Silly season

Gestart door Johan, 03 juli 2008 - 07:57:34

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 01 augustus 2008 - 10:17:26
Volgend jaar lijkt met een heel goed moment voor williams om weer aansluiting te vinden ,en met hun beperkt budget meer kans nu f1 goedkoper wordt
Volgens mij is en blijft de F1 zo duur als dat de teams hem zelf maken. Als ze het geld niet in het ene steken, dan steken ze het wel in iets anders. Of gaat de FIA een limiet opleggen? Dan nog is het het voor fabrieksteams een kleine moeite om daar omheen te werken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Citaat van: amp op 31 juli 2008 - 16:26:53
Citaat van: _Makke_ op 17 juli 2008 - 00:55:28
Citaat van: meatball op 16 juli 2008 - 19:14:31
Citaat van: Jasper op 15 juli 2008 - 23:25:47
Je moet niet vragen hoe ik mij voelde bij een line-up bestaande uit Fernando Kwalonso en Lewis "who the fuck?!?" Hamilton toen Kimi net weg was. ;)
Van mij mag je hem zo terug hebben,ruilen met Kova ? :)

Nene, Kova blijft waar hij zit ;) In die jongen zit meer dan er al is uitgekomen dit jaar. Hij pakt dit jaar zijn eerste overwinning nog.

McLaren heeft vandaag bevestigd dat Kovalainen in 2009 ook nog voor hen rijdt. Mochten er nog mensen zijn die twijfelden  ;) Dus zeker geen ruil Rosberg/Kovalainen.

Zoals lonso al aangaf, Kovalainen is een prima tweede viool, waarom zouden ze van Heikki afwillen?

amp

Citaat van: Wizard op 01 augustus 2008 - 15:37:34
Citaat van: amp op 31 juli 2008 - 16:26:53
Citaat van: _Makke_ op 17 juli 2008 - 00:55:28
Citaat van: meatball op 16 juli 2008 - 19:14:31
Citaat van: Jasper op 15 juli 2008 - 23:25:47
Je moet niet vragen hoe ik mij voelde bij een line-up bestaande uit Fernando Kwalonso en Lewis "who the fuck?!?" Hamilton toen Kimi net weg was. ;)
Van mij mag je hem zo terug hebben,ruilen met Kova ? :)

Nene, Kova blijft waar hij zit ;) In die jongen zit meer dan er al is uitgekomen dit jaar. Hij pakt dit jaar zijn eerste overwinning nog.

McLaren heeft vandaag bevestigd dat Kovalainen in 2009 ook nog voor hen rijdt. Mochten er nog mensen zijn die twijfelden  ;) Dus zeker geen ruil Rosberg/Kovalainen.

Zoals lonso al aangaf, Kovalainen is een prima tweede viool, waarom zouden ze van Heikki afwillen?

Ze zouden iemand kunnen nemen die minder goed is dan Hamilton, maar toch meer punten wegneemt van Ferrari, zoals een 2e viool zou moeten doen. Heikki heeft momenteel maar 1 podium behaald. Akkoord, hij heeft wat pech gehad, en in de quali is hij vrij goed, maar de races zijn nog altijd zijn zwakke punt. Maar ze hebben daar in Jerez op getest, en ze zouden iets gevonden hebben die hem meer racepace zou moeten geven. Ik wacht af. Trouwens, ik vind Heikki zeker een fijne kerel, enkel nog wat meer punten scoren en ik ben heel tevreden.


Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 02 augustus 2008 - 13:19:02
Alonso wellicht naar Honda....???

http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-7647.html
Ik zeg niet dat hij er niet heen gaat, maar om uit zo'n bericht te concluderen dat hij dat wellicht doet, naïef hoor 0634...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 augustus 2008 - 15:25:00
Citaat van: 0634 op 02 augustus 2008 - 13:19:02
Alonso wellicht naar Honda....???

http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-7647.html
Ik zeg niet dat hij er niet heen gaat, maar om uit zo'n bericht te concluderen dat hij dat wellicht doet, naïef hoor 0634...
uuuhhhh, waar concludeerde ik dat dan precies ????

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 02 augustus 2008 - 17:43:24
Citaat van: Ferrari 2008 op 02 augustus 2008 - 15:25:00
Citaat van: 0634 op 02 augustus 2008 - 13:19:02
Alonso wellicht naar Honda....???

http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-32-7647.html
Ik zeg niet dat hij er niet heen gaat, maar om uit zo'n bericht te concluderen dat hij dat wellicht doet, naïef hoor 0634...
uuuhhhh, waar concludeerde ik dat dan precies ????
Je zei dit:
"Alonso wellicht naar Honda"

Dat is zoveel zeggen als: 95% kans dat ie naar Honda gaat. Alleja, zo neem ik dat op, maar blijkbaar niet zo bedoeld :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

#112
Wellicht ? Da's bij ons verre van 'bijna'...

Wellicht betekend niet meer dan 'er is een mogelijkheid'. En dan stond er ook nog een vraagteken-smiliie achter....

