F1Pits.net overgenomen

Gestart door gloudiesaurus, 14 september 2008 - 21:49:03

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Beste bezoekers van F1Pits.net

Ik wil hierbij laten weten dat ik met mijn bedrijf F1Pits.net overgenomen heb. Wij zijn geen onbekende in de Formule 1 – websites wereld, we onder andere ook eigenaar van F1News.nl (Nederlandse markt) en OneStopStrategy.com (internationale markt).

Er zal verder weinig voor jullie veranderen! Ik wil F1Pits.net met de huidige redactie voort zetten op de manier zoals de afgelopen jaren aan de website is gewerkt. Waar mogelijk verbeteren en voordelen halen uit onze combinatie van onze andere websites.

Hopelijk jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

scho0634

Oh, eh nou gefeliciteerd dan.  :)

Ik hoop inderdaad dat er niet veel verandert want ik vind dat de heren beheerders het tot dusver altijd geweldig hebben gedaan. Maar goed, misschien zien jullie nog ruimte voor verbetering.

gloudiesaurus

we gaan gewoon door met de heren beheerders, dus er veranderd verder weinig... :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Nou succes dan maar zou ik zeggen. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

F1NEWS!! Heb ik ook een account. Wel al lang niet meer geweest. Was wel een leuk forum!!

meatball

Het is hier goed zoals het is,maar dat zal wel zo blijven zeker :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky

Ale proficiat met jullie aanwinst.

Franky
Franky Reymenants

FerrariMan

Dit komt wel heel erg uit de lucht gevallen...

Wat gaat die 'overname' dan eigenlijk inhouden als ik vragen mag?

Ferrari 2010

#8
Welkom zeker? :) Maar je zegt dat er niets gaat veranderen, als je iets overneemt zet je het doorgaans toch wat meer naar je hand? Je zal toch enkele plannen hebben met de pits, of is het puur een investeringkje?

Overigens, nog een vraagje, wat is je naam? gloudiesaurus is hoop ik toch je nickname :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Franky

Citaat van: Ferrari 2008 op 15 september 2008 - 11:35:30
Overigens, nog een vraagje, wat is je naam? gloudiesaurus is hoop ik toch je nickname :)

Ik neem aan dat dit Gloudemans Peter zal zijn.
Franky Reymenants

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 15 september 2008 - 09:52:44
Dit komt wel heel erg uit de lucht gevallen...

Wat gaat die 'overname' dan eigenlijk inhouden als ik vragen mag?

Zolang het maar niet zo gaat als F1racing.net, want dat ging in een rap tempo achter uit door verouderd Forum.
Natuurlijk zaten daar ook een paar raddraaiers die de hele zooi hebben dood getrapt.
Helaas waren dat paar te fanatieke subjectieve Schumacher/Ferrari Fans en paar Mclaren fans.
Zoals Shucmaher suprme ofzoiets.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 15 september 2008 - 09:52:44
Dit komt wel heel erg uit de lucht gevallen...

Wat gaat die 'overname' dan eigenlijk inhouden als ik vragen mag?

De taken van Ramses die worden overgenomen door gloudiesaurus. Veel meer zal er niet veranderen volgens mij. ;)

Ferrari 2010

Was Ramses dan eigenaar van de site? Ik dacht dat Geert dat nog steeds was, maar dat Ramses de site beheerde? Ik ga er vanuit dat Tim blijft, dus dan heb ik er alle vertrouwen in dat alles blijft lopen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

#13
Citaat van: Ferrari 2008 op 15 september 2008 - 11:35:30
Welkom zeker? :) Maar je zegt dat er niets gaat veranderen, als je iets overneemt zet je het doorgaans toch wat meer naar je hand? Je zal toch enkele plannen hebben met de pits, of is het puur een investeringkje?

Overigens, nog een vraagje, wat is je naam? gloudiesaurus is hoop ik toch je nickname :)

Ik ben inderaad Peter Gloudemans :)

Ik vind dat de site zoals deze nu is grootendeels als goed staat, "never change a winning team". De huidige redactie blijft, alleen Ramses neemt afscheid omdat hij helaas geen tijd meer heeft voor de site ivm zijn baan.

Ik zie wel kleine verbeteringen, zo kan bijv. de WK-stand wel up-to-date en kunnen we misschien nog wat meer met foto's doen. Maar ik ga eerst eens met de redactie in conclaaf ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Schumi nr1

Benieuwd of de rook wit wordt of zwart zal blijven...