GP van Italië

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 19:37:54

« vorige - volgende »

_Makke_

Citaat van: Burorri op 14 september 2008 - 12:42:17
Citaat van: FerrariMan op 14 september 2008 - 11:55:47
Massa krijgt een nieuwe motor vandaag. Best triest eigenlijk, gezien de 'oude' slechts één kwalificatie mee ging.
Betekend dat hij voor het eerst zonder straf vervangt of gaat hij 10 plekken anaar achter?

*Edit* laat maar, las het net zelf ook.

Nou jaof het slim is......Misschien wel in deze situatie, maar andere kant natuurlijk ook weer niet.

Natuurlijk is het slim. Ze veranderen die motor niet voor de lol natuurlijk. Het is inderdaad wel triest dat ze hem nu reeds moeten vervangen, maar als ze denken dat het risico op een motorfalen te groot is, dan is een motorwissel uiteraard de enige juiste oplossing.

Folkert

Citaat van: _Makke_ op 14 september 2008 - 12:51:23
Citaat van: Burorri op 14 september 2008 - 12:42:17
Citaat van: FerrariMan op 14 september 2008 - 11:55:47
Massa krijgt een nieuwe motor vandaag. Best triest eigenlijk, gezien de 'oude' slechts één kwalificatie mee ging.
Betekend dat hij voor het eerst zonder straf vervangt of gaat hij 10 plekken anaar achter?

*Edit* laat maar, las het net zelf ook.

Nou jaof het slim is......Misschien wel in deze situatie, maar andere kant natuurlijk ook weer niet.

Natuurlijk is het slim. Ze veranderen die motor niet voor de lol natuurlijk. Het is inderdaad wel triest dat ze hem nu reeds moeten vervangen, maar als ze denken dat het risico op een motorfalen te groot is, dan is een motorwissel uiteraard de enige juiste oplossing.
Oh, ik dacht dat ze het uit voorzorg deden. Maar wist neit dat er daadwerkelijk iets kapot was. Zal het artikel op nieuw lezen dan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Ze gaan geen motor vervangen als er geen reden is om te denken dat er kans is dat hij het zal begeven tijdens de race. ;)

Wizard

Spa is natuurlijk vrij zwaar voor de motoren, dus de redenatie begrijp ik wel. Toch zou ik hiermee hebben gewacht. Een regenrace brengtvaak verrassingen met zich mee plus worden de motoren beter gekoelt door de regen, wat de levensduur ten goede komt.

Jasper

Massa had al een nieuwe motor, die hij niet in Spa had gebruikt.

TheIceman

#260
Start behind the safety car meende ik te verstaan van Kubica..

Extreme weather banden verplicht.

Doefie

Extreme wets verplicht voor iedereen ... en start achter de Safety Car. Jammer.

Wizard

Las het net. Boehoe, pffffff.


Doefie

Neeee... Bourdais weeral >:(

Tim C

Dan heb ik liever dat ze de start even uitstellen dan dat we deze zever een half uur krijgen...

TheIceman

Safety Car in this lap.

Tim C

Gelukkig!

Een half uur nadat het is beginnen regenen geven ze eindelijk een session wet...

Wizard

Vettel gaat als de brandweer!! Heerlijk!!

Doefie

Vettel: 1'35.1
Kovalainen: 1'36.6

Klein verschilletje.

Tim C

stel je voor...

Ik gun het ze echt... Die mannen slapen de volgende twee weken nog maar twee minuten...