Rare Belg ;)


Wizard

Mwa, had al gehoopt dat Alonso vorig seizoen bij Honda zal uitkomen. Brawn is vaker een sleutel geweest tot succes. Honda biedt Brawn de middelen en met Alonso heeft hij de coureur in huis, die dat werk om kan zetten in resultaten. Dus, waarom niet??

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 02 augustus 2008 - 18:35:10
Wellicht ? Da's bij ons verre van 'bijna'...

Wellicht betekend niet meer dan 'er is een mogelijkheid'. En dan stond er ook nog een vraagteken-smiliie achter....

Rare Belg ;)


Volgens de Van Dale heb je gelijk:
wel·licht (bijwoord)
   1    misschien, mogelijk
Maar voor zover ik "wellicht" gewend ben, wil wellicht zeggen 'bijna zeker'. En die smilie, die vat ik anders op, dat de afkorting een hoop vraagtekens is doet me niets :D

Inderdaad, rare belg, want zowat alles dat daar stond vat ik anders op dan wat het betekend :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Omdat Formule 1 meer is dan een optelsom. Toen Red Bull topontwerper Newey haalde dacht men ook dat alles op zijn plaats zou vallen. Maar zo simpel is het niet. Zo simpel is het ook niet met Honda. Als ze ineens een topcoureur daar neerzetten zal er wellicht een stap gemaakt worden. Maar ze hebben meer nodig dan een stap. Die ene stap maken alle concurrenten namelijk ook. Het is een groot risico als FA daar naartoe zal gaan. Eigenlijk zet hij veel op het spel. Als ze gaan winnen komt hij in het rijtje der absolute toprijders, maar de kans is groot dat het niet lukt. En dan is het na een nutteloos jaar Renault en 2 nutteloze jaren Honda, nog maar de vraag of hij ooit nog naar een topteam kan.

Alonso doet er beter aan om op Ferrari te wachten.

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 augustus 2008 - 18:45:24
Citaat van: 0634 op 02 augustus 2008 - 18:35:10
Wellicht ? Da's bij ons verre van 'bijna'...

Wellicht betekend niet meer dan 'er is een mogelijkheid'. En dan stond er ook nog een vraagteken-smiliie achter....

Rare Belg ;)


Volgens de Van Dale heb je gelijk:
wel·licht (bijwoord)
   1    misschien, mogelijk
Maar voor zover ik "wellicht" gewend ben, wil wellicht zeggen 'bijna zeker'. En die smilie, die vat ik anders op, dat de afkorting een hoop vraagtekens is doet me niets :D

Inderdaad, rare belg, want zowat alles dat daar stond vat ik anders op dan wat het betekend :)
Wellicht moet je wat meer de Van Dale ter hand nemen ;D

Wizard

Ik zou eerder zeggen; feit, niet wellicht.  :D ;D

janke

#117
Ik weet niet waar ik dit anders moet plaatsen. Is ook maar een klein nieuwtje.

Fiorio: "Ferrari moet kiezen tussen Massa en Raikkonen"

Voormalig Ferrari-teambaas Cesare Fiorio is van mening dat Ferrari nu een keuze moet maken met welke van de twee coureurs het voor de titel gaat. Volgens de Italiaan is het niet mogelijk om met zowel Felipe Massa als Kimi Raikkonen in de race voor de eerste plek te blijven.

Fiorio zegt in Motorsport Aktuell: "De Ferrari is op dit moment waarschijnlijk nog steeds de beste auto, maar de resultaten vallen tegen door fouten van de teamleiding en de rijders. Ferrari moet nu een beslissing nemen op wie het rekent voor het kampioenschap, Massa of Raikkonen. Een van die twee moet alle steun krijgen."

F1Today.nl

@
Laat deze man eens even lekker z'n mond houden. Van de '80 er tot zo'n beetje '90er jaren heeft hij de kans gehad met een paar toppers en goede coureurs. Wat heeft meneer er van gebakken. NADA. Ja, toen Todt kwam ging de diesel eindelijk lopen.

Edit,

Italianen bij Ferrari aan het roer, maar zozo, mijn mening.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

ergens kan ik er ook inkomen hoor, dat er moet gekozen worden tussen 1 van beide rijders. Dat doet Mclaren ook. Aan het begin van het seizoen kozen ze ook voor Hamilton.

janke

#119
Dat was daar vorig jaar heel lang open, wie of wat. Bij McLaren was het spannend voor de punten. Ze hadden ook voor Alonso kunnen kiezen. Maar dat verhaal kennen we tot in den treure. Laten ze alle 2 bij Ferrari de stro.. voor de ogen rijden. En minder blunderen, ook het team. En zo iemand als Hamilton even in de pits uit de beurt blijven.Onder Fiorio is er een decennia geblunderd. Zelfs met topcoureurs als Prost en Mansell. Een paar overwinningen, that's all.
Some things are too important to be left in the past.