zijn het berichten die al een dag of langer eerder gepubliceerd zijn op andere F1 sites. De rangschikking op de homepage worden niet bepaald frequent up to date gehouden. De Webstrijd viel vorig jaar nog mee, we moesten soms wel een weekje of soms zelfs twee weken wachten op onze punten maar we zagen toch een resultaat van onze voorspellingen. Dat kan je zeker niet zeggen over de Webstrijd van dit jaar. F1pits is vast en zeker al bezoekers verloren door deze verwaarlozingen. Ik hoop dat jij de site kan doen herleven, want het is anders wel aangenaam om hier te vertoeven, een toffe community op dit forum. Alvast veel succes hiermee!!

Dank, mijn streven is om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. Voor de rangschikking heb ik al een oplossing bedacht waarmee deze meteen up-to-date zijn zijn :) De wedstrijd is het volgende!

En qua nieuws is F1Pits de laatste tijd al een stuk beter vind ik.

Ik heb F1Pits.net in ieder geval overgenomen om het te laten versloffen! Ik wil juist een gemotiveerde doorstart maken met de huidige redactie.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Schumi nr1

#29
Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2008 - 19:18:49
Ik heb F1Pits.net in ieder geval overgenomen om het te laten versloffen! Ik wil juist een gemotiveerde doorstart maken met de huidige redactie.

Ik neem aan dat je bedoeld dat je het overgenomen hebt om het NIET te laten versloffen :D.