GP van Italië

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 19:37:54

« vorige - volgende »

Tim C

Bravisimo Sebastian!

Oververdiend!

TheIceman

Proficiat aan Vettel!

En van mij mag Hamilton uit de uitslag geschrapt worden! :(

TurboBoost

Goed gedaan Vettel.
De eerste van vele overwinningen.
Op naar WK.

TheIceman

Overigens wel weer de gekende volksliederencombi hè.. Duits en Italiaans.. Wanneer hebben we dat eerder gehoord?!

Niels_

Citaat van: TheIceman op 14 september 2008 - 15:24:35
Overigens wel weer de gekende volksliederencombi hè.. Duits en Italiaans.. Wanneer hebben we dat eerder gehoord?!
En het zal niet de' laatste keer zijn!

meatball

Zeer mooie race van vettel,echt top,wel raar dat Hamilton Massa niet meer aanviel.Goed resultaat van Massa met oog op het wk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Schumi nr1

Citaat van: Scuderia91 op 14 september 2008 - 15:41:15
Citaat van: TheIceman op 14 september 2008 - 15:24:35
Overigens wel weer de gekende volksliederencombi hè.. Duits en Italiaans.. Wanneer hebben we dat eerder gehoord?!
En het zal niet de' laatste keer zijn!

Dit was even een nostalgisch moment voor menig Ferrari/Schumifan. Een oververdiende overwinning van Sebaske Vittel! Maar dan wel een Vittel die vleugeltjes heeft.

Tim C


Schumi nr1

Citaat van: Tim op 14 september 2008 - 15:45:59
Vettel ;)

Was ludiek bedoeld :) ;). Mss moest ik dat duidelijk maken met een emoticon :).

McLaren_über_alles

Citaat van: meatball op 14 september 2008 - 15:44:46
Zeer mooie race van vettel,echt top,wel raar dat Hamilton Massa niet meer aanviel.Goed resultaat van Massa met oog op het wk.

Had precies problemen denk ik. Hij reed het gat van 8 seconden toe op een drie tal ronden, en plots was het vet helemaal van de soep... Zou mij niet verwonderen dat z'n banden op de opdrogende baan ah verbranden waren (zeker aangezien de banden bij de McLaren's sneller op temperatuur komen...)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

robbert

Goeie race van Vettel, maar massa toch ook wat knap, hij loopt tenminste een punt in. Benieuwd wat de kritimasters gaan zeggen over Hamilton, of zullen ze zeggen dat dat normaal is wat hij deed bij Webber en Glock???
Die Hamilton moet toch wel wat veiliger rijden hoor, het is mss wat spektakel maar als je zo maar spektakel kunt maken, dan ben je ook wel wat laf bezig hoor.

Go massa !!!!!!!!

janke

Prima race van Vettel natuurlijk. Ook een prima race van BMW. Hebben vandaag goede zaken gedaan. Massa en Hamilton komen Heidfeld niet voorbij. :)
Some things are too important to be left in the past.

_Makke_

Citaat van: janke op 14 september 2008 - 16:43:44
Prima race van Vettel natuurlijk. Ook een prima race van BMW. Hebben vandaag goede zaken gedaan. Massa en Hamilton komen Heidfeld niet voorbij. :)

In de eindafrekening. Want ik heb Hamilton toch wel 2x een BMW zien passeren. Voor BMW is alles goed uitgedraaid.

janke

Eind afrekening?? Heidfeld heeft ze toch behoorlijk wat ronden achter zich gelaten.
Some things are too important to be left in the past.

ibileon

dikke race met een terechte overwinaar!
voor de rest wederom veel gezever over lewis en idd op sommige momenten was het erover!
Maar je kan het hem toch ni kwalijk nemen dat hij der honderd procent voor gaat en er alles aan doet om zich aan de top te worstellen.
vorige week gezever dat kimi in het voordeel was omdat hij een halve auto voorlag op lewis en zo lewis van de baan mocht duwen en nu lewis het (ok ) drie keer doet
vergaat de wereld blijkbaar  ::)  ik denk dat 50 procent hier op het verkeerde forum zit en beter op het een of ander ferrariforum zich begeeft want amai zenne
Zeg hier ni da lewis zich alles kan en mag veroorloven maar is toch de man die er volledig voor gaat. Ferrari heb ik vandaag ni veel zien presteren en mss daarom dat lewis het weeral
gedaan heeft.

my opinion