Kleine beurt

Gestart door Martin, 14 augustus 2008 - 12:07:56

« vorige - volgende »

Martin

Citaat van: janke op 17 augustus 2008 - 16:19:39
Citaat van: Ferrari 2008 op 17 augustus 2008 - 14:31:09
Daar heb je gelijk in. Overigens kan je garages van een merk zelfs niet samen nemen. men vader betaalt bij zijn peugeot-garage bijna het dubbel van wat men broer bij de zijne betaald als het om een onderhoud gaat. Dus welk merk dan ook, het hangt ook sterk af van de garagist...

Als je vader het zelfde type rijdt is dat inderdaad vreemd. Ik weet dat Peugeot in Nederland en Duitsland pakketten heeft met een All-Inn prijs. BMW bijv. heeft dat ook. Diesel en benzine modellen hebben natuurlijk een andere prijs. Ook voor uitlaten, remmen enz. Je weet precies wat je moet betalen. Zo is mijn zusje voor een kleine beurt aan haar 107 139,- kwijt. Maar dan moet er niks verder gebeuren dan alleen olie, controle, ruitensproeier vulling enz. Trouwens de berekening van klein materiaal is gewoon netto winst. Te gek voor woorden dat dit bedrag altijd standaard op de rekening staat.

Dan is die 152 Euri niet eens zo veel meer. 107 is een A klasse en de Getz een B klasse. Dat zal het verschil in de prijs zijn.
Ik had mijn ruitensproeiervloeistof de dag te voren afgevult.
Maar die zuigen ze standaard af en vullen dat weer zeggen ze!!!! Was ik daarbij? Nee. Ze hebben daar geen f*ck aan gedaan.
Dat is iets wat ik 100% zeker weet.

janke

Wij doen bij elke beurt aan een BMW de ruitenvloeistof verversen. Ook worden de sproeiers schoon gemaakt.
Some things are too important to be left in the past.