F1Pits.net overgenomen

Gestart door gloudiesaurus, 14 september 2008 - 21:49:03

« vorige - volgende »

McChouffe

#60
Citaat van: FerrariMan op 19 september 2008 - 09:08:30
En bij deze is dit topic naar de verdoemenis.

Altijd als gij tussenkomt  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Citaat van: McChouffe op 19 september 2008 - 10:38:20
Citaat van: FerrariMan op 19 september 2008 - 09:08:30
En bij deze is dit topic naar de verdoemenis.

Altijd als gij tussenkomt  :D

Het is allemaal de schuld van de FIA.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Alan Blues

Slotje? Welk slotje? ;)

Dit topic is inderdaad om zeep...  :D :D :D

Ferrari 2010

We're back in bussiness 8)

Citaat van: Jasper op 19 september 2008 - 10:57:23
Citaat van: McChouffe op 19 september 2008 - 10:38:20
Citaat van: FerrariMan op 19 september 2008 - 09:08:30
En bij deze is dit topic naar de verdoemenis.

Altijd als gij tussenkomt  :D

Het is allemaal de schuld van de FIA.
Lang leve de FIA, zonder hen had FerrariMan dit topic niet verpest en waren we hier nog serieus bezig!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Ik heb het slotje er weer af gehaald... op de andere forums werken we altijd met slotjes maar ik heb hier begrepen dat hier juist niet het geval is. Dus pas ik me daar aan he.

Ik ben btw een weekje met verlof en zaterdag weer terug ;) Vandaar de latere reactie!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jasper

Voor alle duidelijkheid: dat het slotje weg is, wil niet zeggen dat het nu de bedoeling is om de topic vol te spammen he. ;)

Alan Blues

Citaat van: gloudiesaurus op 22 september 2008 - 18:35:46
Ik heb het slotje er weer af gehaald... op de andere forums werken we altijd met slotjes maar ik heb hier begrepen dat hier juist niet het geval is. Dus pas ik me daar aan he.

Ik ben btw een weekje met verlof en zaterdag weer terug ;) Vandaar de latere reactie!

Hier komen slotjes maar heel zelden voor... Maar dit is ook geen forum als een ander. :)
Op het F1-forum kunnen we het wel eens oneens zijn met elkaar (zacht uitgedrukt, hé? ;) ), maar dat wordt snel opzij gezet door verder te lullen op de andere fora van deze site...

Het komt hier wel steeds terug op z'n pootjes. En de mensen die hier onsympathiek doen, die zullen zichzelf wel elimineren op termijn... Haha!!  :D

Nonkel Alan heeft gesproken... ;)

McChouffe

Citaat van: Jasper op 22 september 2008 - 23:31:36
Voor alle duidelijkheid: dat het slotje weg is, wil niet zeggen dat het nu de bedoeling is om de topic vol te spammen he. ;)

Flauw. Heel flauw.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.


FerrariMan

Citaat van: gloudiesaurus op 16 september 2008 - 19:18:49
Voor de rangschikking heb ik al een oplossing bedacht waarmee deze meteen up-to-date zijn zijn :) De wedstrijd is het volgende!
Misschien ligt het aan mij maar momenteel gaat de stand/kalender nog altijd niet. Of ik mis iets...  ;)

Jasper

De stand op de voorpagina en het GP-blokje zijn wel weer altijd up-to-date, maar de aparte pagina's stand en kalender doen het inderdaad nog altijd niet.

gloudiesaurus

Ik doe mijn best! Ook de webstrijd is nog niet up-to-date... hier wordt aan gewerkt. En we proberen het zo te verhelpen zodat het in de toekomst ook up-to-date is...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Red BaRON

Nog 1 race te gaan  :-[  :'(

Ik hoop dat de stand van Webstrijd toch nog goed komt, nu wel eens echt weten waar ik sta/ben terecht gekomen uiteindelijk  ;) :-\

Maar ik kijk ook uit naar 2009 dan !  ;)

gloudiesaurus

Citaat van: Red BaRON op 28 oktober 2008 - 22:27:42
Nog 1 race te gaan  :-[  :'(

Ik hoop dat de stand van Webstrijd toch nog goed komt, nu wel eens echt weten waar ik sta/ben terecht gekomen uiteindelijk  ;) :-\

Maar ik kijk ook uit naar 2009 dan !  ;)

Tim gaat het oplossen! Het probleem zit het hem er eigenlijk in dat het script waar we nu mee werken eigenlijk voor eenmalig gebruik is ontwikkelt. Tim gaat het aanpassen zodat het goed komt en zodat we deze problemen ook volgend jaar niet meer hebben... Helaas heeft ook Tim het druk en kost het aanpassen ook enige tijd. Maar hij heeft me beloofd het zo snel mogelijk af te ronden!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is