GP van Groot-Brittannië

Gestart door Supermariobros, 28 juni 2008 - 09:52:36

« vorige - volgende »

Tim C

Zal ik het dan anders zeggen: kunnen we het hebben over de GP ipv over gekwetste ego's?

Wizard

:lol:

Mooi verwoord Tim.....zie ook het inhoudelijke geeelte van mijn vorige post... ;)

Folkert

Snap zowieso niet echt wat het probleem is.
Ik heb in mijn ogen niets verkeerds gezegt.



OT:
Hoe is het weer eigenlijk nu in Engeland? Hoop maar dat de bui die hier gister was straks in Engeland aan komt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Regenen doet het nu niet meer denk ik, te weinig paraplu's te zien daarvoor. Maar het is wel vochtig, ik denk dat het wat buiig zal zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan


Ferrari 2010

Mooie start van Lewis. De start van Kimi was ook niet slecht, had de dikke pech dat hij vast zat achter Heiki en naast Webber.
Massa, komaan jongen :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Massa zie ik dus echt geen WK worden als hij zo door gaat.
Wat een prutser.

Wat een s  tart zeg. maarre iemand nog een duidelijke link om het op Inet te kijken?
heb er wel 1, maar die is klein.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 14:08:37
Massa zie ik dus echt geen WK worden als hij zo door gaat.
Wat een prutser.

Wat een s  tart zeg. maarre iemand nog een duidelijke link om het op Inet te kijken?
heb er wel 1, maar die is klein.

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 06 juli 2008 - 14:10:20
Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 14:08:37
Massa zie ik dus echt geen WK worden als hij zo door gaat.
Wat een prutser.

Wat een s  tart zeg. maarre iemand nog een duidelijke link om het op Inet te kijken?
heb er wel 1, maar die is klein.

Thanks.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Ferrari blijft zichzelf overtreffen door Kimi geen nieuwe banden mee te geven. Of is het een technisch probleem?

Folkert

#100
Citaat van: FerrariMan op 06 juli 2008 - 14:38:44
Ferrari blijft zichzelf overtreffen door Kimi geen nieuwe banden mee te geven. Of is het een technisch probleem?
Denk dat ze gewoon fout maken. Of hopen op de regenstop straks. Maar ja ziet er niet goed uit.

Edit

ahhh jammer voor Piquette.
Gelukje voor Raikkonen. Maar is hij nu op Fullwets?

Edit 2, daar gaat Kubica. :(
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

#101
Lewis is dus echt wel de RegenMeester van de huidige generatie. Man dit is toch echt een staaltje racen. Ik zet hem wel op zelfde hoogte als Senna En Schumacher.
Alonso heeft ook echt Super gereden. En dat had ik van te voren wel verwacht. Piquette had meer verdiend imo.
Trotse vader van Rosalie(L)

McLaren_über_alles

#102
Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 15:25:57
Lewis is dus echt wel de RegenMeester van de huidige generatie. Man dit is toch echt een staaltje racen. Ik zet hem wel op zelfde hoogte als Senna En Schumacher.
Alonso heeft ook echt Super gereden. En dat had ik van te voren wel verwacht. Piquette had meer verdiend imo.

Idd, gewoon ON GE LO FE LIJK! Buitenaards eigenlijk.

Wint met kleine 70 seconden voor op de tweede, zelfs slechts drie rijders in dezelfde ronde  :D
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Folkert

#103
Citaat van: McLaren_über_alles op 06 juli 2008 - 15:41:07
Citaat van: Burorri op 06 juli 2008 - 15:25:57
Lewis is dus echt wel de RegenMeester van de huidige generatie. Man dit is toch echt een staaltje racen. Ik zet hem wel op zelfde hoogte als Senna En Schumacher.
Alonso heeft ook echt Super gereden. En dat had ik van te voren wel verwacht. Piquette had meer verdiend imo.

Idd, gewoon ON GE LO FE LIJK! Buitenaards eigenlijk.

Wint met kleine 70 seconden voor op de tweede, zelfs slechts drie rijders in dezelfde ronde  :D
Jammer dat Ferrari Blunder maakte in de pitstop.
Maar Man wat reed Massa slecht. 5 spins ofzo. Ok Raikkonen en Hamilton hebben ook geen foutloze, maar massa maakte er een sport van.
Maar Nakajima en Rubens reden ook geweldige wedstrijden. Jammer voor rubens dat er wat mis ging bij de pitstop anders was hij denk ik 2de geworden.
Raikkonen heeft in mijn ogen ook niet heel slecht gereden. Ferrari maakte de fout, maar hij staat nu samen met Lewis en Massa boven aan, dus dat is ook neit slecht.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 05 juli 2008 - 16:28:20
Massa zou een probleem hebben gehad met de weelnut. Lang leve dat meer Italiaanse Ferrari van tegenwoordig. Elk weekend teveel kostbare en vooral vermijdbare fouten.

Is de vorige pitcrew ook al volledig buitengegooid en vervangen door een louter Italiaanse, misschien? Dit lijkt mij gewoon pech...