Wat wil hij nou??

Gestart door Martin, 25 juni 2008 - 18:35:30

« vorige - volgende »

leproffesseur

Nogmaals de vragen konden zeker beter maar aan de andere kant kan je de vraag stellen of
Bernie niet wat meer inspanning kon doen.Als ik ga werken moet ik soms ook mijn woorden inslikken
en als  dat nog te veel gevraagd is vind ik dat kleingeestig.Bernie is stinkend rijk dus moet hij niet meteen
zeuren als iets hem niet bevalt..

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 30 juni 2008 - 22:52:57
Bernie is stinkend rijk dus moet hij niet meteen
zeuren als iets hem niet bevalt..
Wat een redenatie ::) Jij hebt geld dus moet je maar niet moeilijk doen!

Als je een interview geeft over een bepaald onderwerp, moeten ze geen vragen over andere dingen gaan vragen. Als je dan misschien ook nog eens om eender welke reden een klein beetje slechtgezind bent, sja, dan zou ik hetzelfde reageren. (eventueel met ietsje meer tact)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Een goeie interviewer speelt in op de antwoorden van de geïnterviewde. Als de geïnterviewde op bepaalde vragen duidelijk niet wil antwoorden (wat Bernie maar al te goed liet blijken) moet je een andere weg in slaan en afwijken van het lijstje met vragen (wat hier duidelijk het probleem was).

Ontopic: blijkbaar is een GP in Parijs op korte termijn niet realistisch. Wat is dan het probleem om hem toch op Magny-Cours te houden?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 01 juli 2008 - 16:05:03
Wat is dan het probleem om hem toch op Magny-Cours te houden?

Bernie is het probleem.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 01 juli 2008 - 16:19:33
Citaat van: McChouffe op 01 juli 2008 - 16:05:03
Wat is dan het probleem om hem toch op Magny-Cours te houden?

Bernie is het probleem.
En geld :P
Bernie ziet Magny coures niet meer als grote aantrekkings kracht voor races.
En dar in geef ik hem best gelijk. Vond de races in Frankrijk eigenlijk allemaal saai. Die ik gezien heb dan.
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

Ik heb al veel saaie races in monaco gezien ook hoor en eigenlijk is het voor de veiligheid
onverantwoord om daar te racen.Het geld zal ook wel een rol spelen.

Johan

Enfin, we weten eigenlijk allemaal wel dat het bij Bernie om het geld gaat. Maar wat hij ook wil, is dingen niet overhaast doen. Hij houdt eigenlijk totaal niet van interviews, simpelweg omdat zijn mobiel heel de tijd overgaat (Zijn de mensen die RTLGP kijken dat alweer vergeten?!) Hij is gewoon druk, en hij heeft hoge verwchtingen van interviewers, en als ze slechte vragen stellen is zijn humeur snel verpest als 70+er.

leproffesseur

Je legt toch een gsm af tijdens een intervieuw wat is dat nu ???

janke

Het is maar wat je belangrijk vindt. Die vragensteller of je gsm. En bij Bernie lijkt de keuze niet zo moeilijk.
Some things are too important to be left in the past.

Johan


janke

Dat zeg jij. Er zijn nu eenmaal mensen die wat tegen zulke gespreken hebben. En als er vragen zijn die kant nog wal raken, vind ik de reactie nog niet zo gek. We kennen die man toch al jaren.
Some things are too important to be left in the past.

Johan

Het is natuurlijk wel arrogantie dat hij tijdens een interview bij RTLGP al opstaat voor het uberhaupt afgelopen is omdat zijn mobiel afgaat! Aan de andere kant, en daar geef ik je gelijk in Janke, moet je hem wel met respect behandelen, en niet met vragen komen die je geen eens aan Albers doet stellen ;)

janke

#27
Wat zeg je? Een gesprekje met RTL. Olav Mol en Co??  Nou dan hoef ik verder niks meer te horen. BlaBla. Dat bedoel ik uiteraard niet tegen jou.
Some things are too important to be left in the past.

Noala

Citaat van: janke op 08 juli 2008 - 20:01:59
Dat zeg jij. Er zijn nu eenmaal mensen die wat tegen zulke gespreken hebben. En als er vragen zijn die kant nog wal raken, vind ik de reactie nog niet zo gek. We kennen die man toch al jaren.

Als je dan wat hebt tegen die gesprekken, moet je ze ook niet aangaan.

janke

Ja, maar als je van die bijdehandte vragen krijgt, en je gsm gaat af, kan ik me voorstellen dat die dan even belangrijker is als de vraag. Dat geouwehoer tegen Bernie? Waar slaat het op. Miljardair, so what. Wel de man die de F1 uit het slop heeft gehaald en de F1 weer op de kaart heeft gezet. Hij heeft er een miljardenbedrijf van gemaakt. En iedereen plukt daar de vruchten van. Silverstone zo goed als uitverkocht. Het schijnt Hockenheim ook. Spa en Monza moeten nog komen. De kroeg en camping, hotels en resto plukken dus ook. Mede dank zei Bernie. Maar hij moet niet zomaar even Europese circuits van de hand doen, vind ik. En zeker England niet.
Some things are too important to be left in the past.