Kluns van de race

Gestart door TheIceman, 07 september 2008 - 15:51:28

« vorige - volgende »

Wie is voor jullie de kluns van de race?

Raikkonen
9 (37.5%)
Piquet
6 (25%)
Nakajima
3 (12.5%)
Kovalainen
1 (4.2%)
Iemand anders, wie?
5 (20.8%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 12 september 2008 - 15:51:28

Hawthorn2

Voor mij: de race leiding. Hebben we eindelijk een race waarin we stevig wat inhaalmanoeuvers te zien krijgen en dan gaan ze Kovaleinen bestraffen omdat hij wat blikschade veroorzaakt. >:(  Webber was niet eens uitgeschakeld. Als er nu nog ernstige gevolgen waren geweest: OK.
Maar voor mij mogen deze belachtelijke regel serieus versoepelen. Nogal wiedes dat geen enkele rijder nog iets durft te riskeren.
Ik heb trouwens de technische tabellen (wie, wat, waar, wanneer, hoe snel, ...) gemist. Zelfs geen excuus gezien daarvoor. Vrij vervelend, vond ik. Je kunt dat natuurlijk achteraf gaan analyseren, maar da's niet hetzelfde hé.

Jasper

Ze hebben in het begin van de race een paar keer de top 8 willen laten zien, maar het waren altijd lege tabellen die onmiddellijk verdwenen, dus ze hadden ergens een technisch probleem.

scho0634

Citaat van: Jasper op 07 september 2008 - 16:18:33
Citaat van: TheIceman op 07 september 2008 - 16:11:29
Citaat van: 0634 op 07 september 2008 - 16:10:39
Vind dit een beetje een dom topic. En kinderachtig. Kom op zeg. Iedere race schiet er wel  iemand af. Tja.
Mwa, op een ander forum heeft het veel succes, maar als het hier niet aanslaan dan doen we het de volgende keer toch niet?

Als er veel is gebeurd zoals vandaag, dan kan het. In het geval van een gewone race zou ik dit topic niet openen. ;)
Als iemand een rijder klunzig vind, kan je dat toch in de GP topic bespreken? Of in de man van de race topic. Om nou zoveel topics over 1 race te openen...

Maar goed, waar maak ik me eigenlijk druk over ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 07 september 2008 - 17:30:05
Ze hebben in het begin van de race een paar keer de top 8 willen laten zien, maar het waren altijd lege tabellen die onmiddellijk verdwenen, dus ze hadden ergens een technisch probleem.
Inderdaad. De Live-Timing deed ook niet wat het moest doen bij mij (en bij nog enkele forumleden, heb ik vernomen). Enkele probleempjes bij de IT-dienst denk ik :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 07 september 2008 - 16:11:29
Mwa, op een ander forum heeft het veel succes, maar als het hier niet aanslaan dan doen we het de volgende keer toch niet?
Ik lees dit nu pas, maar is wel zowat de stomste reden om met iets te beginnen vind ik. Forums moeten geen klonen van elkaar zijn...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 07 september 2008 - 18:12:04
Citaat van: Jasper op 07 september 2008 - 17:30:05
Ze hebben in het begin van de race een paar keer de top 8 willen laten zien, maar het waren altijd lege tabellen die onmiddellijk verdwenen, dus ze hadden ergens een technisch probleem.
Inderdaad. De Live-Timing deed ook niet wat het moest doen bij mij (en bij nog enkele forumleden, heb ik vernomen). Enkele probleempjes bij de IT-dienst denk ik :)
De laatste races weigeren de tijdmetingen voor de tv op de circuits wel vaker dienst, of vergis ik me nu? In Hongarijë was volgens mij ook iets dergelijks.

_Makke_

De steward(s) die beslist hebben dat Hamilton naar P4 wordt gezet.

Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 07 september 2008 - 18:13:48
Citaat van: Ferrari 2008 op 07 september 2008 - 18:12:04
Citaat van: Jasper op 07 september 2008 - 17:30:05
Ze hebben in het begin van de race een paar keer de top 8 willen laten zien, maar het waren altijd lege tabellen die onmiddellijk verdwenen, dus ze hadden ergens een technisch probleem.
Inderdaad. De Live-Timing deed ook niet wat het moest doen bij mij (en bij nog enkele forumleden, heb ik vernomen). Enkele probleempjes bij de IT-dienst denk ik :)
De laatste races weigeren de tijdmetingen voor de tv op de circuits wel vaker dienst, of vergis ik me nu? In Hongarijë was volgens mij ook iets dergelijks.
Als het een probleem is dat al langer aansleept, zijn het wel een stelletje prutsers ... Bij iets dat wereldwijd wordt uitgezonden ga je na een probleem toch niet over 1 nacht ijs?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: _Makke_ op 07 september 2008 - 18:14:31
De steward(s) die beslist hebben dat Hamilton naar P4 wordt gezet.

Ik wou het net ook zeggen.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2008 op 07 september 2008 - 18:16:03
Citaat van: TheIceman op 07 september 2008 - 18:13:48
Citaat van: Ferrari 2008 op 07 september 2008 - 18:12:04
Citaat van: Jasper op 07 september 2008 - 17:30:05
Ze hebben in het begin van de race een paar keer de top 8 willen laten zien, maar het waren altijd lege tabellen die onmiddellijk verdwenen, dus ze hadden ergens een technisch probleem.
Inderdaad. De Live-Timing deed ook niet wat het moest doen bij mij (en bij nog enkele forumleden, heb ik vernomen). Enkele probleempjes bij de IT-dienst denk ik :)
De laatste races weigeren de tijdmetingen voor de tv op de circuits wel vaker dienst, of vergis ik me nu? In Hongarijë was volgens mij ook iets dergelijks.
Als het een probleem is dat al langer aansleept, zijn het wel een stelletje prutsers ... Bij iets dat wereldwijd wordt uitgezonden ga je na een probleem toch niet over 1 nacht ijs?
Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het toen ook al. Toen deed de Live Timing het wel maar lagen de tabellen op de tv er compleet uit. Vandaag was het dus nog een tikje erger.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 07 september 2008 - 18:26:54
Citaat van: _Makke_ op 07 september 2008 - 18:14:31
De steward(s) die beslist hebben dat Hamilton naar P4 wordt gezet.

Ik wou het net ook zeggen.

3

ibileon

kluns van de race en van het hele seizoen FIA  >:(

Doefie

Citaat van: _Makke_ op 07 september 2008 - 18:14:31
De steward(s) die beslist hebben dat Hamilton naar P4 wordt gezet.

3e, niet 4e.

_Makke_

Citaat van: Doefie op 07 september 2008 - 19:12:37
Citaat van: _Makke_ op 07 september 2008 - 18:14:31
De steward(s) die beslist hebben dat Hamilton naar P4 wordt gezet.

3e, niet 4e.

Feit, maar toen wist ik niets van die 25sec. Had enkel gelezen (en gehoord op het journaal) dat hij naar P4 werd verwezen, vandaar. ;)

Wizard

Citaat van: TheIceman op 07 september 2008 - 15:51:28
Ik barst van de ideeën xD..

Misschien kan dit ook een leuke zijn.

Gewoon gekopiëerd van F1RR. ;):P