GP van Italië

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 19:37:54

« vorige - volgende »

Niels_

Zo dadelijk krijgen we nog Sebastian Vettel op de pole. ::)

ibileon

massa gaat de beste zaak doen  en lewis en kimi gaan een inhaal wedstrijd mogen rijden

zeph

De McLaren fans roepen nu natuurlijk dat de weergoden door Ferrari zijn omgekocht!

Ferrari 2010

Ik zie iegnelijk niet direct een verschil in de omstandigheden. De baan is nog even warm als daarstraks en het regent ook niet. Hoe kan ze dan plots 2 seconden trager zijn? :-\ Is dit puur omdat er niemand voor rijdt waardoor de rijlijn er zodoende ietsje natter bij ligt?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Oef, mooi van Massa. Raar dat de zelfverklaarde regengod niet kon verbeteren.  ;)

TheIceman

Wat een geweldige qualifying!

Nu hopen op een goede Q3 van Massa.

Niels_

Waarom zit Kubica eigenlijk nog in zijn auto? Die is toch uitgeschakeld als 11e?

ibileon

Citaat van: FerrariMan op 13 september 2008 - 14:33:17
Oef, mooi van Massa. Raar dat de zelfverklaarde regengod niet kon verbeteren.  ;)

in regen rijden of in gietende regen is een verschil denk ik  :)
jammer voor het wk dat dit gebeurd maja

ibileon

Citaat van: Scuderia91 op 13 september 2008 - 14:36:16
Waarom zit Kubica eigenlijk nog in zijn auto? Die is toch uitgeschakeld als 11e?

die blijft zitten tot morgen  ;D

Niels_

Massa heeft nog wel een extra troef, nl. Michael Schumacher. ;D

Ferrari 2010

Citaat van: ibileon op 13 september 2008 - 14:36:27
Citaat van: FerrariMan op 13 september 2008 - 14:33:17
Oef, mooi van Massa. Raar dat de zelfverklaarde regengod niet kon verbeteren.  ;)

in regen rijden of in gietende regen is een verschil denk ik  :)
jammer voor het wk dat dit gebeurd maja
Regen is regen hé :) Nuja, volgens mij staat Massa morgenavond aan de leiding van het wk :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 13 september 2008 - 14:22:48
Jasper, geven ze dit weer ook voor morgen?

Het ziet er nog altijd uit dat het zo goed als droog blijft. Maar een buitje tijdens de race blijft tot de mogelijkheden behoren. En aangezien het koud en vochtig is, zou de baan traag opdrogen. Waarschijnlijk is de kans op een natte baan dus wel groot.

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 september 2008 - 14:32:40
Ik zie iegnelijk niet direct een verschil in de omstandigheden. De baan is nog even warm als daarstraks en het regent ook niet. Hoe kan ze dan plots 2 seconden trager zijn? :-\ Is dit puur omdat er niemand voor rijdt waardoor de rijlijn er zodoende ietsje natter bij ligt?

Het regent met bakken, in Q1 regende het weinig of niet.

FerrariMan

Onze officiële F1Pits weerman.  :)

Niels_

Ik hoop dat Felipe nog wat achter de hand heeft gehouden...

ibileon