Kluns van de race

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 15:51:28

« vorige - volgende »

Wie is voor jullie de kluns van de race?

Raikkonen
9 (37.5%)
Piquet
6 (25%)
Nakajima
3 (12.5%)
Kovalainen
1 (4.2%)
Iemand anders, wie?
5 (20.8%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 12 september 2008 - 15:51:28

Folkert

Ik vind het trouwens tegenstrijdig. Kimi is afgelopen races al neer gezet als Schlemiel omdat hij te passief reed en nooit wat probeerde en maar achter de autos voor hem bleef hangen.
En nu hij een keer alles of neits actie doet en er bij zeer verradelijke weersomstandigheden van afshiet is het ineens een kluns.
Dus Inhalen is klungelig en achter een andere coureur blijven hangen is geen kampioenswaardig.

Ik snap het neit meer.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Kimi's race op zich was sterk. Alleen gaat hij toch wel erg raar de muur in, niet?

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 09 september 2008 - 18:07:17
Kimi's race op zich was sterk. Alleen gaat hij toch wel erg raar de muur in, niet?
Ja, ik zou het niet eens als Kimis fout willen bestempelen. 

Maar buiten dat vind ik dat Kimi hier niet als kluns kan worden afgeschilderd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 09 september 2008 - 18:07:17
Kimi's race op zich was sterk. Alleen gaat hij toch wel erg raar de muur in, niet?

Op het droge was hij goed, in de regen kun je wel zeggen dat het op niets trok.

Wizard

Citaat van: Burorri op 09 september 2008 - 18:04:09
Ik vind het trouwens tegenstrijdig. Kimi is afgelopen races al neer gezet als Schlemiel omdat hij te passief reed en nooit wat probeerde en maar achter de autos voor hem bleef hangen.
En nu hij een keer alles of neits actie doet en er bij zeer verradelijke weersomstandigheden van afshiet is het ineens een kluns.
Dus Inhalen is klungelig en achter een andere coureur blijven hangen is geen kampioenswaardig.

Ik snap het neit meer.

Omdat zijn "do ore die" nergens voor nodig was. Kimi zegt nu nog te geloven in de titel, althans de strijd niet op te geven, dus ik snap zijn gedachte "alles of niets" niet echt.

Ik vind het jammer dat hij zijn race zo vergooide, want Kimi reed een dijk van een race, dat mag zeker gezegd worden.

Folkert

Citaat van: Wizard op 09 september 2008 - 18:15:30
Citaat van: Burorri op 09 september 2008 - 18:04:09
Ik vind het trouwens tegenstrijdig. Kimi is afgelopen races al neer gezet als Schlemiel omdat hij te passief reed en nooit wat probeerde en maar achter de autos voor hem bleef hangen.
En nu hij een keer alles of neits actie doet en er bij zeer verradelijke weersomstandigheden van afshiet is het ineens een kluns.
Dus Inhalen is klungelig en achter een andere coureur blijven hangen is geen kampioenswaardig.

Ik snap het neit meer.

Omdat zijn "do ore die" nergens voor nodig was. Kimi zegt nu nog te geloven in de titel, althans de strijd niet op te geven, dus ik snap zijn gedachte "alles of niets" niet echt.

Ik vind het jammer dat hij zijn race zo vergooide, want Kimi reed een dijk van een race, dat mag zeker gezegd worden.
Die instelling snap ik ene kant wel andere kant niet. Als hij de race als nog had gewonnen was het terecht geweest en heel mooi. Kimi had een overwinning nodig om iets in te lopen. Nu zou Hamilton uitlopen op Kimi weer. Mooie instelling, misschien niet de slimste en had hij beter voor Massa's ritme kunnen gaan.

Persoonlijk vind ik het tegenstrijdig om te zeggen dat hij de kluns van de race is, terwijl hij wel een dijk van een race heeft gereden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Mijn mening is dat ik in deze fase in het kampioenschap een "do ore die" actie overbodig vind. Dat hij op deze manier een goed resultaat verspeelt, zowel van de race als in het WK, maakt hem in mijn ogen de kluns van de race. Dat jij het er niet mee eens bent, vind ik prima. Duizend mensen, duizend meningen.

meatball

Iedereen weet dat ik een bloedhekel heb aan die fin in een Ferrari,maar hem nu hij eindelijk nog eens meerijdt,een kluns noemen is er zwaar over.
Een echte kluns is er in deze race volgens mij niet.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Citaat van: meatball op 09 september 2008 - 20:44:49
Een echte kluns is er in deze race volgens mij niet.

Jawel, de FIA  :(

leproffesseur

De 3 titelkandidaten hebben al veel fouten
gemaakt dit seizoen maar bij ferrari vaak met
opgave tot gevolg .

Wizard

Citaat van: meatball op 09 september 2008 - 20:44:49
Iedereen weet dat ik een bloedhekel heb aan die fin in een Ferrari,maar hem nu hij eindelijk nog eens meerijdt,een kluns noemen is er zwaar over.
Een echte kluns is er in deze race volgens mij niet.

Zoals ik al zei, duizend mensen, duizend meningen. ;)

Als de kluns van de race vast stond en een feit betrof, had je er geen thread van hoeven te maken. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 09 september 2008 - 18:14:11
Citaat van: FerrariMan op 09 september 2008 - 18:07:17
Kimi's race op zich was sterk. Alleen gaat hij toch wel erg raar de muur in, niet?

Op het droge was hij goed, in de regen kun je wel zeggen dat het op niets trok.

Mja, je kent zelf de omstandigheden ook. Regen, droogweerbanden, F1. De slechtste combinatie die je in de autosport maar kan bedenken. We hebben al vaker gezien dat Lewis' Mac in de regen moeilijk bij te houden is. Overigens, vond je Lewis prestaties in de regen dan zoveel beter? Ook niet foutloos, alleen heeft hij het geluk gehad van nooit tot tegen de muur te gaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 10 september 2008 - 08:08:36
Citaat van: Jasper op 09 september 2008 - 18:14:11
Citaat van: FerrariMan op 09 september 2008 - 18:07:17
Kimi's race op zich was sterk. Alleen gaat hij toch wel erg raar de muur in, niet?

Op het droge was hij goed, in de regen kun je wel zeggen dat het op niets trok.

Mja, je kent zelf de omstandigheden ook. Regen, droogweerbanden, F1. De slechtste combinatie die je in de autosport maar kan bedenken. We hebben al vaker gezien dat Lewis' Mac in de regen moeilijk bij te houden is. Overigens, vond je Lewis prestaties in de regen dan zoveel beter? Ook niet foutloos, alleen heeft hij het geluk gehad van nooit tot tegen de muur te gaan.
Voor het zelfde geld was hij bij zijn uitstapje zijn neus verloren in een kuil of was er bij de start iemand tegen hem aan gereden toen hij spinde.
Trotse vader van Rosalie(L)

kaisz

kan ik ook voor de stewards stemmen? ze hebben wel de aankomende races spannender gemaakt, maar op zo een manier......